ДИМІЙ ІРИНА СТАНІСЛАВІВНА
заступник директора опорного закладу «Рудківська СЗШ І-ІІІ ступенів імені Володимира Жеребного»
Педагогічний стаж: 14 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.
Освіта: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2009.
Самоосвіта:
дистанційні курси на платформі «Prometeus»:
- Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності;
- Вибрані питання європейської історії;
- Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти.
Дистанційний курс на платформі EdPro «Робота з mozaBook та mozaWeb».
Всеукраїнська конференція гуманної педагогіки, Львів, червень 2019.
Перша Всеукраїнська різдвяна науково-практична конференція «Українська школа в умовах гострих викликів ХХІ ст.: сталий розвиток – духовний гуманізм», Львів, лютий 2020.
Педагогічне кредо: «Навчання має бути сучасним, якісним та цікавим».
Педагогічна ідея
Мистецтво інтеграції
Перейнявшись амбітною метою сучасної освіти – формування нової моделі випускника: особистість, інноватор, патріот – я, як вчитель історії, намагаюся акумулювати усі методичні потужності щодо пошуку нових форм організації освітнього процесу, які зможуть стати ефективним інструментом досягнення цієї мети.
Серед апробованих форм, які дозволяють реалізувати ключовий виклик сьогодення – формування компетентного випускника, – інтегроване навчання.
Інтеграція – одна з найперспективніших інновацій органічного поєднання наук навколо однієї теми – сприяє стиранню міжпредметних бар’єрів, формує цілісне сприйняття світу.
Дні інтегрованого навчання можуть зробити освітній процес захоплюючим, цікавим для школярів. Як можна оптимізувати цей процес? – За рахунок переструктурування змісту навчання і практичної зміни традиційної форми навчання. У скарбниці мого досвіду є певні практики та напрацювання:
- історичний кластер «Солодкі королі-меценати Симиренки» інтегрованого дня у 5-11 класах «Яблучна феєрія»;
- урок-детектив «Сліди в історії» в рамках інтегрованого дня «Ти знаєш, що ти – Людина…»;
- історико-краєзнавчий дискурс «Окреслення проблематики збереження садиби О. Фредро»;
- інтегрований день «Історичні постоли»: мандрівка в часі: prehistory;
- проект «Володина весна» (екскурс життєвими стежинами захисника України Володимира Юричка);
- віртуальна подорож «Відень–Львів–Кульчиці» в рамках інтегрованого дня «Подорож з ароматом кави»;
- мережеві проекти «Формування українських січових стрільців», «Бій на горі Маківка», «Лисоня – стрілецька Голгофа», «Січовики-краяни», «Січові стрільці у тилу»;
- краєзнавчий проект «Творці ЗУНР на Рудківщині»;
- створення історичної інфографіки (за допомогою програми Pictochat з учнями 10 класу створено інфографіку «Українські січові стрільці» та «Основні етапи Української Революції»;
- відеоскрайбінг «На межі епох».
Практика роботи показує плідність інтеграції, виявляє перспективи подальшого розвитку та удосконалення такого підходу до навчання.
Застосування інтеграційних форм навчання сприяє налагоджуванню взаєморозуміння і поліпшенню співпраці педагогів та учнів у процесі навчання, дає можливість ширше використати потенційні можливості змісту навчального матеріалу та розвинути здібності учнів.
Інтеграційні процеси в освіті тривають, і вони різноманітні, але мета їх одна – розвинена, креативна особистість, здатна до творчого пошуку, критичного мислення, індивідуального підходу.
Власний педагогічний досвід був представлений на обласному етапі конкурсу «Учитель року - 2011» (ІІ місце), семінарі-практикумі вчителів історії Рудківського освітнього округу (2018), шкільному майстер-класі педагогічних інновацій (2019).
Посилання на відеорезюме:
https://drive.google.com/file/d/1APyLglk0MeQRS3cAzVaeZSofftO4fofC/view
Посилання на інтернет-ресурси, де конкурсант представлений:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011064492984