Вавриш Володимир Трохимович
Вавриш Володимир Трохимович
Посада, місце роботи
|
Учитель предмета «Захист Вітчизни» Загальноосвітньої школи I-III ступенів с. Мизове Старовижівського району Волинської області
|
Освіта
|
Вінницький державний педагогічний інститут, 1986 рік
|
Самоосвіта
|
Сучасні підходи організації військово-патріотичного виховання в закладі загальної середньої освіти
|
Педагогічний стаж
|
32роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Учитель - методист
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=_wq9hp6UImQ
https://drive.google.com/open?id=0Byn7JxIa3uALYTJmczN4aGczZHM |
Педагогічне кредо
|
«Кожна дитина обдарована. Завдання учителя – забезпечити умови для реалізації її природних здібностей»
|
Педагогічний портрет Більше чотирьох років в Україні триває неоголошена війна. На першому етапі ми не змогли дати відсіч агресорові. Серед причин невдач можна відзначити і недостатній рівень підготовки захисників.Програма предмета «Захисту Вітчизни» визначає урок основною формою організації освітнього процесу. Але я вважаю, що сьогодні цього недостатньо і вчитель змушений шукати нові ефективні форми військово-патріотичної роботи, розширювати освітній простір відповідно до Концепції НУШ. Найбільш важливим видом педагогічної діяльності при викладанні предмета «Захист Вітчизни» є організація і проведення навчально-польових занять (зборів). У межах окремих закладів освіти ми мали можливість проводити тільки заняття, які не забезпечували відповідного рівня подачі матеріалу. Впродовж останніх чотирьох років на Старовижівщині було організовано проведення НПЗ юнаків на базі трьох закладів освіти в період весняних канікул. Якість проведення занять підвищилася завдяки мобілізації матеріально-технічних ресурсів базових шкіл, збільшення кількості учасників дало можливість проводити заняття на високому рівні, що покращило мотивацію до занять, та вивільнило час для підготовки випускників до ЗНО. Режим дня сприяв вихованню дисциплінованості і самоорганізації, дозволив після занять провести виховні і спортивно-масові заходи, з’явилася можливість для неформального спілкування. Учителі мали можливість проводити заняття з тем, якими володіють досконало, обмінюватися досвідом. Це сприяло зростанню фахової та методичної підготовки всіх викладачів предмета «Захист Вітчизни». 2016 року вдалося зробити наступний крок – започаткувати військово-патріотичне таборування «Старовижівська Січ». Захід проводиться на високому організаційному рівні завдяки співпраці з партнерами: Старовижівською районною радою; районною спілкою ветеранів АТО; Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; представниками національної поліції; громадською організацією «Волинська Січ»; військовою частиною А 1141 Національної гвардії України; громадським формуванням «Підрозділ «Буг». Новою формою роботи для мизівських школярів стала участь у заходах всеукраїнського рівня, що проводяться за підтримки Міністерства молоді та спорту України. У травні 2018 року мої учні представляли Волинь у Всеукраїнському вишколі «Джура-Десантник», що проводився в Житомирі на базі 95 Окремої аеромобільної бригади. Результатом п'ятиденних напружених тренувань та випробувань стали незабутні враження й перемога в перетягуванні каната і військовій естафеті «БАРС». У липні в рамках шестиденного вишколу «Нескорені», що проходив в Прикарпатті, учні вдосконалювали навички з основ військової справи, зокрема в стрільбі з навчальної зброї «Лазертаг», основ самозахисту та єдиноборств. Отримали призові місця у випробуванні «CrossFit». У серпні цього року мої юні гуртківці мали можливість відвідати колиску Української Повстанської Армії – урочище «Вовчак» Турійського району. Програма була насиченою та змістовною, та чи не найбільше школярам сподобалася участь у пейнбольних поєдинках та волонтеській діяльності, - плетінні маскувальної сітки для українських воїнів. Маю глибоке переконання, що якби усі, від простого учителя до високого чиновника, усвідомлювали реальність загрози територіальній цілісності України, жахливість умов, в яких виконують свої завдання бійці у зоні ООС, ми змогли б ефективніше вирішувати проблеми викладання предмета «Захист Вітчизни» та організації військово-патріотичного виховання в школах. Сподіваюся, що конкурс «Учитель року» додасть всім учасникам нового досвіду в педагогічній діяльності, дозволить продемонструвати найкращі професійні якості. |