Отземко Василь Миколайович
Отземко Василь Миколайович
Посада, місце роботи
|
Учитель історії та захисту Вітчизни Квітчанського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Корсунь-Шевченківської районної ради Черкаської області
|
Освіта
|
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2007 рік
|
Самоосвіта
|
Участь у виставці педагогічних технологій «Освіта Корсунщини-2016» та «Освіта Черкащини-2016», («Збірник методичних матеріалів з військово-патріотичного виховання учнів 10-11 класів» нагороджений дипломом Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації)
Публікація на методичному порталі навчальної програми факультативу «Впровадження елементів бойового гопака та козацьких традицій» (2016) Виступ на обласній серпневій конференції працівників освіти «Національно-патріотичне виховання очима учасника АТО» (2016) Участь у Параді військ з нагоди 27-ї річниці незалежності України (2018) |
Педагогічний стаж
|
11 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://ovm-kvit.at.ua
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007713724787 |
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/7nc5yYd_x8I
|
Педагогічне кредо
|
«Навчаю власним прикладом»
|
Педагогічний портрет Свою педагогічну діяльність розпочав у 2007 році учителем історії та правознавства Квітчанського НВК. Захист Вітчизни викладаю з 1 вересня 2015 року.На сьогодні в умовах військової агресії Росії, проблема захисту Вітчизни потребує переосмислення та нових підходів. Конституцією України (ст.17, ст.65) визначено, що захист Вітчизни є найважливішою функцією держави та обов’язком громадян України. Концепція національно-патріотичного виховання визначає, яким повинен бути майбутній захисник України. Тому у своїй діяльності я велику увагу приділяю не тільки класній, а й позакласній та позашкільній діяльності, виходячи з думки, що патріотичне виховання має наскрізно пронизувати весь освітній процес, органічно поєднувати національне, громадянське, моральне, родинно-сімейне, естетичне, правове, екологічне, фізичне, трудове виховання; базуватися на національній історії, знанні та відстоюванні своїх прав, виконанні конституційних і громадянських обов’язків, відповідальності за власне майбутнє, добробут та долю країни. Моя педагогічна ідея полягає у формуванні особистості учня шляхом взаємодії всіх можливих соціальних інституцій, в тому числі на власному прикладі. Адже, як казав Григорій Сковорода: «Лише той Учитель, хто живе так, як навчає». Наразі працюю над проблемою «Впровадження сучасних методів навчання з метою виховання патріотичних почуттів, розвитку ключових навичок дій в бойових умовах та здатності до самозбереження». Власний досвід збагачую, черпаючи інформацію з фахових журналів, Інтернет-ресурсів, цікавлюсь діяльністю досвідчених педагогів, шукаю цікаві розробки уроків, методи і прийоми роботи вчителів. Для уроків захисту Вітчизни використовую кабінети історії, інформатики, майданчик для стройової підготовки, стадіон. На уроках вирішую три основні напрями: освітній (дає змогу озброїти учнів знаннями), оздоровчий (служить для підвищення рівня рухової підготовленості, фізичного загартування), тренувальний (формування практичних вмінь та навичок). Використовую такі елементи педагогічних технологій: фронтальний, позмінний, груповий, індивідуальний. Проводжу нестандартні уроки, наприклад: урок-змагання, урок-вікторина, урок-конкурс. Застосовую різні методи навчання, поєднуючи словесні методи з наочним сприйманням та практичним виконанням вправ. Правильне поєднання цих методів сприяє засвоєнню теми уроку. У ході навчання реалізую зв’язки з предметами природничого, гуманітарного напрямів, основами здоров'я. Позакласна робота з предмета включає в себе: підготовку шкільної команди до участі в військово-патріотичній грі «Джура»; туристичні походи військово-патріотичного спрямування, екскурсії історичними місцями козацької та бойової слави, відвідування музеїв; участь у заходах національно-патріотичного спрямування. |