Лисаченко Володимир Васильович
Лисаченко Володимир Васильович
Посада, місце роботи
|
Учитель предмета «Захист Вітчизни» Загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів «Гімназія № 107 «Введенська» Подільського району м. Київ
|
Освіта
|
Військовий інститут телекомунікації та інформатизації імені Героїв Крут, 2019 рік
Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, 2013 рік Полтавський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, 2007 рік |
Самоосвіта
|
Спільні Україно-Литовські навчання (2018)
Всеукраїнський семінар-тренінг для підготовки тренерів «Школа виховників джур»(2018) Навчально-практичний курс домедичної підготовки на базі Червоного Хреста (2017) |
Загальний стаж роботи
|
11 років
|
Педагогічний стаж
|
11 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
3 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://lysachenko.blogspot.com/p/blog-page_15.html
https://www.facebook.com/LysachenkoV |
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=DkvphdlZxDo
|
Педагогічне кредо
|
«Кожна дитина – особистість!»
|
Педагогічний портрет Лисаченко Володимир Васильович має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю вчитель захисту Вітчизни, фізичної культури, історії та працює за отриманим фахом у гімназії № 107 «Введенська» з 2016 року. Він має достатню науково-теоретичну підготовку, володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, використовує методи компетентністо-орієнтованого підходу до організації освітнього процесу, впроваджує передовий педагогічний досвід.Уроки Володимира Васильовича характеризуються раціонально вибраною структурою, реалізацією принципів індивідуалізації та диференціації навчання, різноманітністю форм організації діяльності учнів, оптимальним вирішенням освітніх, виховних та оздоровчих завдань, формуванням в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичним вправами. Учитель дохідливо та лаконічно подає навчальний матеріал, сконцентровує увагу учнів на основних поняттях, підбирає цікаві факти із життя. Взаємовідносини з учнями будує на принципах педагогіки співробітництва. Володимир Васильович вдало використовує методи заохочення. При цьому застосовує різні засоби повідомлення теоретичних знань. Учитель практикує різні форми перевірки рівня засвоєння учнями теоретичних знань та сформованості практичних умінь: індивідуальний виклик, оцінювання в групах, вибіркове оцінювання, оцінювання учнями рухових дій, виконаних товаришами. Підбиваючи підсумки частини чи цілого уроку, використовує метод розбору, який у старших класах має колективний характер. Володимир Лисаченко постійно підвищує рівень своєї педагогічної майстерності. Являється головою районного методичного об'єднання вчителів захисту Вітчизни. Учні Володимира Васильовича неодноразово посідали призові місця на тематичних конкурсах: «Снайпер столиці» - двоє переможців районного етапу та один переможець міського етапу 2018-2019 н. р.; командна гра «Козак-квест» - третє місце на районному етапі 2018-2019 н. р. Організовує та проводить на належному науково-методичному рівні районні заходи, польові заняття (збори), районний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), районний та міський етапи Всеукраїнської спартакіади з військового семиборства, районні та міські змагання з вогневої підготовки серед допризовної молоді «Снайпер столиці». Володіє сучасними технологіями викладання предмета «Захист Вітчизни», вивчає, систематизує, впроваджує кращий педагогічний досвід військово-патріотичного виховання юнаків. Володимир Васильович визначає шляхи трансформування наукових ідей, педагогічного досвіду викладання предмета «Захист Вітчизни» в практику роботи. Знає методологічні основи вирішення проблем викладання військової справи, медико-санітарної підготовки, цивільної оборони тощо. Голова районного військово-історичного клубу «Сокіл». Керує національно-патріотичним вихованням у Київській міській спілці ветеранів АТО/ООС Подільського району та відповідає за співпрацю ветеранів АТО/ООС із закладами освіти району. |