Лавренов Олег Віталійович
Посада, місце роботи
|
Учитель предмета «Захист Вітчизни» Навчально-виховного комплексу «Школа-гімназія-ліцей» № 10 м. Бердичева Житомирської області
|
Освіта
|
Вінницький державний педагогічний інститут ім. М. Островського, 1994 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації при Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2016)
Робота у складі творчої групи вчителів предмета «Захист Вітчизни» (2016-2018) Регіональна (не)конференція для шкільних педагогів афілійований міні-EdCampBerdychivSchool № 6, м. Бердичів (2017) Тренінг ІІ блоку програми «SchoolChallenge» МГО «Пульсар», м. Бердичів (2017) Коворкінг «Сучасні тренди в освіті. Ділимось досвідом»: презентація власного перспективного педагогічного досвіду / майстер-клас: «Військово-патріотичне виховання в рамках гуртка «Вартові Вітчизни» у ЗЗСО (2017) Вебінар освітнього проекту «На урок» «Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів» (2018) Вебінари освітнього проекту «На урок»: «10 секретів створення успішної презентації для вчителя», «Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів інформаційно-комп’ютерні системи у процесі управління НУШ: можливості мережі», «Тайм-менеджмент та ресурси для підвищення ефективності роботи педагога», «Онлайн-сервіси для створення тестів», «Візуалізація в освітньому процесі: скрайбінг, скетчноутінг, інтелект-карти та інші інструменти», «QR-коди в освітній діяльності – перший крок у доповнену реальність», «Основні принципи медіаграмотності – важливі компетентності сучасного вчителя», «Ефективне запам’ятовування: інструменти та можливості», «Створення хронік на уроках: інструменти та можливості», «Використання віртуальної та доповненої реальності на уроках: інструменти та приклади»,«Експертна оцінка електронної версії проекту підручника «Захист Вітчизни» для учнів 11-го класу ЗЗСО» (2018) |
Педагогічний стаж
|
24 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Учитель-методист
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/iwzVJS5yg_E
|
Педагогічне кредо
|
«Правильно навчає той, хто навчає цікаво» (А. Ейнштейн)
|
Педагогічний портрет Учителем не кожен може бути,Не кожне серце вміє говорить... Учитель лише той, хто вміє чути, Окрилити, навчити і творить. (Красоткіна Надія) Людина народжується і вмирає, а спогади про неї залишаються у пам’яті людей. Якими будуть ці спогади, залежить від кожного з нас. Адже знайти своє покликання у житті часто буває непросто.Так, одні обирають простий шлях і живуть розміреним буденним нецікавим життям. Інші ж прагнуть чогось досягти та стати справжніми професіоналами своєї справи. Для таких людей першим вагомим кроком у досягнені життєвих цілей є свідомий вибір професії, яка б захоплювала, надихала і дозволила людині самоствердитись. Професія вчителя, на мою думку, є однією із найважливіших, тому що справжній вчитель повинен бути універсальною людиною – і науковцем, і «лікарем» дитячих душ, і психологом, і наставником, і спортсменом. Я народився у сім’ї військовослужбовця. З дитинства разом із батьком бачив суворі, але доволі цікаві будні армійського життя. Ще тоді, сидячи за ричагами справжнього танка, я мріяв бути лише військовим, який може приборкати таку могутню машину. А коли навчався у старшій школі, мені подобались вчителі, які проводили цікаві уроки, могли просто «закохати» у свій предмет і дати слушну пораду. Саме тому після проходження строкової військової служби в лавах Збройних Сил я вступив до педагогічного інституту та обрав професію, яка поєднала в собі дитячу мрію та юнацьке захоплення. Згодом з’ясувалось, що педагогічна діяльність – моє покликання. В професії вчителя мене приваблює сам процес передачі знань школярам, можливість самовдосконалюватися та виховувати учнівську молодь на кращих традиціях українського народу. Свою педагогічну діяльність я розпочав в 1994 році вчителем фізичної культури та допризовної підготовки ЗОШ І-ІІІ ст. № 6 м. Бердичева. Згодом працював також у школах № 2, 10, 12 та 14. За майже 25 років педагогічної діяльності отримав вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання учитель-методист. Моє життєве кредо: «Потрібно ставитись до людей так, як ти хочеш, щоб вони ставились до тебе». Працюю над темою «Підвищення ефективності сучасного уроку захисту Вітчизни шляхом створення комплексного навчально-методичного забезпечення та використання елементів інноваційних технологій навчання». Під комплексним навчально-методичним забезпеченням слід розуміти створення дидактичних матеріалів до шкільних підручників: поурочно-тематичне планування, робочі зошити, міні-підручники, зошити для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів, презентації тощо. Серед інноваційних технологій навчання найбільш використовую хмарні сервіси та онлайн-ресурси. Такий підхід сприяє підвищенню якості освітнього процесу і передбачає створення відповідного навчально-методичного забезпечення й застосування найбільш ефективних методик викладання, що в цілому сприяє активізації пізнавальної діяльності школярів, забезпечує швидке й міцне опанування ними навчального матеріалу й розвиває їхні пізнавальні здібності. Постійно збагачую свої знання та прагну професійного вдосконалення. Знайомлюся із останніми новинами в галузі освіти, новітніми технологіями навчання та виховання, цікавлюсь досвідом учителів-новаторів (в основному через вебінари, які проводить дистанційна академія видавничої групи «Основа» та освітній проект «На урок»), виписую фахові журнали «Камуфляж», «Оборонний вісник» та «Народна армія». Беру активну участь у фахових конкурсах серед вчителів, які викладають предмет «Захист Вітчизни». За останні 5 років здобув п’ять перемог на всеукраїнському рівні (І, два ІІ та два ІІІ місця). У 2016 році на другому обласному турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016» виборов 4 місце. У нашому місті за ініціативи міського голови щорічно проводиться церемонія «Людина року», на якій відзначають досягнення бердичівлян у різних галузях. У номінації «Найкращі в освіті» я отримав шість нагород (2008, 2010, 2011, 2012, 2016 та 2018 роки). Також беру активну участь у щорічний педагогічній виставці «Сучасна освіта Бердичева». Неодноразово мої методичні розробки відзначалися дипломами обласної виставки та були схвалені методичною Радою ЖОІППО й рекомендовані до використання у школах Житомирщини. Деякі з них знаходяться у лабораторії перспективного педагогічного досвіду ЖОІППО. З 2008 року я популяризую власний педагогічний досвід у фахових виданнях для вчителів і маю 45 публікацій. У 2016-2018 роках працював у складі творчої групи вчителів захисту Вітчизни зі створення програми гурткової роботи «Вартові Вітчизни», яка була схвалена методичною Радою ЖОІППО та рекомендована до використання у ЗЗСО Житомирщини. Вже майже 10 років очолюю міське методичне об’єднання вчителів, які викладають предмет «Захист Вітчизни» у ЗЗСО міста. Невід’ємною частиною моєї роботи як учителя предмета «Захист Вітчизни» та важливою складовою сучасної освітньої системи є військово-патріотичне виховання школярів. Воно здійснюється не лише під час навчання, а й в процесі спілкування вчителя з учнями на конкурсах та змаганнях, організації гурткової роботи в позаурочний час. Адже історичні події на сході нашої країни яскраво підтвердили, що саме національно-патріотичне виховання молоді має вирішальне значення у формуванні особистості справжнього українця-патріота. Вже традиційними в НВК стали місячники військово-патріотичного виховання, присвячені Дню Збройних Сил України та Дню Перемоги, тижні призовника, захисника України та цивільного захисту. Під час цих заходів школярі вшановують сучасних захисників Вітчизни, згадують загиблих героїв, знайомляться із повсякденним життям, технікою, озброєнням та традиціями новітніх Збройних Сил України та набувають знань щодо безпечної поведінки в екстремальних ситуаціях. Неодноразово команда НВК № 10 ставала переможцем та призером різноманітних міських й обласних змагань («Зірниця», «Сокіл (Джура)», кульова стрільба, Спартакіада допризовної молоді). В організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти я би змінив:
У майбутньому планую успішно пройти сертифікацію, здобути науковий ступінь та спробувати свої сили у підручникотворенні. |