Галагуза Юрій Миколайович
Галагуза Юрій Миколайович
Посада, місце роботи
|
Учитель предмета «Захист Вітчизни» Івано-Франківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 ім. Івана Ревчука Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
|
Освіта
|
Івано-Франківський ПНУ, 2015 рік
Кам’янець-Подільське ВВІКУ, 1986 рік |
Самоосвіта
|
Навчання на платформі EdEra: «Європейський механізм захисту прав людини», «Домедична допомога», семінари, майстер-класи з питань формування громадянських компетентностей (2018)
Курсова підготовка ІФ ОІППО (2017) Обласні семінари-тренінги з питань формування громадянських компетентностей здобувачів освіти НУШ на уроках з предмета «Захист Вітчизни» при ОІППО та Прикарпатському університеті ім. В. Стефаника (2017 – 2018) |
Педагогічний стаж
|
30 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/WzYebo_7azw
|
Педагогічне кредо
|
«Людина перестає мислити, коли перестає читати, а вчитель перестає бути вчителем, якщо не пізнає нічого нового».
«Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто найкраще реагує на зміни, що відбуваються» |
Педагогічний портрет Учитель – унікальна професія. Подібної у світі просто немає. Педагог своїм серцем формує завтрашній день, людину.Моє покликання – бути вчителем. Я глибоко в цьому впевнений. І з цією вірою проводжу кожен свій урок. Я переконаний, що кожна людина народжується зі своїм призначенням, яке дається природою або Богом. А іноді й суспільством, в якому людина народжена. Будучи офіцером інженерно-саперних військ Збройних Сил, я засвоїв усі «уроки» (а вони були важливими і для мене, і для моїх підлеглих). Після звільнення з лав ЗСУ вважав, що як військовий вчитель себе «вичерпав»: коли вже чимало досяг, коли виконував свою роботу «автоматично», коли перестав слухати своїх підлеглих і перетворював спілкування у власний монолог… Натомість через деякий час я відчув потребу передати той досвід, який я набув в ЗС юнакам, які мають стати майбутніми захисниками Вітчизни. У роботі мені допомагають вміння керувати собою, шукати в собі нестандартність, а ще – почуття гумору та вміння пожартувати над собою. Важливим виявилося і вміння цінувати свій і чужий час, адже це єдине, чого не можна повернути назад при всьому бажанні. У школі постійно відчувається дефіцит часу. На своїх уроках я прагну навчати дітей так, щоб вони самі могли знайти відповіді на хвилюючі їх питання, кожну хвилину, кожну секунду розуміли і відчували важливість отриманих знань. Я завжди дотримувався принципу, який вважаю стрижнем усієї своєї педагогічної діяльності: «Кожна дитина обдарована». Справжній учитель має бути здатним до імпровізації, тобто вміти швидко і правильно оцінити ситуацію, прийняти відповідне рішення. Звичайно, це вимагає постійного аналізу своєї діяльності, самовдосконалення та самоосвіти. Найважливіше для вчителя – вміння і бажання розвиватися професійно. Навчатися на своїх помилках і перемогах, з досвіду колег, а також у своїх учнів. Це постійне прагнення до досконалості, на мій погляд, і визначає справжнього вчителя. Необхідно володіти знаннями і вміти ними користуватися. Предмет «Захист Вітчизни» має навчати дітей мислити, розмірковувати, висловлювати свою думку. А ще – сперечатися, помилятися, робити відкриття. Урок – це спілкування, а не лише робота. Урок – це мистецтво, а не тільки навчальне заняття. Результатом роботи над підвищенням свого фахового рівня стали укладені програми: Навчальні програми стрілецького гуртка «Влучний стрілець», «Юний стрілець» з позашкільної освіти військово-патріотичного напряму, яка схвалена для використання в позашкільних навчальних закладах (протокол засідання науково-методичної ради Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти №1 від 03.03.2017 р.); Навчальна програма з позашкільної освіти військово-патріотичного напряму «Юний захисник Вітчизни», яка схвалена для використання в позашкільних навчальних закладах (протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України, протокол № 3 від 22.12.2017 р.); Навчальна програма з позашкільної освіти військово-спортивного напряму з лазертагу «Юний характерник», яка схвалена для використання в позашкільних навчальних закладах (протокол засідання науково-методичної ради Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти № 4 від 28.12.2018 р.). |