Дикусар Микола Олександрович
Посада, місце роботи
|
Учитель предмета «Захист Вітчизни», заступник директора з виховної роботи Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Вознесенської міської ради Миколаївської області
|
Освіта
|
Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2015 рік
|
Самоосвіта
|
Освітній марафон «Відкривай Україну» (2018)
Школа зростання фахової майстерності «Від «науки в собі» до навчання в житті: методика впровадження технологій освітніх веб-квестів» (2018) Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психолого-педагогічне проектування освітнього середовища» (2017) Науково-практичний семінар «Технологічні засади проектування особистісно-розвивальних програм для обдарованих учнів» (2017) |
Педагогічний стаж
|
4 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://sites.google.com/site/dikysar2014/
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=NAnvYZgsvrM
|
Педагогічне кредо
|
«Вчитель не той хто вчить,а той в кого вчаться»
|
Педагогічний портрет Молодий спеціаліст стає хорошим учителем, перш за все, завдяки атмосфері творчої праці педагогічного й учнівського колективів. Саме такою є Вознесенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10.Ставлячи за мету сформувати у дітей патріотизм, я навчаю своїх вихованців насамперед цінувати життя і здоров’я, розуміти себе, свої можливості, пізнавати краще грані своєї душі; показую їм радість пізнання, творчого злету, розкриваю кращі духовні пориви, тісно пов’язані зі збереженням фізичного здоров’я. Тому головними в моїй роботі є співпраця і співтворчість з учнями. Наше спілкування відбувається на уроці та в позаурочний час. На мою думку, урок у наш час повинен бути особистісно орієнтованим, а позакласна робота – різноманітною. На моїх уроках обов’язково присутній мотиваційний компонент, різні форми роботи (групові, індивідуальні, парні і фронтальні) та інтерактивні методи навчання. Вивчення предмета «Захист Вітчизни» неможливе і без ситуативного моделювання. Також в моєму арсеналі присутні активні методи навчання, їх застосування сприяє розвитку навичок критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів. Свої уроки я будую на трьох китах: розвиток, творчість і комфорт. Важлива не кількість знань, а їх якість. Можна знати дуже багато чого, не знаючи найпотрібнішого. Приємно, що якість знань в класах, в яких я викладаю, росте. Без прагнення до самоосвіти учитель неминуче потрапляє під владу педагогічних «демонів»: механічності, рутинності, банальності, тому я багато часу приділяю пошуку нових знань, знайомству з практиками інших педагогів. Якби досвід можна було продати по собівартості, ми б стали міліонерами. Але ми, вчителі, готові ділитися досвідом відкрито і безкоштовно. Я намагаюся поширювати свій досвід завдяки проведенню «відкритих» уроків, виступаю на педрадах і методичних семінарах. «Якщо хочеш перемогти весь світ, переможи самого себе», - писав Федір Достоєвський. Я поки що не маю великих нагород, але найвища нагорода для вчителя – це успішні учні. Я сподіваюсь, що саме таких учнів маю. |