• A-
    A+

Дикусар Микола Олександрович

Дикусар Микола Олександрович

 

Посада, місце роботи
Учитель предмета «Захист Вітчизни», заступник директора з виховної роботи Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Вознесенської міської ради Миколаївської області
Освіта
Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2015 рік
Самоосвіта
Освітній марафон «Відкривай Україну» (2018)
Школа зростання фахової майстерності «Від «науки в собі» до навчання в житті: методика впровадження технологій освітніх веб-квестів» (2018)
Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психолого-педагогічне проектування освітнього середовища» (2017)
Науково-практичний семінар «Технологічні засади проектування особистісно-розвивальних програм для обдарованих учнів» (2017)
Педагогічний стаж
4 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://sites.google.com/site/dikysar2014/
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=NAnvYZgsvrM
Педагогічне кредо
«Вчитель не той хто вчить,а той в кого вчаться»

Педагогічний портрет

Молодий спеціаліст стає хорошим учителем, перш за все, завдяки атмосфері творчої праці педагогічного й учнівського колективів. Саме такою є Вознесенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10.
Ставлячи за мету сформувати у дітей патріотизм, я навчаю своїх вихованців насамперед цінувати життя і здоров’я, розуміти себе, свої можливості, пізнавати краще грані своєї душі; показую їм радість пізнання, творчого злету, розкриваю кращі духовні пориви, тісно пов’язані зі збереженням фізичного здоров’я. Тому головними в моїй роботі є співпраця і співтворчість з учнями.
Наше спілкування відбувається на уроці та в позаурочний час. На мою думку, урок у наш час повинен бути особистісно орієнтованим, а позакласна робота – різноманітною.
На моїх уроках обов’язково присутній мотиваційний компонент, різні форми роботи (групові, індивідуальні, парні і фронтальні) та інтерактивні методи навчання.
Вивчення предмета «Захист Вітчизни» неможливе і без ситуативного моделювання. Також в моєму арсеналі присутні активні методи навчання, їх застосування сприяє розвитку навичок критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів. Свої уроки я будую на трьох китах: розвиток, творчість і комфорт.
Важлива не кількість знань, а їх якість. Можна знати дуже багато чого, не знаючи найпотрібнішого. Приємно, що якість знань в класах, в яких я викладаю, росте.
Без прагнення до самоосвіти учитель неминуче потрапляє під владу педагогічних «демонів»: механічності, рутинності, банальності, тому я багато часу приділяю пошуку нових знань, знайомству з практиками інших педагогів.
Якби досвід можна було продати по собівартості, ми б стали міліонерами. Але ми, вчителі, готові ділитися досвідом відкрито і безкоштовно. Я намагаюся поширювати свій досвід завдяки проведенню «відкритих» уроків, виступаю на педрадах і методичних семінарах.
«Якщо хочеш перемогти весь світ, переможи самого себе», - писав Федір Достоєвський. Я поки що не маю великих нагород, але найвища нагорода для вчителя – це успішні учні. Я сподіваюсь, що саме таких учнів маю.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux