Самойлюк Таїсія Василівна
Посада, місце роботи
|
Учитель початкових класів Полянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Березнівської районної ради Рівненської області
|
Освіта
|
Рівненський державний гуманітарний університет, 2003 рік
|
Самоосвіта
|
Підвищення кваліфікації на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти для вчителів, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 н.р. (2018)
Онлайн-курси: на платформі EdEra «Участь батьків в організації інклюзивного навчання», «Домедична допомога», «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» (2018); онлайн-курс Prometheus «Критичне мислення освітян» (2018) Обласний інтернет-форум педагогічних працівників Рівненської області «Початкова освіта: від школи знань до школи компетентностей» (2017) Районні педагогічні читання «Гуманна педагогіка – основа сучасної освіти» (2016) Вебінари: освітнього проекту «На Урок» «Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі»; видавничої групи «Основа» «Психологічні особливості роботи з педагогічно занедбаними дітьми», «Дидактичний інструментарій вчителя ХХІ століття: технології, методики, прийоми, які підвищують продуктивність розвитку й навчання», «Різношерстий клас». Як правильно працювати в класі зі складною структурою» (2016) ХІІІ обласний конкурс-ярмарок педагогічної творчості в номінації «Трудове навчання» (2016) |
Педагогічний стаж
|
24 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де представлений конкурсант
|
https://taisasamoyluk.blogspot.com/
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=hlC58qlilrE&feature=youtu.be
|
Педагогічне кредо
|
«Щоб щось робити інакше, потрібно вміти й бачити інакше...»
|
Педагогічний портрет У своїй роботі я дотримуюсь позиції: «Щоб щось робити інакше, потрібно вміти й бачити інакше...». Ми успішні настільки, наскільки ми керуємо змінами. Тому потрібно перестати боятися змін в НУШ і ці зміни слід почати з себе. Відкритість до сумнівів та відданість цінності розвитку, володіння емоційним інтелектом, вміння поводитись в певних життєвих ситуаціях, креативно та самостійно мислити, бачити проблему та знаходити шляхи її розв’язання, уміння знаходити нові ідеї і перевіряти їх на життєздатність, комунікабельність, співпраця з іншими людьми, самоактуалізація – основна характеристика сучасної особистості.Моя педагогічна ідея – «Впровадження креативних освітніх технологій в початковій школі». Позитивна атмосфера в класі, партнерські відносини, конструктивний діалог, налагоджене інклюзивне освітнє середовище мають стати пріоритетом в освітньому процесі. Використовую стратегії інтерактивного навчання для розвитку креативного та критичного мислення: «мозкова атака», метод «прес», «асоціативний кущ», «сенкан», «ромашка та куб Блума», «фішбоун», «інтелект-карта», «бортовий журнал», «дерево пізнання». Найкращий результат досягається шляхом застосування таких методів, як взаємне навчання, самоорганізація, емпіричне навчання, навчання в умовах, наближених до реальних, навчання з використанням ІКТ та проблемно-орієнтоване навчання, рефлексія, критичний самоаналіз, а також поєднання цих методів у будь-яких варіантах. На уроках застосовую ігрові та діяльнісні методи навчання. Адже ігри та вправи спрямовані на розвиток не лише творчого мислення, пам'яті, логіки і зв'язного мовлення, а й самоконтролю, здатності співпрацювати у команді, дослухаючись до ідей та пропозицій однолітків, згуртування учнів класу, подолання булінгу, створення взаємодовіри. Вправи та ігри розвивають емпатію, завдяки якій учні навчаються розуміти емоції інших, ставити себе на їхнє місце та скеровувати власну поведінку відповідно до емоційного стану оточуючих. Це сприятиме встановленню позитивних міжособистісних взаємин. Гра є не лише своєрідною діяльністю, а значимим процесом внутрішнього перевтілення. Методики компетентнісного навчання «Гра з Legо», «Шість цеглинок» надають можливість пояснювати дитині з особливими освітніми потребами основи моделювання, принцип лічби, складання слів і виразів, утворення речень. Як наслідок, діти проявляють оригінальність, гнучкість мислення, продукують креативні відповіді. Головна мета введення ігор у навчальний процес – підвищити мотивацію до навчання. Формат гри дозволяє зробити навчання справді захопливим процесом. Щоб забезпечити всім учасникам якість освітніх послуг потрібно створити в кожній сільській школі ресурсну кімнату з необхідним наповненням, навчально-практичні центри для педагогічних працівників, батьківські лекторії, форуми, консультації. Моїм захопленням є аплікація з кісток риби, до якого надихаю і своїх вихованців. Учні на заняттях розвивають моторику пальчиків рук, навчаються не тільки розуміти «мову» мистецтва, а й бачити прекрасне, думати, співчувати, творити, радіти і наповнювати любов’ю свої творіння. Я вірю, що життя – це вічне навчання і лише ефективний вчитель може розвинути талант учня наполегливою працею, якісним викладанням, правдивим оцінюванням, порівнянням досягнень учнів з минулим прогресом. |