Павлюк Леся Іванівна
Посада, місце роботи
|
Учитель початкових класів Івано-Франківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
|
Освіта
|
Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 2013 рік
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2012 рік Коломийський педагогічний коледж Державного вищого навчального закладу «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 2010 рік |
Самоосвіта
|
Авторські майстер-класи від тренерів НУШ І.Большакової і М.Пристінської за темою «Особливості викладання курсу «Я досліджую світ» у першому і другому класах НУШ», які проводилися в межах Форуму «органічної» освіти (2019)
Майстер-класи «Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом упровадження здоров’язбережувальних технологій» (2017) Тренінговий навчальний курс, організований Інститутом обдарованої дитини НАПН України та ТОВ «Центр розвитку особистості «Унікум» «Ейдетика: базовий рівень» (2019) Навчання на базі Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за програмою тренінгу «Підготовка тренерів для навчання вчителів Нової української школи» (2018), за Типовою освітньою програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розробленої відповідно до Концепції Нової української школи (2018) Онлайн-курси: для вчителів початкової школи, розроблені Міністерством освіти і науки України, студією онлайн-освіти EdEra та громадською спілкою «Освіторія» (2018), Дзвенислави Новаківської «Ефективні презентації» на платформі Спільноти для навчання та викладання «Вище» GoHsgher.org, «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами», розроблені ГО «Смарт Освіта» та студією онлайн-освіти EdEra в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні(2018) Підготовка в академії розвитку інтелекту Smartum Україна з програм: «Ментальна арифметика», розвитку пам’яті «Меморика», розвитку швидкого читання «Ліберика» (2018) Вебінари для вчителів початкових класів у межах Всеукраїнського Інтернет-марафону «Початкова школа» за темами «Як допомогти дітям вчитися, або Ейдетика в школі», «Ранкові хвилини спілкування» «Сучасні методики розвитку швидкочитання у початковій школі» (2018) Тренінги: «Цифрове громадянство і безпека» в Івано-Франківську, який проводився за підтримки та участі компанії Google Ukraine, Міністрерства освіти і науки України, Інституту модернізації та змісту освіти, Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та спільноти GEG Ukraine (2018), «Освітні орієнтири у роботі з батьками» (2018), за авторською методикою Андрія Сподіна і отримала кваліфікацію «Сертифікований тренер» з курсу «Мегашвидкочитання діти» (2018), за авторською методикою Андрія Сподіна і отримала кваліфікацію «Сертифікований тренер» з курсу «Мегапам’ять діти» (2017) Практикум «Методи та прийоми розв’язування задач підвищеної складності в початковій школі» (2018) |
Педагогічний стаж
|
6 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://lesiaivanivna.blogspot.com
https://www.facebook.com/lesiapavluk |
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/4e5rVedozak
|
Педагогічне кредо
|
«Покликання педагога не лише у розвитку дитячого мозку, але й у піднесенні людських сердець»
|
Педагогічний портрет Я, Леся Павлюк, учитель початкових класів Івано-Франківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7. Я тренер Нової української школи. Упроваджую ідеї освітньої реформи у своєму класі та щиро ділюся знаннями та досвідом з педагогами рідного міста. Мій клас перетворився на маленьку лабораторію, в якій діти вже сьогодні навчаються в Новій українській школі. Коли я бачу захоплення в їхніх очах, то знову і знову переконуюсь у тому, що саме ідеї всебічного розвитку дитини, позитивного фізичного, а головне психологічного, середовища, цінностей, презумпції талановитості кожної дитини – це той ковток свіжого повітря, який так потрібен для сучасних дітей та сьогоднішній українській школі. Погоджуюсь із словами Кена Робінсона про те, що «найкращі вчителі – не просто викладачі свого предмета. Вони – наставники й провідники, які виховують у своїх учнях упевненість, допомагають їм знайти свій шлях і спонукають повірити в себе». Діти – це надзвичайно цінне багатство, дане нам Богом. У них наша гордість, любов, радість, надія. Коли чую чи промовляю слово «діти», згадую їх, одразу на обличчі з’являється посмішка. Щира посмішка… І бажання робити для них щось найкраще. Я вважаю, що кожна дитина заслуговує на хороше ставлення до себе, на можливість учитися, розвиватися, проявляти себе. Діти різні, в кожного свої особливості зовнішності чи характеру, але є діти з особливими освітніми потребами. У моєму класі також вчаться такі діти. Рада, що ми разом з учнями та їхніми батьками навчилися бачити в них їхні сильні сторони, навчилися їм допомагати, але разом з тим і ставитися до них, як до звичайних дітей. Сьогодні цінною в суспільстві є людина зі своєю думкою, зі своїми перспективними ідеями. Варто допомогти дитині розвиватися в тій галузі, яка їй ближча. Звичайно, кожна людина має володіти елементарними знаннями, у неї мають бути сформовані навички, необхідні для повсякденного життя. Але дуже важливо з дитинства розвивати в дитині те, до чого в неї талант. Діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в моєму класі, мають оригінальні таланти, які спільно з батьками, іншими вчителями, асистентами учителя стараємося в них підтримати. У своїй діяльності реалізовую педагогічну ідею щодо формування наскрізних умінь учнів за допомогою методик, що сприяють гармонійному розвитку двох півкуль головного мозку. Застосовую методи та прийоми мнемотехніки. Складну для дітей інформацію, яку потрібно вивчити, перетворюємо на цікаву, веселу, побудовану на асоціативних зв’язках. Також у роботі з учнями свого класу використовую вправи освітньої кінезіології, спрямовані на активізацію та взаємодію двох півкуль головного мозку. Час потребує змін. І я готова змінюватися. Готова заново вчитися, переймати досвід педагогів, а також ділитися ще не надто великим, але своїм досвідом, своїми знаннями, ідеями. Хочу докласти максимальних зусиль для позитивних змін у навчанні дітей. Переконана, що запровадження інклюзивного навчання – це великий крок до розвитку цивілізованого суспільства. |