• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Онищенко Ольга Володимирівна

 

Посада. місце роботи
Учитель початкових класів Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Сумської міської ради
Освіта
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, «Організатор початкової освіти. Вчитель початкової школи», 2015 рік
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, «Соціальний педагог, практичний психолог», 2010 рік
Самоосвіта
Он-лайн курси: для вчителів початкової школи» (2018), «Вчимося жити разом» (2018), «Метод «Ребус». Як навчити дитину читати» (2017)
Експрес-курс «Підготовка вчителів, які забезпечуватимуть організацію навчально-виховного процесу в 1-му класі за Концепцією «Нова українська школа»» (2018)
Курси підвищення кваліфікації:
за спеціальністю «вчитель початкових класів» (2019),
з навчання учнів перших класів відповідно до Концепції «Нова українська школа» (2018),
вчителів, асистентів вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми проблемами «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти» (2018)
Участь у семінарах: «Змішане навчання: від теорії до практики. Інтерактивна дошка – ефективно та яскраво!» (2018), «Альтернативні методи комунікації з дітьми із спектром аутичних порушень» (2018), «Особлива дитина у звичайній школі. Інклюзивна освіта» (2017), «Технології у реалізації концепції нової української школи»(2017)
Участь у практичному тренінгу «Тренди в освіті. Інструменти ІКТ» (2017), конференції «Арт-терапевтичні технології у здоров’язбережувальній діяльності сучасних закладів освіти» (2017), у міському конкурсі «Територія творчості», представлення майстер-класу «Фізкультхвилинки для мозку як метод покращення пам’яті та уваги» (2017)
Навчання на методичному майданчику «Ігрова технологія навчання» Школи педагогічних ініціатив (2017)
Педагогічний стаж
8 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
Конспект уроку з навчання грамоти для 1 класу «Бабусенько ріднесенька. В. Чухліб «Радість», Н. Поклад «Гість»»
https://www.schoollife.org.ua/415-2017
Конспект уроку з природознавства для 3 класу «Кровоносна система»
https://naurok.com.ua/publ/58692
Урок із використанням біоадекватних технологій з літературного читання для 4 класу «Максим Рильський. Відомості про автора. «Дитинство»»
https://naurok.com.ua/publ/65982
Персональний сайт:
onishenko8school.jimdofree.com
Посилання на відеорезюме
https://sumy-school8.online/konkursy-uchiteliv/232-videorezume.html
Педагогічне кредо
«Ми навчаємо не для школи, а для життя» (Сенека)

 

Педагогічний портрет

 

Школа – найдивніша країна, де кожен день не схожий на попередній, де кожна мить – це пошук чогось нового, цікавого, де кожен учень – це будівельник майбутнього. Погоджуюся зі словами Лілії Гриневич: «Неможливо навчати сучасних дітей так, як навчали нас». Сьогодні, упевнено ступаючи на дорогу педагогічного пошуку, розумію, що потрібно багато ще зробити. У цій різноманітності поглядів і підходів важливо обрати власну позицію.
Вважаю, що в сучасному освітньому просторі ефективність навчання є результатом активної взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Тому обрала методичну проблему «Упровадження інтегрованих уроків з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти початкової школи».
Інтеграція навчального матеріалу сприяє реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання: учень сам може обирати «ключові» знання з різних предметів, спираючись на власний досвід, набутий у процесі навчання та спілкування.
Інтегровані уроки дають відчутні результати в розвитку пізнавальних здібностей молодших школярів, вносять у звичайну систему уроків новизну, допомагають сприймати дітям важкі поняття й явища цілісно та різнобічно.
Найбільш поширеною є інтеграція мовно-літературної галузі з природничою, мистецькою, технологічною. Це поєднання сприяє глибокому проникненню учнів у слово, світ фарб і звуків, допомагає формуванню грамотного усного та письмового мовлення учнів, розвиває естетичний смак, уміння розуміти та цінувати витвори мистецтва.
У своїй практиці використовую такі завдання, як «Словесний малюнок», «Ми – художники», «Розфарбуй слово», які мають на меті створення уявної  ілюстрації до тексту. Це сприяє більш осмисленому розумінню прочитаного. Складаючи свій малюнок за текстом, учні засвоюють своєрідність художньої мови, розширюють уявлення про переносне значення слів, багатство відтінків значень та їх семантику.
Активно застосовую методичні прийоми «Жива книга» та «Картинна галерея». Зображення на ілюстраціях, фотографіях, плакатах дуже яскраві, емоційні, виразні, вони впливають на дитину позитивно, вчать любити і розуміти природу. Пропоную дітям наступні завдання і питання: «Чим сподобався тобі цей фотознімок (плакат, картина)? Склади і запиши за цим зображенням розповідь і окличне речення. Розбери створену синтаксичну конструкцію за членами речення. Визнач відмінок іменників».
Інтеграцію математики з українською мовою будую на основі сюжету літературного твору. При використанні казок у процесі навчання математиці акцентую увагу не на запам'ятовуванні навчальної інформації, а на глибокому її розумінні, свідомому та активному засвоєнні, оскільки діти не помічають, що вчаться, розвиваються, пізнають, запам'ятовують нове.
На уроках математики активно застосовую лічилки та скоромовки. Наприклад, при знайомстві дітей із числом і цифрою «4» можна запропонувати таку скоромовку: «У чотирьох черепашок по чотири черепашечки». Після її розучування доречно згадати, яке слово в тексті пов'язане з цим числом, яка цифра відповідає цьому числу, назвати сусідів числа (наступне і попереднє).
Я використовую у своїй роботі уроки-подорожі країнами, континентами та природними зонами. Такі уроки поглиблюють знання учнів про географічні об'єкти (наприклад, «Урок-подорож до Африки» – розташування, особливості клімату) і біосферу (розв’язання на цьому уроці задач про тварин: наприклад, на порівняння маси дорослого слона і слоненяти, що народилося, на знаходження (порівняння) швидкості лева, леопарда і так далі). Таким чином, шукаю можливості реалізації інтегрованого навчання в освітній процес, що створює передумови до формування цілісного уявлення про навколишню дійсність. Урок в сучасних умовах повинен носити творчий характер. А інтегрований урок – це шлях до успіху!
За час роботи в інклюзивному класі я зрозуміла, що особливо важливо вчити дітей розуміти, що мети можна досягти, якщо цього сильно захотіти.
Я вірю у значущість і гідність кожної особистості, наполегливо шукаю шляхи формування і розвитку загальнолюдських цінностей в учнів. Надаю можливість кожному вихованцеві відчути радість досягнення від подолання труднощів, усвідомлення своїх здібностей. Намагаюсь створити такі умови, за яких кожна дитина зможе досягти успіху у самовдосконаленні.
Для мене навчання дітей – це відповідальна робота, а для дитини – життя. А як хочеться зробити життя моїх дітлахів цікавим, насиченим, повноцінним, щоб кожного дня вони не просто збагачувалися знаннями, а робили для себе якісь відкриття. Адже, як говорив Ш. Амонашвілі: «Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарем».
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux