Носова Наталія Миколаївна
Посада, місце роботи
|
Учитель початкових класів Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 215 м. Києва
|
Освіта
|
Запорізький інститут державного управління (магістратура), 2007 рік
Херсонський державний педагогічний інститут імені Н. К. Крупської, 1991 рік |
Самоосвіта
|
Онлайн-курси «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами», «Критичне мислення для освітян» (2018)
Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка «Нова українська школа» (2018) Курс «Соціальні та емоційні компетентності ХХІ століття» (LIONS GUEST) (2017) |
Педагогічний стаж
|
40 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель, вихователь-методист
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=PzxSUYsTBF8
|
Педагогічне кредо
|
«Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться…»
|
Педагогічний портрет
Якщо ти думаєш на рік вперед – посади насіння, Якщо ти думаєш на десятиріччя вперед – посади дерево, Якщо ти думаєш на століття вперед – виховай людину! (Східна мудрість) «Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить». (М.Форбс) Я з дитинства мріяла стати вчителем. Отже, я – щаслива людина, оскільки займаюся улюбленою справою, якій присвятила понад сорок років свого життя.Мої принципи роботи: - гуманістична спрямованість навчання та виховання; - пошуки нових форм і методів навчання, які допомагають учням активно засвоювати навчальний матеріал; - диференційований підхід до дітей з урахуванням індивідуальних здібностей; - упровадження інноваційних технологій навчання та виховання учнів; - саморозвиток: учитель буде цікавим і корисним для своїх учнів тоді, коли буде знати більше них. Головною метою в роботі вважаю формування в дітей уміння вчитися, самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. Для цього намагаюся створювати сприятливі умови, в яких кожен учень відчував би себе успішним, інтелектуально спроможним; працюю над розвитком особистості кожного учня, створюю практичну основу для досягнення успіху і здобуття впевненості у власних силах, виховую у дітей людяність і доброту. На уроках використовую інтерактивні методи, працюю над розвитком логічного мислення дітей, для чого застосовую різні засоби активізації розумової діяльності учнів, залучаю їх до пошукової роботи. Мої учні – активні учасники інтелектуальних, творчих турнірів, конкурсів, змагань, шкільних олімпіад. Як результат нашої з дітьми роботи – перемоги на літературних конкурсах читців, «золоті» сертифікати з Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «Колосок», Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник», Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», двоє учнів стали лауреатами регіонального фіналу конкурсу усного математичного рахунку «Прангліміне» міжнародного проекту «Міксіке в Україні». Сьогодні принцип «освіта на все життя» змінюється новим – «освіта впродовж усього життя». У школі змінені підходи до ролі вчителя, який має бути і учителем-психологом, учителем-технологом, учителем-дослідником, який творчо, на високому рівні розв’язує складні професійні проблеми. Перелік якостей та рис учителя нової школи можна продовжувати довго, і всі вони мають неабияку важливість. Вміння педагога полягає в тому, щоб навчитися виділяти для себе найважливіші, прагнути виробити їх в собі. Вважаю, що учитель – це не просто професія, а високе звання, яке багато до чого зобов’язує, заставляє відчути свою відповідальність за долю кожної дитини, яка переступила поріг класу, яка кожного дня вірить і довіряє мені. Участь у конкурсі «Учитель року» - це ще одна можливість перевірити свій професійний рівень, повчитися у колег, ознайомитися з досвідом інших. |