• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Кирилова Олена Вікторівна

 

Посада, місце роботи
Учитель початкових класів Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3-колегіум» Смілянської міської ради Черкаської області
Освіта
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2003 рік
Самоосвіта
Вебінари:
«Формування фонематичної складової як основи правильного усного та писемного мовлення» (2019), «Ранкові хвилини спілкування» (2018), «Сучасні методики розвитку швидко- читання у початковій школі» (2018), «Кейс учителя першого класу: цікаві вправи на уроках української мови» (2018), «Партнерство з батьками в Новій українській школі: як перетворити батьків на помічників та співавторів освітнього простору» (2018), «Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі» (2018), «Як розпізнати булінг у класі та знищити його як явище» (2018), «Психологічне консультування. Кризове консультування» (2018)
Онлайн-курси:
для вчителів початкової школи» (2019), «Недискримінаційний підхід у навчанні» (2019 ), «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» (2018)
Педагогічний стаж
15 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://inclusiveclass-smila.blogspot.com/
Посилання на відеорезюме
https://dropmefiles.net/DsBYVHa2K
https://www.youtube.com/watch?v=R1uijQ6cYgI
Педагогічне кредо
«Є лише дві цінності, які ми можемо передавати своїм дітям: одна – коріння, інша – крила» (Папа Іван Павло ІІ).
«Я прагну працювати так, щоб у моїх учнів за плечима «виросли крила»!»

 

Педагогічний портрет

 

«Якщо твої наміри на рік – сій жито, якщо задуми розраховані на десятиліття – саджай дерева, коли ж вони сягають віків – виховуй дітей!» – вчить народна мудрість.
Мій педагогічний стаж складає 15 років. Працювала як всі: добросовісно вчила дітей читати, писати, обчислювати. Але 2017 року доля подарувала мені унікальну можливість працювати в інклюзивному класі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - колегіум». Світ перевернувся! Виявилось, що серед нас є діти, яким набагато складніше, які потребують індивідуального підходу, особливої уваги. Я зрозуміла, що літературне читання, українська мова, математика, важливі тільки тоді, коли допоможуть нашим дітям стати більш людяними.
Освітній процес будую на співпраці, взаємодії всіх учасників, де учні, асистент вчителя і вчитель рівноправні. У практиці своєї роботи віддаю перевагу технологіям ситуативного моделювання, активно використовую роботу в малих групах, арт-терапію, психогімнастику, аромотерапію (особливо під час читання казок). Мої учні люблять уроки-казки, уроки-подорожі, уроки-змагання.
Я утвердилась в правдивості слів Плутарха «Розум дитини – не посудина, яку слід заповнити, а смолоскип, який треба запалити».
А оскільки інклюзивна освіта в моєму житті трапилась вперше, працюю за принципом «Навчаючи – учись», намагаюсь працювати так, щоб кожен мій учень відчув свою успішність, свою унікальність.
За час роботи в інклюзивному класі змінився не тільки мій внутрішній світ, а й підхід до роботи. Оцінюючи роботи дітей, звертаю увагу на зусилля, а не лише на результат. Зрозуміла, що якщо суспільство толерантне до дітей з особливими освітніми потребами, то в такої держави є майбутнє.
Я мрію, щоб діти з особливими освітніми потребами не підлаштовувалися під цей світ, а Всесвіт змінився заради них. Сьогодні моя душа звучить в унісон зі словами Ліни Костенко:

«І якби на те моя воля,

написала б я скрізь курсивами:

- Так багато на світі горя,

люди, будьте взаємно красивими!»

Окрім роботи, сім’ї маю ще й захоплення, бо нудьга – доля людей з бідною фантазією. Люблю читати. Нещодавно відкрила для себе творчість Марії Матіос, обожнюю лірику Ліни Костенко і не тільки лірику, а й саму особистість (мабуть недаремно її називають совістю нації). Та найбільше мені до вподоби – вишивка. Вишивка – це як діалог з душею. Про неї я можу говорити годинами.
Ось така Я, з мріями і сподіваннями. І сьогодні крокую по життю, сподіваючись знайти своїх однодумців для втілення моєї сьогоднішньої мрії – побудови школи майбутнього, школи без бар’єрів. Школи, де ми відкриваємо особливим дітям не тільки простір, а й свої душі!
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux