• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Домбровська Алла Володимирівна


Посада, місце роботи
Учитель початкових класів Миколаївської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів № 3 Миколаївської обласної ради
Освіта
Миколаївський державний університет, 2003 рік
Самоосвіта
Вебінари сайта «Всеосвіта»: «Соціальна інклюзія в Новій українській школі», «Формування навичок адаптації учнів в різні вікові періоди», «Психологічні погляди на гендерну ідентифікацію особистості», «Організація ігор і вправ, спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей (методика «пластичного дзеркала»)», «Неуспішність учнів. Чому їм важко вчитися?», «Сучасні  освітні програми в рамках Нової української школи», «Кейс-технології у навчальному процесі»
Вебінар MCFR «Інтелектуальна карта: використання в освітній діяльності»
Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників (2018)
Науково-практичний семінар «Тематика здорового харчування у змісті загальної середньої освіти та цифрова підтримка навчально-методичного забезпечення» (2018)
Педагогічний стаж
18 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Педагогічне звання
Старший учитель
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=iR4ja5IH8a4
Педагогічне кредо
«Створити для своїх вихованців острівець людяності й гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб вони на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу – розум у голові, щирість у серці, здоров’я у тілі»

 

Педагогічний портрет

 

Вважаю, що кожна дитина унікальна та талановита. Інклюзивна освіта дає шанс на щасливе майбутнє дітям з особливими освітніми потребами. Важлива роль у цьому процесі належить учителю, який організовує та забезпечує оптимальні умови навчання, сприятливу атмосферу в учнівському колективі.
Слова В. Сухомлинського «Учитель готується до гарного уроку все життя… Така духовна філософія нашого фаху і технологія нашої праці» найбільш влучно розкривають мою справжню особистість як вчителя, який покликаний сіяти в душі дітей розумне, добре та вічне.
Моя педагогічна філософія:
- створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин, їх регулювання та корекція;
- створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів;
- сприяння соціалізації в суспільстві, самореалізації особистості та її талановитості;
- урахування індивідуальних, вікових та психологічних особливості учнів; надання дітям можливості відчути радість успіху.
Основна ідея моєї роботи полягає у вирішенні проблеми збереження здоров’я молодого покоління в умовах інклюзивного навчання через трансформування в освітній процес здоров'язбережувальних та оздоровчих інноваційних освітніх технологій (імунна гімнастика, горіховий масаж, каштановий масаж, дихальна гімнастика, «цілюща» подушечка, м’ячик-їжачок).
Завдяки цьому можна:
- оптимально організувати освітній процес відповідно до вікових, індивідуальних особливостей та гігієнічних вимог;
- сформувати позитивне ставлення до школи, колективу, взаємоповагу та взаєморозуміння учнів між собою в інклюзивному середовищі;
- створити освітнє середовище, що забезпечує комфортні умови життєдіяльності учнів в умовах інклюзивного навчання.
Щоб мати позитивну динаміку, працюючи в інклюзивному класі, я сформувала свій індивідуальний професійний стиль педагога: щоденно треную особистісну та професійну гнучкість, витримку, готовність до вирішення виникаючих проблем, позитивно ставлюсь до себе і результатів своєї діяльності.
Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!
Дізнавшись, що у всеукраїнському конкурсі «Учитель року - 2019» введено нову номінацію «Учитель інклюзивного класу», я без вагань прийняла рішення зареєструватися, взяти участь та випробувати власні сили.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux