• A-
    A+

Бігус Ірина Миколаївна

Посада, місце роботи
Учитель початкових класів Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 м. Хмельницького
Освіта
Рівненський державний гуманітарний університет, 2007 рік
Самоосвіта
Вебінари: «Інклюзивний клас – крок до порозуміння з учнями» (2018), «Інтерактивна школа творчого вчителя» (2017, 2016)
Онлайн-курси: для вчителів початкової школи, «WEB-STEM-школа – 2018», «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами», «Недискримінаційний підхід у навчанні» (2018)
Педагогічний стаж
18 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://pochatkova8.at.ua/, http://pochatkowa.at.ua/
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/Wa-wiwyeAEw
Педагогічне кредо
«Вчитися можна лише весело… Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом» (А. Франс)

 

Педагогічний портрет

 

Усе починається з учителя. Робота педагога – це постійний творчий пошук, неможливий без натхнення та любові до власної справи. Сучасне покоління вже не потребує вчителя для отримання готових знань. Воно потребує наставника, тьютора, який навчить їх застосувати ці знання у практичній діяльності. Сучасний учитель має бути готовим до впровадження нових освітянських ідей, повинен володіти інформаційними технологіями, щоб спілкуватися з дитиною, яка живе у світі електронної культури.
Саме тому прагну бути в епіцентрі подій, які відбуваються в освітянській спільноті: була учасницею тренінгу «Інклюзивний простір. Практичні кроки», регіональної науково-практичної конференції «Реалізація компетентнісного підходу на засадах міжпредметної інтеграції в змісті початкової освіти», яка проводилася на базі Хмельницького оласного інституту післядипломної педагогічної освіти, афілійованої (не)конференції mini-EdCamp Хмельницький, загальноміського Освітнього хакатону, Всеукраїнського науково-практичного семінару «М.Д.Ярмаченко і сучасна інклюзивна освіта», проведеного на базі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії. У грудні 2018 року брала участь у прямому ефірі радіо «Поділля-Центр», де йшла мова про розвиток інклюзивного навчання у м. Хмельницькому. Переконана, що лише соціально активний, креативний учитель, який іде у ногу з вимогами часу, може виховати креативну особистість, яка шукає нестандартні підходи до виконання завдань, вміє здійснювати свідомий вибір та відчувати успіх.
Основою моєї педагогічної діяльності є використання інформаційно-комунікаційних технологій, можливостей мережевих сервісів для візуалізації освітнього процесу та організації дистанційного навчання, зокрема і для учнів з особливими освітніми потребами. На моє глибоке переконання, завданням сучасного вчителя є вміння створити умови для того, щоб діти, незалежно від рівня фізичного чи інтелектуального розвитку, змогли самостійно здобувати знання, спостерігати, досліджувати, знаходити нові шляхи та способи розв’язання проблем. Інтерактивні вправи та дидактичні ігри, створені за допомогою мережевих сервісів, уроки з використанням QR-кодів, сервісів для спільної роботи допомагають перетворити навчання на цікавий процес, врахувати особливості навчання учнів з різним типом інтелекту.
Мої учні охоче беруть участь в онлайн-олімпіадах, інтерактивних конкурсах, які проводяться на платформах «Всеосвіта» та «На Урок», є також призерами міських конкурсів: екологічного конкурсу «Майбутнє лісу у твоїх руках» (2017, ІІІ місце); міського етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (2014, ІІІ місце (учень з ООП), 2018, ІІІ місце).
Протягом дев’яти років працюю вчителем інклюзивного класу. Досвід показує, що організація інклюзивного навчання вимагає не тільки забезпечення архітектурної доступності освітнього закладу, пристосування до потреб дитини робочого місця, програмно-методичного забезпечення, а й змін у свідомості самого вчителя. Це, з одного боку, - велика відповідальність, адже у наших руках у певній мірі опиняється доля «особливої» дитини, батьки якої покладають на вчителя великі сподівання, які потрібно виправдати. З іншого боку – це часта обмеженість: у просторі, у пересуванні, у використанні певних видів освітньої діяльності. Однак, у цій роботі можна отримати безцінний досвід, оскільки вона вимагає специфічного, творчого підходу, вчить педагога бути різностороннім, гнучким, креативним, не зациклюватися на традиційних формах та методах навчання, бути членом команди.
Маю певні напрацювання щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Є постійним учасником практичних семінарів, які проводяться на базі нашого освітнього закладу та інших закладів міста. Протягом двох років є керівником динамічної групи вчителів інклюзивних класів нашої школи «Повір у себе».
За час роботи на посаді вчителя початкових класів нагороджена грамотами Хмельницької міської ради (2010, 2012), грамотами Департаменту освіти і науки Хмельницької міської ради (2017), Почесною грамотою Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації (2018).
У 2017 році за посібник «Сервіси Web 2.0 – творча платформа для вчителя», представлений на педагогічній виставці «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування», була нагороджена дипломом першого ступеня.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux