Савчук Таїса Василівна
Савчук Таїса Василівна
Посада, місце роботи
|
Учитель хімії та основ здоров’я Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня – гімназія» м. Подільська Одеської області
|
Освіта
|
Одеський державний університет, 1987 рік
|
Самоосвіта
|
Участь у шкільному методичному об’єднанні, міському методичному об’єднанні, відвідування відкритих уроків та позакласних заходів колег школи та міста, виступи на педрадах, семінарах та інших методичних заходах школи
Керівник ММО вчителів хімії За останні три роки ознайомилась з педагогічними працями Булах О. В. «ІКТ в сучасній школі», Матюшкіна А. М. «Проблемні ситуації у мисленні та навчанні», Пєхоти О. М. «Освітні технології», Пометун О. І. «Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання» |
Педагогічний стаж
|
31 рік
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель.
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=pBFZ0o6xTgw
|
Педагогічне кредо
|
«Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – це факел, який слід запалити»
|
Педагогічний портрет Уже не перший рік працюю в НВК «ЗОШ Іст. – гімназія» м. Подільська. Здається, ще недавно сама була ученицею цієї школи: сумлінною, відповідальною, старанною. А тепер учитель. Проте залишилася все тією ж наполегливою, відповідальною, вимогливою до виконання своїх обов’язків. Упевнена, що не кожна людина може стати вчителем, так як ця професія вимагає неабиякої праці, саможертовності, величезного терпіння, любові до дітей та непідкупного інтересу до своєї професії. Також упевнена в тому, що у відносинах між учнями та вчителем повинні бути взаємоповага, взаєморозуміння, відкритість і щирість. Для кожної дитини вчитель – кращий друг і наставник, тому мої учні завжди знають, що я їх вислухаю, зрозумію, сприйму всі проблеми та дам слушну пораду. Кожну вільну хвилину в школі провожу в колі дітей.Щодня відкриваю перед дітьми двері у світ знань, впливаю на формування їхньої життєвої позиції та пріоритетів, закладаю основи їхнього майбутнього. Мої уроки – творчі, цікаві, змістовні, насичені. Намагаюся знайти індивідуальний підхід до кожної дитини, бо кожна має свій неперевершений та дивовижний талант від природи, а головна задача вчителя – допомогти розкритись здібностям учня. Впроваджую в практику сучасні технології, методи і прийоми: критичного мислення, проблемного навчання, ІКТ, створення ситуації успіху тощо. Широко застосовую в практичній діяльності інтерактивні технології навчання. Основним своїм завданням вбачаю не вчити, а навчати вчитись, підготувати учня до безперервного самостійного навчання, розширити життєві компетентності. Горінням свого серця запалюю вогник в душі кожної дитини. А ще розумію, що справжній учитель не перестає здобувати нові знання все життя, бо педагогіка – це така наука , яка не стоїть на місці, це постійний рух тільки вперед, у ногу з часом. Тому намагаюсь постійно розвиватися, вдосконалюватися, розширювати свій кругозір, відвідувати семінари, курси, брати активну участь у різних методичних заходах школи, міста, області. Кожний тур конкурсу «Учитель року» для мене – це можливість показати себе, навчитись чомусь новому, отримати безліч емоцій. Я – людина творча, а тому маю безліч захоплень: займаюсь танцями, вирощую квіти, створюю картини. У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель – у думках і справах учнів. Тому, коли мої учні з почуттям вдячності згадують рідну школу, то ще раз переконуююсь, що у виборі своєї професії не помилилася. |