• A-
    A+

Руденко Людмила Іванівна

Руденко Людмила Іванівна

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я Бобрицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Роменської районної ради Сумської області
Освіта
Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2001 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації учителів основ здоров’я (Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2019, 2018)
Курси підвищення кваліфікації «Інформаційно-цифрова компетентність педагога: реалізація освітнього процесу» (Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2018)
Онлайн-курс «Вчимося жити разом» (2018)
Педагогічний стаж
17 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Старший учитель
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)
https://osnovi-zdorov-ya8.webnode.com.ua/
Посилання на відеорезюме
https://drive.google.com/open?id=1BvxZBukhBRPvQ_9R9AVAlQdk1khjC2Dy
Педагогічне кредо
  • «Не із знаннями до дітей, а з дітьми – до знань!
  • Перед тим, як зробити дитину розумною та розсудливою, зроби її здоровою»

Педагогічний портрет

Найвищою нагородою життя, безсумнівно, вважаю свою професію. Я – вчитель! Щодня, крокуючи шкільними коридорами, відчуваю внутрішню рівновагу та баланс. Не уявляю свого життя без школи! Вона стала для мене рідною, бо неможливо описати емоції, які я отримую від дитячих усмішок та слів удячних батьків.
Я – оптиміст! Постійно працюю над собою, удосконалюючи професійні навички, адже знаю: «Не кожна дорога веде вперед. Але вперед веде завжди та дорога, яку прокладаєш сам». Тема, над якою я працюю, – «Підвищення ефективності освітнього процесу з основ здоров’я засобами інтерактивної технології опрацювання дискусійних питань».
Упевнена, що предмет «Основи здоров’я» – найважливіший. Не кожна дитина стане великим математиком, програмістом чи письменником, а бути здоровим, оволодіти життєвими навичками мають всі. Вирішуючи питання професійної трансформації педагогічної діяльності в контексті сучасної реформи освіти, свою роботу спрямовую на пошук ефективних форм роботи на уроках, застосовую технології навчання, які дозволяють створити сучасний пізнавально-розвиваючий простір. Мій інтерактивний педагогічний арсенал уроків та позакласної діяльності базується на активній участі самих учнів у процесі набуття знань та вмінь, формування цінностей та ставлень, а, отже, життєвих навичок. Намагаюся будувати освітній процес так, щоб кожна дитина відчула успішність, інтелектуальну спроможність, творчу наснагу. Під час уроків-тренінгів упроваджую технології кооперативного та колективно-групового навчання, опрацювання ситуаційних завдань та дискусійних питань. Перевагу надаю таким методам навчання, як мозкові штурми, робота в групах, обговорення життєвих ситуацій, рольові ігри. Моє завдання – не лише дати знання, а й навчити ними користуватися. Тому активно застосовую прийоми формування критичного мислення, а саме читання з маркуванням, сторітеллінг, плакат думок. Результатом діяльності є сформовані здоров’язбережувальні компетентності учнів – соціальні, інтелектуальні та емоційно-вольові життєві навички.
Розумію, що сучасний учитель має бути цікавим для учня, тому постійно підвищую рівень педагогічної майстерності через неформальну та інформальну освіту. Під час уроків та в позакласній діяльності використовую різноманітні Інтернет-ресурси, зокрема LearningApps, OnlineTestPad, Tagul-WordArt. Організовую для дітей веселі квести, вікторини, круглі столи та дебати здоров’яспрямованого змісту. Співпрацюю з громадськими організаціями.
З 1 вересня 2011 року – голова районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я. Щороку проводжу майстер-класи та засідання творчої групи вчителів району.
З 2012 року виступаю шкільним координатором проекту «Школа сприяння здоров’ю». За результатами ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю наш навчальний заклад занесений до обласної мережі Шкіл сприяння здоров’ю.
З вересня 2013 року розпочалася робота у рамках проекту «Школа, дружня до дитини». Освітню діяльність, що має превентивний характер, впроваджуємо, зокрема, через факультативний курс «Захисти себе від ВІЛ». Під час проведення занять формую у дітей стійкі переконання щодо свідомого ставлення до власного здоров’я та його збереження.
За сумлінну працю та творчий підхід до організації освітнього процесу неодноразово була нагороджена грамотами відділу освіти Роменської районної державної адміністрації, управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, подякою та почесною грамотою голови Роменської районної державної адміністрації.
Моє захоплення – це моя професійна діяльність. Тому найвища нагорода для мене – це здобутки моїх учнів. Якщо вони здорові, вмотивовані та з впевненістю дивляться в майбутнє, розумію, що рухаюся вправильному напрямі!
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux