Рогачова Вікторія Павлівна
Рогачова Вікторія Павлівна
Посада, місце роботи
|
Учитель основ здоров’я Великолепетиської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Великолепетиської селищної ради Херсонської області
|
Освіта
|
Херсонський державний педагогічний університет, 1999 рік
|
Самоосвіта
|
Перемога у районному конкурсі сценаріїв соціалізуючого напрямку серед дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів (2018)
Відкритий урок «Хвороби цивілізації» в рамках районного семінару для вчителів основ здоров’я та фізичної культури (2018) Курси підвищення кваліфікації (Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти», 2018) Перемога у конкурсі «Панорама творчих уроків – 2018» на тему «Наскрізні змістовні лінії в освітньому процесі Нової української школи» від видавництва «Шкільний світ» (2018) Майстер-клас для вчителів основ здоров’я «Сучасний урок: креативність та ефективність» (районне МО вчителів основ здоров’я, 2018) Тренінг для батьків «Булінг – сучасна соціальна проблема» (2018) Майстер-клас для вчителів фізичної культури «Тренінг як складова навчальної та виховної діяльності учнів при вивченні основ здоров’я та фізичної культури» (районне МО вчителів фізичної культури, 2017) Участь у роботі Всеукраїнського освітнього форуму «Інноваційні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища: досвід, реалізації, перспективи»; проведення майстер-класу «Чинники впливу на репродуктивне здоров’я» (2017) Співпраця з волонтерами "Help and Travel" за підтримки канадських партнерів (2016) Доповідь на засіданні районного МО «Тренінг як метод успішної соціалізації учня на уроках основ здоров’я» (2016) Відкритий тренінг для вчителів району «ВІЛ/СНІД: знати, щоб жити» (2016) Перемога проекту «Здоровим жити здорово!» у обласному фестивалі «Простір щасливого дитинства» у номінації «Молодь загартовує дух та тіло» (2015) Тренінг «Вибір за нами!» (2015) |
Педагогічний стаж
|
19 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://rogachova.ucoz.ua/load/?page2
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=pXjp3ZK6ESk
|
Педагогічне кредо
|
Сучасний урок – демократичний і проводиться він не для учнів, а разом з учнями
|
Педагогічний портрет Сучасний учитель привітний та уважний до кожного свого учня, справедливий, терплячий, готовий до взаєморозуміння та взаємодопомоги, упевнений і, водночас, вимогливий до себе та до своєї роботи, прагне до саморозвитку, ініціативний, вміє створювати у класі атмосферу тепла та взаємної довіри.Вважаю себе сучасним учителем, бо маю творчий стиль мислення, здатність бачити проблему, виявляти суперечності, творчо фантазувати. У мене розвинена уява, прагнення досягти ефективного результату за конкретних умов праці. Я глибоко вірю у сили й можливості дітей. Моє ставлення до дітей – активно-позитивне, за якого я виявляю ділову реакцію на діяльність учнів, допомагаю їм, відчуваю потребу у неформальному спілкуванні. Українська освіта має бути спрямована на розвиток дитини, яка буде успішною в житті, вмітиме соціалізуватися в будь-яке оточення, зможе стати громадянином з активною життєвою позицією та креативним мисленням. Педагоги сучасної школи мають більше уваги приділяти вивченню внутрішнього світу дитини, її особливостям та бажанням, розвитку стійкої мотивації кожного учня до вивчення навчальних предметів. Слід відходити від шаблонних уроків, педагог на уроці – не лише джерело знань, а й креативна, мобільна та цікава особистість. Проблема, над якою працюю протягом останніх років, – «Роль критичного мислення у формуванні здоров’язбережувальної компетентності школярів під час вивчення предмета «Основи здоров’я». На сучасному етапі розвитку суспільства роль критичного мислення важко переоцінити, оскільки воно являє собою раціональне, рефлексивне мислення, що спрямовано на вирішення того, чому варто вірити або які дії варто почати. Моя педагогічна діяльність спрямована на реалізацію соціального суспільного замовлення, мета якого полягає у формуванні низки компетентностей в учнів. Для того, щоб успішно реалізувати це завдання, слід розвивати розумові навички учнів, необхідні не тільки в навчанні, але і звичайному житті (вміння приймати виважені рішення, працювати з інформацією, аналізувати різні сторони явищ та ін., тобто комунікативні і рефлексивні вміння і дії учнів). Саме застосування технології критичного мислення на уроках дозволяє мені створити максимально сприятливі умови для активізації та розвитку розумових здібності школярів. Під час уроків максимально відходжу від стереотипу «вчитель – основне джерело інформації», а весь процесс навчання будую як партнерські відносини з учнями. Впроваджуючи в освітній процес триступеневу модель побудови уроку, активно використовую такі методи, форми та прийоми: метод проектів, «Мозковий штурм», «Скрайбінг», «Буктрейлер», «Карта пам’яті», «Кластер», «Асоціативний кущ», «Концептуальне колесо», «Читання або перегляд із зупинками», «Сенкан», «Кросенс», «Байот» та інші. Для розвитку критичного мислення учнів використовую технології ситуативного моделювання. У формуванні здоров’язбережувальної компетентності важливе значення надаю використанню формам колективної, індивідуальної та самостійної роботи учнів, у ході реалізації яких перевага надається розв’язуванню задач логічного, навчального, продуктивного характеру. Навички у школярів формуються в діяльності, тому найбільш ефективним у цьому аспекті є застосування тренінгів. Використовуючи тренінгові заняття, впроваджую активні методи групової роботи (рольові ігри, аналіз історій і ситуацій, моделювання розв’язання проблеми). Вони дають змогу дітям, спілкуючись, опановувати нові знання, розширювати досвід, відкривати індивідуальні можливості, формувати активну життєву позицію. Особистий простір за межами школи заповнюю спілкуванням зі своєю родиною та друзями. Саме вони являються моєю підтримкою та розрадою. У вільний час люблю займатися творчістю: розпис скла та кераміки (тарілки, чашки, фужери), вирізання витинанок, декорування різних побутових предметів. Творчість заспокоює мене, структурує думки, надихає на нові звершення. |