Опріш Аліна Іванівна
Опріш Аліна Іванівна
Посада, місце роботи
|
Учитель основ здоров’я Мукачівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» № 11 Закарпатської області
|
Освіта
|
Ужгородський національний університет
|
Самоосвіта
|
Відвідування навчально-методичних семінарів, постійний учасник вебінарів
|
Педагогічний стаж
|
4 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст другої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-zahvoryuvannya-scho-peredayutsya-statevim-shlyahoi-68895.html
https://naurok.com.ua/urok-riznomanitnist-ptahiv-68886.html |
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/lHTdHnEwsWo
|
Педагогічне кредо
|
«Чого б ти не навчався, ти навчишся для себе»
|
Педагогічний портрет |
|
У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?
|
Досить цікавий метод проектів та тренінгів, які надають змогу викладати інформацію не тільки у вигляді звичайної теорії, але враховувати темперамент учнів. Ці методи дають можливість виховувати в учнів самостійність та відповідальність.
|
Які інноваційні освітні практики Ви застосовуєте?
|
Застосування ІКТ в освітньому процесі для активізації пізнавальної діяльності учнів. Використання освітніх можливостей Інтернет-ресурсів. Застосування методу проекту.
|
Що би Ви змінили або вже змінили в організації освітнього процесу?
|
Я вважаю, що кожна дитина повинна під час уроку почувати себе успішною, отримувати задоволення від навчання. Тому і завдання повинні бути такими, які б сприяли створенню ситуації успіху. Інтерактивне навчання основ здоров’я здійснюється на моїх уроках за принципом педагогіки співпраці, де вчитель є організатором навчання, посередником між учнем і його соціальним досвідом. Воно сприяє створенню умов для активності, ініціативності, творчої діяльності учнів. Під час опрацювання теми відбувається поетапне формування знань, умінь і навичок учнів, а також реалізується диференційований підхід до змісту і темпу вивчення матеріалу, передбаченого шкільною програмою. Порівняно з традиційними уроками вивільняється багато часу, який можна використовувати для розвитку комунікативних навичок учнів: уміння вести дискусії, аналізувати інформацію, працювати в групах, знаходити додаткову інформацію з теми, створювати проекти, презентації. Чітка структура вивчення теми дозволяє учням уникнути стану тривожного очікування, а диференційований підхід дає можливість всім учням відчувати особистий ріст незалежно від рівня навчальних досягнень.Сутність інтерактивної методики в тому, що освітній процес ґрунтується на постійній активній взаємодії всіх учнів, безперервній співпраці в тандемах «учитель – учень» і «учень – учень». При цьому і педагог, і дитина рівнозначні суб’єкти освітнього процесу. Це моделювання життєвих ситуацій, рольові ігри, диспути, в ході яких аналізується і виконується завдання. У цілому атмосфера співробітництва, взаємодії, довіри. У такому процесі педагог легко і природно стає справжнім лідером дитячого колективу.Використання інноваційних технологій, зокрема технології інтерактивного навчання, значною мірою підвищує ефективність освітнього процесу, сприяє високому інтелектуальному розвиткові учнів, забезпечує оволодіння навичками саморозвитку особистості. Інтерактивні технології навчання містять в собі чітко спланований очікуваний результат навчання, окремі методи і прийоми, що стимулюють процес пізнання, розумові і навчальні умови і процедури, за допомогою яких можна досягти запланованих результатів, сприяти розвитку творчої особистості. |
Які Ваші інтереси, захоплення?
|
Інтереси та захоплення тісно пов’язані з покращенням здоров’я у будь-якому віці. Кожен день намагаюся проводити активно, щоб давати приклад не тільки в теоретичному вигляді, але і в практичному. |