Кропивник Ольга Вікторівна
Кропивник Ольга Вікторівна
Посада, місце роботи
|
Учитель основ здоров’я, соціальний педагог Опорного закладу навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» смт Шацьк Шацької селищної ради Шацького району Волинської області
|
Освіта
|
Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2008 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів основ здоров’я та захисту Вітчизни (2019), соціальних педагогів та практичних психологів (2018)
|
Педагогічний стаж
|
15 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на відеорезюме
|
https://drive.google.com/file/d/1Y0Vx6Y6wXNHmYOFsX6NjOQRCNWm_Yr_f/view?usp=sharing
|
Педагогічне кредо
|
«Навчаючи інших, я вчусь сама»
|
Педагогічний портрет Учитель – важливе і хвилююче слово у житті кожної дитини. Адже він є наставником, помічником, другом, творчим партнером. Учитель допомагає дитині пізнавати багатогранний світ, кладучи до її серця часточку своєї душі, і збагачує її життя власним досвідом. Саме такі принципи я наслідую у своїй педагогічній практиці.Предмет «Основи здоров’я» я викладаю з 2014 року. «Виховання в учнів бережливого, дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров’я як однієї з найвищих людських цінностей» – проблема, над якою я працюю. На уроках головним для мене є створення ситуації довіри, в котрій кожен учень зможе розкрити свої творчі здібності, реалізувати себе. Залучаю учнів до пошукової роботи, створення проектів. Для заохочення учнів до активної праці я використовую дидактичні ігри. У процесі гри в дітей формується вміння зосереджуватися, мислити самостійно, розвивається потяг до знань. Також приділяю увагу роботі в групах, в парах. Сьогодні перед вчителем постає завдання – не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов. У своїй педагогічній діяльності керуюсь правилом: «Навчаючи інших, я вчусь сама». Тому, розуміючи виклики сьогодення, намагаюся опановувати нові технології навчання, шукати і підбирати оптимальні форми та методи для реалізації основних цілей навчання. Моя мета — не лише навчити, а й виховати людину, здатну творчо працювати, старанну, чуйну, турботливу, щиру. |