• A-
    A+

Кириченко Наталія Володимирівна

Кириченко Наталія Володимирівна

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я школи І-ІІІ ступенів № 36 імені С. П. Корольова міста Києва
Освіта
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2013 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації вчителів основ здоров’я (2018)
Педагогічний стаж
5 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=j1I0CGLokIY&feature=youtu.be
Педагогічне кредо
«Успіх – це ще не крапка, невдача – це ще не кінець: єдине, що має значення, – це мужність продовжувати боротьбу» (Вінстон Черчилль)

Педагогічний портрет

«Успіх – це ще не крапка, невдача – це ще не кінець: єдине, що має значення, – це мужність продовжувати боротьбу», – стверджував Вінстон Черчилль. Пам’ятаючи цю настанову, головним своїм завданням як учителя предмета «Основи здоров’я» вважаю вплив педагогічними методами на свідомість і поведінку учнів шляхом розвитку у них життєвих і спеціальних навичок, сприятливих для здоров’я, безпеки і гармонійного розвитку.
Я люблю своїх учнів і хочу, щоб вони були здоровими. Тому формую в них здоров’язбережувальні компетентності та намагаюся прищепити паростки свого оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому, що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає, потрібно лише йти до мети.
Провідним чинником розвитку такої особистості я вважаю формування умінь застосовувати знання в реальних життєвих ситуаціях для розв’язання практичних завдань та здатності визначати й обґрунтовувати власну життєву позицію. Для себе я визначила засоби реалізації цього завдання. Перш за все, це впровадження компетентнісного підходу в освітній процес.
Застосовуючи особистісно орієнтований підхід, спрямовую діяльність кожного учня на розвиток його активності у засвоєнні істин здорового способу життя та продуктивного і творчого мислення. З цією метою використовую в освітньому процесі завдання, що різняться за характером пізнавальної діяльності учнів (рецептивні, репродуктивні, творчі) та враховують навчальні і розвивальні цілі (на усвідомлення навчального матеріалу, застосування знань та умінь за зразком, творче використання набутих знань, формування емоційно-ціннісного ставлення).
Використовуючи інноваційні педагогічні технології та віддаючи перевагу інтерактивним формам роботи на уроці, я прагну збільшити обсяг знань своїх вихованців щодо збереження життя та зміцнення здоров’я, поглибити навички та вміння (зокрема прийняття рішень, розв’язання проблем, творчого та критичного мислення, спілкування, самооцінки, протистояння негативному психологічному впливу, подолання емоцій та стресу, а також розвиток співчуття і відчуття себе як громадянина), забезпечити усвідомлення учнями необхідності відповідати за своє життя і здоров’я.
Реалізуючи компетентнісний підхід, я орієнтую своїх вихованців на відповідальне ставлення до навколишнього середовища як потенційного джерела здоров’я, добробуту і безпеки людини та сприяю розвитку екологічно доцільних мислення і поведінки як складової формування здорового способу життя; навчаю учнів встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між станом природного довкілля і здоров’ям, добробутом та безпекою громади; поглиблюю розуміння міжнародного екологічного права, екологічного законодавства України, інформаційного суспільства та сталого розвитку.
Особливість проведення уроків основ здоров’я вбачаю в тому, що опанування комплексу компетенцій зі збереження здоров’я потребує багаторазового вправляння, насамперед у процесі групової взаємодії. Тому на кожному уроці організовую практичну, ігрову, індивідуальну та колективну діяльності учнів, що базується на взаємодії вчителя з учнями й учнів між собою та забезпечує ефективне засвоєння учнями матеріалу і відпрацювання ними поведінкових навичок.
На кожному уроці разом з учнями моделюємо життєві ситуації, спільно розв’язуємо проблеми на основі аналізу обставин та відповідних ситуацій, використовуємо рольові ігри. Застосування таких форм роботи ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дає змогу мені бути завжди поруч з дітьми, бути для них лідером і вести за собою.
Так як я ще обіймаю посаду педагога-організатора, то постійно залучаю своїх вихованців до участі в шкільних заходах, що допомагає мені вчити їх оцінювати власні вчинки та вчинки інших з погляду їх суспільного значення.
Упевнена, що вчитель повинен постійно вдосконалювати свій фаховий та методичний рівень, тому беру активну участь у навчально-методичних семінарах різних рівнів, збагачуючи свій педагогічний досвід. Активно працюю у Школі молодого вчителя.
Своїм основним завданням як педагога вважаю пробудити в учнів потенційні сили, викликати хвилююче почуття радості від успіхів, що є важливим кроком на шляху становлення дитини як особистості та громадянина.
Захоплююся літературою, люблю сама писати, це здебільшого п’єси. Улюблені книги – «Майстер і Маргарита» М. Булгакова та «Гаррі Поттер» Дж.  Роулінг. Якось вирішила, що добре було б вивчити корейську мову – і вже через тиждень пішла на курси. Без музики не уявляю свого життя, тому нещодавно почала опановувати гру на гітарі.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux