• A-
    A+

Кагадій Олена Олександрівна

Кагадій Олена Олександрівна

 

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я Вознесенської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 Вознесенської міської ради Миколаївської області
Освіта
Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н. К. Крупської, 1989 рік
Самоосвіта
Тренінг «Навчання педагогів та психологів навчальних закладів Миколаївської області в сфері профілактики ВІЛ/СНІДу, туберкульозу, вірусних гепатитів та хімічної залежності» (2018)
Онлайн-форум «Формування життєвих навичок учнів в умовах сучасного освітнього середовища» (за проектом «Вчимося жити разом») (2018)
Обласний форум «Сучасний урок основ здоров’я: реалії, проблеми, перспективи » (2018)
Навчально-методичний семінар «Формування ключових компетентностей і критичного мислення на урокахпредметів природничого циклу в умовах переходу до НУШ» (2018)
Обласний семінар «Науково-методичний супровід інноваційної діяльності вчителя основ здоров’я в умовах малого міста та сільської місцевості» (2017)
Тренінг АІР «Від мультмедійного до інтерактивного уроку» (2017)
«Курс Microsoft  із цифрових технологій» (2015)
Педагогічний стаж
29 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/AgIF-p6TrGM
Педагогічне кредо
«Розпізнати, виявити, розкрити, викохати, виплекати в кожному учневі його неповторно-індивідуальний талант – значить підняти особистість на високий рівень розквіту людської гідності» (В. О. Сухомлинський)

Педагогічний портрет

Сучасний учитель – це учитель-дослідник, науковий керівник, коуч, модератор, тьютор, фасилітатор. Я йду в ногу з часом і відповідаю тим вимогам, які ставить переді мною сучасне суспільство.
«Основи здоров’я» – це унікальний предмет, що формує важливі життєві уміння, які допоможуть зберегти дітям здоров’я, гармонійно розвиватись і в майбутньому стати успішними.
Одним із принципів сучасного освітнього процесу є інтеграція, тому постійно застосовую на уроках біологічні знання.
Будую свої уроки за принципом педагогіки партнерства, де вчитель є організатором навчання, посередником між учнем і його соціальним досвідом. Постійно співпрацюю в тріаді «Учитель – учень – батьки», де всі є рівнозначними суб’єктами освітнього процесу. Партнерство з батьками допомагає скоординувати вплив родини та школи на формування здоров’язбережувального світогляду дитини.
Використовую на своїх уроках ефективні сучасні педагогічні технології, що ґрунтуються на використанні методів інтерактивного навчання, у тому числі й системи завдань і вправ, зорієнтованих на діалогові форми навчальної взаємодії, використання елементів тренінгових форм, проектної діяльності. Добираючи додаткові матеріали до уроків, звертаю особливу увагу на відповідність їх змісту віковим особливостям, навчальним можливостям та реальним потребам учнів.
Мій стиль викладання – це доступність. Просте пояснення та відповідна добірка різнорівневих вправ на відтворення теорії в практиці.
Моделювання життєвих ситуацій, рольові ігри, диспути, казкотерапія, в ході яких аналізується і виконується завдання, сприяють створенню умов для активності, ініціативності, творчої діяльності учнів. Завдяки інноваційним технологіям вивільняється багато часу, який можна використовувати для розвитку комунікативних навичок учнів, вміння вести дискусії, аналізувати інформацію, працювати в групах, знаходити додаткову інформацію з теми, створювати проекти, презентації. У такому процесі педагог легко і природно стає справжнім досвідченим партнером дитячого колективу.
В організації освітнього процесу змінила бачення учня, сприймаю його не як об’єкта, якому потрібно передати знання, а як суб’єкта, з яким спільно вибудовую стосунки. Дитиноцентризм – це формат сучасної освіти, де всі рівні, разом вирішують проблеми, влаштовують обговорення важливих і цікавих тем, створюють спільний простір учнів з учителем, що є дуже важливим для становлення дитини. Відчуття, що ти не один, що тебе почують, що у тебе є вибір, що твоя думка важлива, додає цінності та ваги дитині, яка перебуває у такій системі взаємовідносин.
Я вважаю, що в організації сучасного  освітнього процесу потрібно:
вимкнути дзвінки в школах;
створити відкритий шкільний простір.
Це сприятиме творчості й природному бажанню вивчати світ. Коли менше кордонів, тоді менше стресу. Якщо дитина живе у спокійному оточенні, вона буде навчатися із задоволенням.
Я люблю життя в усіх його проявах. Захоплююсь усім, що мені подобається: читанням, без якого просто не уявляю свого життя; плетінням, тому що це можливість створювати гарні речі власними руками; кулінарією, бо люблю смачну їжу; подорожами – це ж так цікаво відкривати для себе щось абсолютно нове.
Головне не марнувати свій час, радіти щасливим моментам життя!
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux