• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Гридасова Ірина Ігорівна

Гридасова Ірина Ігорівна

 

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я та початкових класів Комунального закладу «Петрівське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» Петрівської районної ради Кіровоградської області
Освіта
Криворізький державний педагогічний університет, 2015 рік
Самоосвіта
Онлайн-курси для вчителів початкової школи: «Вчимося жити разом», «Основи здоров’язбережної компетентності» (2018)
Навчання з методики викладання предмета «Основи здоров’я» у закладах загальної середньої освіти на засадах розвитку життєвих навичок за 40-годинною програмою (2017)
Практичний курс «Основи мнемотехніки» (2017)
Вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя (2017, 2018)
Навчання за програмами:
тренінгового курсу «Основи соціальної та здоров’язбережної компетентності педагогічних працівників закладів освіти Кіровоградської області, які навчатимуть учнів відповідно до концепції «Нова українська школа» (2018);
підготовки педагогічних працівників початкової школи відповідно до Концепції «Нова українська школа» (2018)
Педагогічний стаж
4 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://blogvchitelyagridasovoy.blogspot.com
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/xH_XkKbHd68
Педагогічне кредо
Вчити дітей не так, як вчили нас, бо вони народилися в інший час

Педагогічний портрет

Якщо в школі є бодай один вчитель, 

якого дитина поважає і готова брати приклад,

і хоча б один улюблений предмет, 

це забезпечує цій дитині

успішність у подальшому житті.

Пауль Пшеничка

Самоосвіта, самовиховання, самоаналіз – постійні супутники індивідуальної траєкторії розвитку педагога. Сучасні освітні ідеї реформування української системи освіти дають можливість творити цілісний освітній простір, сприяють інтеграції знань через спостереження, навчання дією, експерименти, пошуково-дослідницьку роботу. Нова українська школа – це місце, де дитина відчуває щастя, повноцінність життя, радість від навчання і творчості. А вчитель у ній – творець, наставник, посередник між дітьми та системою ідей, традиціями, культурою свого народу і людства в цілому, умілий керманич на шляху особистісного руху учня до пізнання. Тому, будуючи свої стосунки з учнями, намагаюся бути їхнім другом, партнером, який допомагає пізнавати багатогранний світ.
Нове покоління – це майбутнє держави, світу, а предмет «Основи здоров’я» – це той курс, який закладає фундамент соціального благополуччя суспільства через виховання ціннісного ставлення до життя і здоров’я.
Упроваджуючи концептуальні засади Нової української школи в педагогічну діяльність, активно використовую інноваційні освітні технології. Однією з таких є технологія освіти на основі набуття життєвих навичок (ООЖН). Інтерактивні форми роботи в межах цієї технології забезпечують активну взаємодію дітей у процесі опрацювання певних проблемних ситуацій, які побудовані на прикладах із життя учнів. Прийоми та форми навчання, які я використовую на уроках, базуються на принципі активності самих учнів: обговорення актуальних проблем, рольова гра, робота у малих групах, спільне виготовлення колажів, лепбуків. Як учитель предмета «Основи здоров’я» акцентую увагу на інтеграції та формуванні компетентностей потрібних для успішної самореалізації зростаючої особистості в суспільстві.
Досягти високої результативності у засвоєнні матеріалу, формуванні вмінь і навичок учнів мені допомагають інформаційно-комунікаційні технології. Опрацьовуючи онлайн-лекції з доповненої реальності, відкрила для себе навчальні можливості смартфонів. Цей незамінний у сучасному світі пристрій, з певним набором встановлених додатків, активізує до роботи під час вивчення найскладніших тем. Використання таких програм, як WallaMe, Quizlet, Kahoot, AnatomyLearning, сканер QR – кодів, робить урок із основ здоров’я сучасним. Так гаджети стають помічниками й гармонійно використовуються на будь-якому етапі уроку.
Удосконаленню фахової майстерності сприяє «Інтерактивна школа творчого вчителя». Презентуючи власні методичні розробки на платформах «Всеосвіта», «Методпортал», професійно стверджуюся сама і збагачую досвідом колег.
Апробовуючи нові освітні ідеї, не забуваю і про педагогічну спадщину рідного регіону – Кіровоградщини. Пишаюся тим, що працюю у закладі загальної середньої освіти, який є опорним з реалізації проблеми «Розвиток ключових компетентностей школярів на основі впровадження педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського». У працях видатного педагога черпаю ідеї, які актуальні в умовах сьогодення.
Завдання школи – виховати Людину, здатну самореалізуватися, та навчити жити в сучасному світі, а значить – критично мислити, не боятися висловлювати власну думку й бути свідомим громадянином, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та бути толерантним до інших. Тому на уроках прагну створювати такі ситуації, досвід вирішення яких стане в нагоді в подальшому як модель позитивної поведінки і подолання труднощів повсякденного дорослого життя.
Сформувати творчу особистість допомагає і організація дозвіллєвої діяльності учнів, яка дає можливість перетворити шкільні будні у захоплюючий, неповторний світ розваг, пригод, незвичайних подій. Мені подобається розробляти сценарії свят різної тематики, організовувати квести, вікторини, брейн-ринги. Ці форми роботи практикую як з учнями, так і з педагогами району.
Можливо, когось здивує, що я не демонструю своїх нагород у вигляді конкретних відзнак, сертифікатів тощо, оскільки найвищою нагородою для будь-якого вчителя, на моє переконання, є визнання його діяльності учнями. Мій предмет люблять, чекають на нього з нетерпінням, кожен урок – це неповторні хвилини творчої праці, що дарує задоволення, окрилює, спонукає до нових звершень.
Для мене участь у конкурсі – це можливість заявити про себе як агента змін Нової української школи, здатного продукувати та втілювати інноваційні освітні ідеї, гідного зайняти достойне місце у когорті прогресивних педагогів України.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux