• A-
    A+

Дяків Василь Григорович


Дяків Василь Григорович

 

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я Заліщицької державної гімназії Тернопільської області
Освіта
Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2006 рік
Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича, 1996 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти (2016)
Онлайн-курси на платформах:
«Прометеус», Відкритий Університет Майдану (ВУМ), «На урок», EdEra, EdPro, «Уміти», «Партнерство в навчанні», Дистанційна Академія, Український проект «Якість освіти», Портал превентивної освіти
Педагогічний стаж
29 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Учитель-методист

Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
Блог Василя Дякова
http://vasyl-zal.blogspot.com/search/label/%22%D0%92%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83%20-%202019%22
 
Сайт Василя Дякова  https://sites.google.com/site/vasildakiv70/
 
Платформа «Партнерство в навчанні»:

1. Традиційні та сучасні системи харчування. Вибір харчових продуктів (8 клас)

https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=789dg

2. Стрес і здоров’я (7 клас)

https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=xDBbu

3. Косметичні проблеми підлітків (7 клас)

https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=2uqks

4. Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира. Етика пасажира (5 клас)

https://education.microsoft.com/Story/Lesson?token=7jlPz
 
Платформі «На урок»:

1. «Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка» (5 клас)

https://naurok.com.ua/urok-bezpeka-pishohoda-vidi-pishohidnih-perehodiv-dorozhnya-rozmitka-46553.html

2. «Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира. Етика пасажира» (5 клас)

https://naurok.com.ua/urok-bezpeka-na-zupinkah-gromadskogo-transportu-bezpeka-pasazhira-etika-pasazhira-46565.html

3. «Умови успішного навчання. Облаштування робочого місця»  (5 клас)

https://naurok.com.ua/urok-umovi-uspishnogo-navchannya-oblashtuvannya-robochogo-miscya-56851.html

4. «Уміння вчитися. Раціональний розподіл часу. розпорядок дня для школяра» (5 клас)

https://naurok.com.ua/urok-uminnya-vchitisya-racionalniy-rozpodil-chasu-rozporyadok-dnya-dlya-shkolyara-56852.html

5. «Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки» (6 клас)

https://naurok.com.ua/urok-samoocinka-i-zdorov-ya-ponyattya-samoocinki-vidi-samoocinki-46583.html

6. «Здоровий спосіб життя» (7 клас)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zdoroviy-sposib-zhittya-57796.html  

7. «Догляд за шкірою» (8 клас)

https://naurok.com.ua/urok-na-temu-doglyad-za-shkiroyu-56850.html

8. «Дієтичне харчування. Негативні наслідки незбалансованого харчування. Харчові добавки. Навчаймося з 1+1» (8 клас)

https://naurok.com.ua/urok-na-temu-di-tichne-harchuvannya-negativni-naslidki-nezbalansovanogo-harchuvannya-harchovi-dobavki-navcha-mosya-z-kanalom-1-1-57784.html

9. «Гра до Всесвітнього дня здорового харчування» (8 клас)

https://naurok.com.ua/pozaklasniy-zahid-gra-do-vsesvitnogo-dnya-zdorovogo-harchuvannya-16-zhovtnya-60054.html

10. «Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація» (9 клас)
https://naurok.com.ua/urok-kriteri-i-motivi-dlya-viboru-profesi-profori-ntaciya-74076.html

11. «Самопізнання та формування особистості. Формування самооцінки» (9 клас)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-samopiznannya-ta-formuvannya-osobistosti-formuvannya-samoocinki-72089.html

Платформа «Всеосвіта»:

1. «Симптоми харчового отруєння. Отруйні рослини і гриби. Профілактика харчових отруєнь. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях» (8 клас)

https://vseosvita.ua/library/simptomi-harcovogo-otruenna-otrujni-roslini-i-gribi-profilaktika-harcovih-otruen-persa-dopomoga-pri-harcovih-otruennah-ta-kiskovih-infekciah-94973.html

2. «Косметичні проблеми підлітків» (7 клас)

https://vseosvita.ua/library/urok-kosmeticni-problemi-pidlitkiv-95946.html

3. Презентація до Міжнародного дня безпечного Інтернету

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-miznarodnogo-dna-bezpecnogo-internetu-108666.html

Презентації:

1. Громадський транспорт

https://sway.office.com/PptGzq7fHzSHAAYS?ref=Link

2. ВІЛ-СНІД https://sway.office.com/DsEVcIGSNv8rPUV1?ref=Link

3. Безпека харчування

https://sway.office.com/SC1vg9iUIsRjjtCx?ref=Link

4. Правила дорожнього руху

https://sway.office.com/GYwMxLNfIrcWlYu1?ref=Link

Опитування:

1. Спілкування з батьками (родичами)

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=szi5mUdldEmGQ0C1cb4-BpxvLsIUX8VHqyYa5XrUEZRUMVhHREpWWEpYOVRTVElITEZSNUQyMjBGUS4u

2. Що я знаю про насильство

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=szi5mUdldEmGQ0C1cb4-BpxvLsIUX8VHqyYa5XrUEZRUMDQ2Q1Y3M1BKUktWNktNVjRZR0pHSTNKNC4u

3. Харчування на різдвяні свята

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=szi5mUdldEmGQ0C1cb4-BpxvLsIUX8VHqyYa5XrUEZRUQklJTzVTWklEMDhOWkZWQkRGQjdJMDc5RC4u

4. Про права в Інтернеті і не тільки

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=szi5mUdldEmGQ0C1cb4-BpxvLsIUX8VHqyYa5XrUEZRURExWUDJGUVRaVDVFSFNZWkJLSkhTWUdBRi4u

Відео:

1. Стрес і здоров’я

https://www.youtube.com/watch?v=QeTQSpYo2wM

2. Традиційні і сучасні системи харчування. Вибір продуктів харчування

https://www.youtube.com/watch?v=c-mncICtztE&t=2s

Авторські ігри ( https://learningapps.org/myapps.php):

1. Розпізнай гриби

https://learningapps.org/6585233

2. ВІЛ/СНІД: Проблеми людства і проблема людини

https://learningapps.org/6461656

3.ВІЛ/СНІД - ІПСШ

https://learningapps.org/6461604

4. Фізичне здоров’я. Підсумковий тест

https://learningapps.org/5868138

5. Отруйні та їстівні гриби

https://learningapps.org/5592332

6. Громадський транспорт і зупинка

https://learningapps.org/5426653

Посилання на відеорезюме
https://drive.google.com/file/d/1HgAtnsT9z9pKfG0IRdOobYSJ4xE_wFrq/view?usp=sharing
Педагогічне кредо
«Життя – це рух вперед, де немає тривалих зупинок»

 

Педагогічний портрет

Сучасний світ багатоманітний. Він постійно змінюється. Діти ХХІ століття – центеліали. Вони мають принципово інші підходи до пізнання світу. Часта зміна уваги, невміння сконцентруватися на вирішенні проблем, недостатні вміння комунікації з іншими – з одного боку. З іншого – постійна залежність від гаджетів, візуалізація як основна форма сприйняття світу учнями, завищена або занижена самооцінка, невміння розуміти власні цінності.
Як зацікавити учня, який знає, що йому цікавіше і «крутіше» у віртуальному світі, де він – господар становища? Моя творча лабораторія основ здоров’я – динамічна. Я поповнюю її новими методами, прийомами, елементами інноваційних педагогічних технологій, які мотивують учнів, викликають у них інтерес до навчання.
Виклики сьогодення потребують від педагога систематичної співпраці з учнями. Для цього використовую мотиватори для учасників освітнього процесу (ілюстрації, крос-тести, проблемні запитання, завдання для роботи у парах чи групах) від авторів сучасних підручників Беха І. Д., Воронцової Т. В., Пономаренка В. С., Страшка С. В.; додаткові Інтернет-матеріали на сайті interaktiv.ranok.com.ua (відео, презентація, додаткова інформація відповідно до теми, тести) авторки Тагліної О. В.
Важливою складовою освітнього процесу, на мою думку, є розвиток умінь учнів працювати з підручником: читати, розуміти, аналізувати, шукати відповіді на запитання, формулювати тези, складати план тощо.
Для розвитку практичних умінь використовую адаптовані завдання із зошитів для практичних вправ (М. Фука, Н. Капій, Л. Лотоцька).
Для успішного проведення уроку практикую розподіл його змісту на блоки, вивчаючи які, учні фіксують свої результати. Під час виконання завдань вони спілкуються у парах, групах, записують у короткій формі відповіді на окремі питання, формулюючи власні ідеї, гіпотези.
Для зацікавлення гімназистів використовую фільми, відеопрограми, які стосуються охорони та збереження здоров’я, розробляю інтерактивні вправи.
Створення тематичних презентацій, відео з подальшим виступом у класі допомагає мотивувати учнів, стимулювати їхню творчість. Під час проектної роботи приділяю увагу дотриманню авторського права щодо використання матеріалів. Використовую «перевернуте навчання»: виконання завдань он-лайн в Офісі 365 (MS Word, PowerPoint, OneNote, Sway, Forms).

Моя педагогічна мрія – розробити повноцінний відеокурс з основ здоров’я або використати можливості програми mozaBook під час розроблення підручників з основ здоров’я з динамічним наповненням: відео, 3D-макетами, іграми, презентаціями.

Позакласна робота – це невід’ємна складова досягнення успіху. Співпрацюю з директором освітнього закладу, психологом, заступником з виховної роботи, класними керівниками, педагогом-організатором, вчителями біології, інформатики, захисту Вітчизни, образотворчого мистецтва, іноземних мов, фізкультури та ін.

У складі команди вчителів реалізовував проекти «Демократія в школі», «Демократична школа», «Класна школа», «Школа здорового та успішного життя». Організовував волонтерські акції, виступи агітбригад «За здоровий спосіб життя!»; заходи, присвячені Міжнародному календарю здоров’я; тренінги зі спілкування, подолання конфліктів, профілактики шкідливих звичок; виставки малюнків з безпеки життя. З учителями біології, фізичної культури, керівником гімназійного туристсько-екологічного гуртка «Джерела» проводжу консультації щодо надання допомоги при отриманні фізичних, психічних травм під час походів, спортивних змагань, екскурсій тощо.

Тренер Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» (2017-2021), Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні, програм з викладання громадянської освіти, співавтор посібників та підручника з толерантності, громадянської освіти (2006-2019). Член правління Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба» з 1999 року, голова районного осередку Всеукраїнського дитячого творчого об’єднання КРОКС (Культурні, Розумні, Організовані, Кмітливі, Спритні), член громадської ради при управлінні освіти та науки Тернопільської обласної державної адміністрації.
За досягнення у педагогічній та методичній діяльності нагороджений Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України (1999), Грамотою Міністерства освіти і науки України (2006), Почесною грамотою Кабінету Міністрів України (2008), нагрудними знаками Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти України» (2002), «Василь Сухомлинський» (2005). У 2013 році став лауреатом районної педагогічної премії ім. Осипа Маковея.
У вільний час люблю читати, пишу вірші, займаюся з членами гуртка з інтелектуально-спортивної гри КРОКС, разом зі своїми вихованцями беру участь в інтелектуальних конкурсах.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux