• A-
    A+

Дем’янчук Оксана Михайлівна


Дем’янчук Оксана Михайлівна

 

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я та початкових класів Гвіздецького ліцею Коломийської районної ради Івано-Франківської області
Освіта
Івано-Франківський державний педагогічний інститут ім. В. Стефаника, 1992 рік
Самоосвіта
Онлайн-курси: «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» (2019); для вчителів початкової школи (2018)
Курси підвищення кваліфікації при ОІППО (2017)
Педагогічний стаж
26 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Старший учитель
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://oksanaoja.blogspot.com
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/Ht-iF2Jnm8s
Педагогічне кредо
Учитель – не джерело знань, а компас, що веде до цього джерела

Педагогічний портрет

«Учень – не чаша, яку необхідно заповнити, а факел, який потрібно запалити». Але як це здійснити на практиці? Це питання завжди актуальне для сучасного вчителя. Тому я завжди шукаю методи й прийоми у викладанні основ здоров’я, які пробуджували б у дитини інтерес, давали б їй можливість для розвитку та самореалізації. Зрозуміло, що навчання й виховання, які не базуються передусім на розвитку дитини, втрачають своє значення. «Смертельний гріх учителя – бути нудним», – цей афоризм Герберта часто визначає розуміння вчителем місця пізнавального інтересу в навчанні.
Новітні підходи до організації навчальної діяльності відкривають широкий простір для творчого пошуку. Активна робота кожного учня з урахуванням рівня знань, кругозору, сформованості навчальних умінь – головний напрям педагогічної діяльності. Уроки основ здоров’я – це не «театр одного актора» – вчителя, який дуже добре знає і любить свій предмет, – це організація активної співпраці педагога і учнів, пошуку істини через спроби і помилки.
У своїй практиці використовую фронтальні технології навчання: «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Дерево рішень», «Навчаючи – вчуся», «Ажурна пилка». Учням подобається працювати в групах, тому застосовую різні методи кооперативного навчання: «Два-чотири-всі разом», «Ротаційна трійка», «Карусель», «Акваріум», «Знати. Вміти. Володіти», методи навчання із залученням яскравої візуалізації. Організовуючи роботу в групах для обговорення скрайбу, розвиваю креативне мислення, асоціативну пам’ять, творчі здібності учнів.
Уроки проводжу в різних форматах: урок-дослідження, урок-скайпзустріч, урок-подорож, віртуальна мандрівка, урок-репортаж, урок-анімація та ін. Одними з найцікавіших форматів навчання є інтернет-дослідження, уроки розвитку критичного мислення, на яких учні вчаться аналізувати рекламні маніпуляції.
Застосовуючи раніше набутий досвід учасника Всеукраїнського конкурсу «Школи сприяння здоров’ю», трансформуючи нові ідеї в практику, в моїй школі створено модель школи, дружньої до дитини, яка представлена у вигляді багаторівневої безперервної інтегрованої програми.
Систему роботи за авторською моделлю з превентивного виховання мала честь презентувати на всеукраїнському рівні і вже у вересні 2014 року досвід роботи школи був гідно представлений на Всеукраїнській конференції за підсумками проекту «Зміцнення потенціалу Всеукраїнської спілки вчителів та тренерів для поліпшення доступу до якісних послуг з профілактики ВІЛ/СНІДу». Школа отримала Диплом переможця та вивіску «Навчальний заклад впроваджує європейські стандарти превентивної освіти», а також комплект меблів та обладнання для тренінгового кабінету.
Для кожного педагога має бути  головним і непохитним правило, яке полягає у допомозі осягнути дитині одне з найважливіших і найскладніших з усіх мистецтв – мистецтво життя. Саме це завдання є найвідповідальнішим у роботі вчителя основ здоров’я, адже воно стосується життєвих навичок учнів, їхньої адаптації до життя і, зрештою, їхньої долі.
Прагну навчити учнів бути щасливими та успішними в житті. Вважаю, що школа майбутнього має бути такою, де учні та вчителі могли б співпрацювати як команда, а система освіти України стала б однією з найкращих у світі, де панує мир і злагода.
Звичайно ж, учитель – не Бог, не великий мудрець і не може вирішувати долю і визначати майбутнє. Але педагог – безпосередній її учасник, і забувати про це не можна.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux