• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Чернявська Ірина Василівна

Чернявська Ірина Василівна

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я Блистівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Менської міської ради Менського району Чернігівської області
Освіта
Глухівський державний педагогічний університет ім. О. П. Довженка, 2009 рік
Самоосвіта
Онлайн-курс «Вчимося жити разом», інтерактивний комп'ютерний тренінг «Торгівля людьми – сучасне рабство», робота з психолого-педагогічною літературою
Педагогічний стаж
9 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/m9Bl2Z66K_Y
Педагогічне кредо
Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості

Педагогічний портрет

Учитель – важливе і хвилююче слово в житті кожної дитини. Адже він є наставником, помічником, другом, творчим партнером. Учитель допомагає дитині пізнавати багатогранний світ, вкладаючи до її серця часточку своєї душі і збагачує її життя власним досвідом. Саме таким вчителем я і прагну стати для своїх учнів. Звичайно, це складно, але за словами видатного психолога Дейла Карнегі, дійде лише той, хто йде і ніяк інакше.
Провідною ідеєю мого педагогічного досвіду є формування здоров’язбережувальної компетентності учнів шляхом впливу на емоційну сферу дитини. Наше ставлення до оточуючого світу залежить від тих емоцій та почуттів, які ми переживаємо в різних життєвих ситуаціях. А ставлення породжує вчинки. Адже те, що викликає в дитини емоційне переживання і не залишає її байдужою, змушує замислитися, стає частинкою її світогляду та спонукає до відповідної поведінки. Для реалізації даних цілей найкраще підходять інноваційні форми та методи роботи. Зокрема, уроки-тренінги дають змогу створити сприятливу психологічну атмосферу в колективі, покращити настрій, формувати позитивне ставлення до освітнього процесу. Багато позитивних емоцій викликають вправи на знайомство та руханки. Рольові ігри дозволяють дитині умовно прожити певні ситуації, пропустити їх через себе і зробити цей емоційний досвід власним. Вправи на згуртування колективу вчать співпрацювати, допомагають учню покращити стосунки з однокласниками та відчути себе частинкою єдиного цілого. Вправи на релаксацію дозволяють зняти втому та психологічне напруження. Переглядаючи тематичні відео, діти співпереживають їх героям, ставлять себе на їх місце, радіють та сумують разом з ними, аналізують та роблять висновки.
Перспективним є також метод проектів, що спонукає дітей до творчої діяльності, адже творчість – це є радість, натхнення, іскорки в дитячих очах та почуття гордості за свою роботу. «Вони пережили гордість від свідомості того, що труднощі були подолані», – казав В. Сухомлинський.
Сьогодні школа робить свої перші кроки на шляху глобальних змін і висуває нові вимоги до вчителя. Тому, перефразовуючи слова з казки Льюїса Керрола, тепер вчителю, щоб залишатися на місці, треба бігти, але, щоб чогось досягнути, треба бігти вдвічі швидше. Тому навчання протягом життя є складовою професійного добробуту. Чого я прагну навчитися? Хочу удосконалити володіння інформаційно-комунікаційними технологіями, відкрити для себе нові цікаві форми та методи роботи з учнями, опанувати психологічні методики пізнання внутрішнього світу дитини.
У народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у  створених ним скульптурах, а вчитель – у думках і справах своїх учнів. Мрію, щоб думки і справи моїх учнів були гідними, робили їх самих та інших людей щасливішими, а країну кращою.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux