Воробйова Тетяна Олександрівна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії та економіки Спеціалізованої школи № 16 Оболонського району м. Києва
|
Освіта
|
Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, 2000 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів географії (2019)
Участь у районних, міських методичних семінарах та об’єднаннях вчителів географії; у конференціях, вебінарах та тренінгах Член журі з перевірки олімпіадних робіт, науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України |
Педагогічний стаж
|
19 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/MEJp7KewVJ8
|
Педагогічне кредо
|
«Де вчитель посіє, там стелиться ласка. Де вчитель посадить, там сходить добро. Бо вчитель – це доля складна і прекрасна. І серце глибоке, як сивий Дніпро»
|
Педагогічний портрет Учительська доля - омріяна доля. І я не жаліюсь на скруту і болі. На труднощі нашого з вами буття. Учительська доля – моє це життя! Чому серед всіх професій я обрала професію вчителя? Можливо, це незабутні цікаві уроки моєї вчительки географії, можливо, це твори Жуль Верна, а можливо, це любов до подорожей і нових відкриттів. І от я вчитель. Поважаю і підтримую дитячу безпосередність, вигадку, уяву. Намагаюсь відчути кожну дитячу душу. Погоджуюся з думкою про те, що кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, відшліфувати. І тоді вона засяє коштовним діамантом. Над цим і працюю… Мета моєї діяльності: формувати креативну особистість, готову реалізувати свої знання і вміння в житті через впровадження сучасних інноваційних технологій. Пріоритетні напрямки діяльності: формування креативної особистості через впровадження інноваційних технологій; розвиток творчого потенціалу в учнів через організацію науково-дослідницької діяльності; активізація процесів навчання на уроках географії; виховання екологічної культури, бережливого ставлення до природи. У своїй роботі застосовую: прийоми інтерактивного навчання (моделювання життєвих ситуацій, спільне розв’язання проблеми, рольові ігри); метод проектів та методи «Кластер», «Море питань»; дослідницькі методи (програмні дослідження, експеримент, робота з картою); мультимедійні та мережеві технології; ігрові технології (географічний біатлон, географічна прив’язка, знайди пару). Учні є постійними переможцями районних та міських етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії. Починаючи з 2013 року, учні посідають перші місця на ІІІ етапі, у 2019 році переможцями стало 5 учнів. Також учні є призерами і переможцями районних етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Активно займаюсь позаурочною діяльністю. Залучаю дітей до різноманітних районних, міських та всеукраїнських конкурсів, туристичної та краєзнавчої роботи. Учні перемогли у Всеукраїнському конкурсі «Запроси полярника до себе» (2019), беруть участь у районному конкурсі «Країнознавець», міському історико-краєзнавчому конкурсі «Нові імена старої вулиці». Також учні школи постійно отримують високі результати ЗНО з географії. Вболіваю за свою справу і школу. Цікавлюсь освітніми реформами, які впроваджуються в нашій державі, новинками освітньої практики. «Подорожі вчать більше, ніж що б то не було. Іноді один день, проведений в інших місцях, дає більше, ніж десять років життя вдома», - слова Анатоля Франса окреслюють моє життєве кредо. У вільний час дуже люблю подорожувати. Також захоплююсь вишивкою, читанням книжок і вирощуванням домашніх квітів. |