Васіцька Алла Вікторівна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії та економіки Коростишівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня-гімназія» імені Олега Ольжича Житомирської області
|
Освіта
|
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2005 рік
|
Педагогічний стаж
|
13 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://allavasitska.blogspot.com
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=BIdz9u0rP8g
|
Педагогічне кредо
|
«Навчаючи – учись, навчаючи – твори, у процесі творчості – навчай»
|
Педагогічний портрет
У кожної людини на певному етапі життя виникає питання «Ким бути?». Я не мріяла стати вчителем, але життя розпорядилося інакше. Я – вчитель! Щодня, приходячи до школи, я бачу допитливі, розумні та життєрадісні очі моїх учнів. Моя робота – це і творчість, і спілкування, і самовираження, і спосіб самовдосконалення. Будучи вчителем географії, я щаслива, тому що у мене є можливість знову і знову пізнавати світ, який так швидко змінюється. Я щаслива, тому що я віддаю тепло своєї душі. Я щаслива, бо бачу результати своєї праці. Хтось із моїх учнів стане відомим економістом чи метеорологом, хтось, подорожуючи по світу, буде дивувати оточуючих знаннями про країни, хтось стане ведучим на телевізійному шоу, а хтось стане просто доброю людиною. Я дуже рада тому, що серед моїх випускників вже є і вчителі географії, які дають можливість відчути учням радість пізнання світу. Моя перевага як вчителя географії в тому, що на своєму уроці я відкриваю перед учнями аспекти різних сфер життя людей, поєднуючи знання географії та економіки, математики, країнознавства, частково історії, біології та хімії. Географія – це один з найважливіших шкільних предметів, який покликаний донести до учнів систему поглядів на світ, формує мислення, географічну освіченість і компетентність, економічну, політичну та екологічну культуру. Тому закономірним є вибір проблеми, над якою працюю, «Формування географічної освіченості та компетентності учнів шляхом проблемного навчання». У процесі навчання географії, як і інших предметів, важливо перейти від заучування фактів до засвоєння подій і явищ, розвитку інтелектуальних здібностей школярів. Одним із засобів реалізації цих завдань є запровадження проблемного навчання. Це закономірно, бо, розвиваючи нахили та задатки дітей, ми виховуємо їх здатними до критичного аналізу і об’єктивного оцінювання різних явищ і фактів, до творчих пошуків і надбань, до оригінального розв’язання проблем, тобто формуємо повноцінну, інтелектуально розвинену й духовно багату особистість. Вимога сьогодення – використання сучасних технологій. У своїй роботі використовую проектні технології, але надаю перевагу інтерактивній методиці, застосовую принципи індивідуалізації та диференціації навчання, створюю мультимедійні презентації до уроків чи позакласних заходів. Готуючись до кожного уроку, продумую його, щоб був побудований методично правильно. Намагаюся стимулювати творчий пошук, використовую різні методи і форми роботи, пояснюю, як шукати, обробляти та зберігати інформацію географічного характеру, критично оцінювати її; працювати з книгами, картами; організовувати свою навчально-пізнавальну діяльність, ставити перед собою цілі і досягати їх. Я переконана, що постійно знаходитися в творчому пошуку, самовдосконалюватися – це єдиний можливий шлях сучасного педагога. |