• A-
    A+

Токолова Наталя Анатоліївна


 

Посада, місце роботи
Учитель географії Херсонської гімназії № 3 Херсонської міської ради
Освіта
Херсонський державний педагогічний університет (нині Херсонський державний університет), 2002 рiк
Самоосвіта
Майстер-класи «Створення сайту в Google Sites», «Майстерня дистанційного уроку – стань майстром вебінарів», «Дистанційний курс з нуля. Створення і ведення курсу вчителем»
Вебінар інтерактивної школи творчого вчителя «Патріотизм – сплав почуття і думки, розуму і серця… (Сухомлинський)»
On-line курс «Використання хмарних сервісів  Microsoft в освітньому процесі»
Конференція «Сучасні освітні тенденції: медіаграмотність та критичне мислення»
Педагогічний стаж
13 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на відеорезюме
https://geo-na-12.blogspot.com/
Педагогічне кредо
«Навчати – значить подвійно вчитися»

 

Педагогічний портрет

 

«Педагогічна теорія  абстракція. 

Її практичне застосування  

завжди високе мистецтво»

(І. Підласий)

Мене завжди чарувало мистецтво. Різне. Музика, кінематограф, архітектура, малярство, художня література… Споглядання, прослуховування, читання – все це дає неабияку естетичну насолоду, дає сили жити, боротися з життєвими труднощами. А ще дає натхнення – невичерпне, пристрасне, жагуче. Натхнення для особистих звершень, для розвитку, становлення себе як успішної особистості.
Роки педагогічної діяльності наштовхнули на думку про те, що є ще один вид мистецтва – педагогічна практика, майстерність, втілення в реальність того, що закладене в численних підручниках, наукових працях. Довершеність, висока професійність у викладанні свого предмету стали моєю педагогічною ідеєю, моїм педагогічним кредом. Я глибоко переконана, що сучасний учень – це не ємність, яку слід наповнювати відомостями, фактами, поняттями та термінами. Це факел, який слід запалити, який слід роздмухати. Яскраве світло дасть змогу знаходити шлях до відкриттів та звершень.

«Мало знати, потрібно й використовувати.

Мало бажати, потрібно й робити.»

(Й. Гете)

Сучасний урок географії неможливий без застосування інноваційних освітніх практик. Вважаю, що впровадження нових засобів для розв’язання педагогічних проблем вкрай важливе, адже наука і техніка сьогодні не стоять на місці. Урок і реальність не мають бути розірвані прірвою. Тож потрібно реалізовувати нові технології. Розумію, що починати треба зі змін самої себе. Тому вдосконалюю свій особистий освітній рівень, конструктивно сприймаю критику, готова змінювати традиційні методи роботи, оволодіваю ІКТ. Я впевнена, що це корисно не тільки мені, а й моїм учням.

«Знаєш, чим гарна пустеля. 

Десь у ній ховаються джерела»

(Антуан де Сент-Екзюпері)

Щоб розкрити учнівську особистість, відшукати джерела здібностей і талантів, на практиці успішно впроваджую:
проектну технологію навчання;
комп’ютерні технології;
технології групової діяльності;
проблемно-пошукові технології;
технологію дискусійних питань;
інтерактивні технології;
технологію створення ситуації успіху;
технологію випереджального навчання.
Застосовую інноваційні освітні практики:
створення ментальних карт;
використання елементів скрайбінгу; інтернет-ресурсів як додаткового джерела географічних знань (використання QR-кодів);
впровадження он-лайн ресурсів для організації практичної роботи з візуальними джерелами інформації.

«Якщо не я, то хто ж?»

(Жанна д’Арк)

Організація освітнього процесу довгий час залишалася незмінною, традиційною. Сьогодні Нова українська школа йде новим шляхом, шляхом змін. Цілком підтримую ці зміни, оскільки вони спрямовані в майбутнє. Проте де в чому мені б хотілося інновацій. Наприклад:
розвантажити робочий день учня за рахунок уроків он-лайн;
створити для освітнього закладу електронну систему контролю за успішністю кожного учня окремо, класу, паралелі в цілому;
сформувати загальний «банк» учнівських проектів, творчих задумів, учнівських пропозицій;
змістити акцент із накопичення знань на вміння шукати та обробляти інформацію;
урізноманітнити види контролю за успішністю учнів, здійснювати різні види оцінювання: стимулююче, критичне, превентивне, підсумовуюче;
час від часу давати учням можливість самостійно організовувати освітній процес.
Зміни стимулюють наше життя, активізують діяльність, підштовхують до саморозвитку.

«Педагог має право вчити й виховувати

до тих пір, поки сам вчиться і вдосконалюється»

(В. Сухомлинський)

Я не зупиняюсь у самовдосконаленні.
Я готова вчитися завжди.
Я відкрита до нового.
Я прагну навчитися мотивувати до вивчення географії 100% учнів.

«У слові – вчитель – все життя і мрії,

Політ душі і веселковий цвіт.

Найкращі помисли, свята любов надії

І вчитель сам – це неповторний світ»

(Надія Красоткіна)

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux