• A-
    A+

Швець Наталія Василівна



Посада, місце роботи
Учитель географії Городищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Судилківської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області
Освіта
Кам’янець-Подільський національний університет, 2008 рік
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, магістратура, 2009 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації вчителів при Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти за темою «Скрайбінг як сучасний засіб візуалізації географічного матеріалу» (2018), курси «Загальна географія» (EdEra) та «Топографія і картографія» (2019)
Педагогічний стаж
10 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/emIIarINaS4
Педагогічне кредо
«Якщо учні пам’ятають не тебе, а твої слова і вчинки, значить, – твоє педагогічне життя вдалося»

Педагогічний портрет

Моя мета як учителя у тому, щоб випускник школи став цілісною особистістю, усебічно розвиненою, здатною до критичного мислення.
Згідно з поставленою освітньою метою я сформулювала проблему, над якою працюю: «Розвиток критичного мислення на уроках географії засобами скрайбінг-технологій».
Актуальність проблеми у тому, що сучасний учень повинен вміти  формулювати обґрунтовані висновки, приймати виважені рішення, зокрема аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати географічну інформацію з будь-яких джерел, здійснювати пошук і відсіювання фейкової (неправдивої) інформації, бачити існуючі проблеми, ставити запитання, висувати гіпотези та оцінювати альтернативи, робити свідомий вибір.
Мої уроки географії із застосуванням елементів технології розвитку критичного мислення залежать від дидактичних завдань та від типу уроку. З досвіду знаю, що правильно і чітко поставлене на початку уроку запитання-виклик актуалізує опорні знання, допомагає відтворити в пам’яті географічні процеси і явища та застосувати їх у різних життєвих ситуаціях. Ці знання стають фундаментом для здобуття нових.
Етапу мотивації знань надаю особливої уваги, адже географія – наука не заради науки, а заради повсякденних подій, явищ, процесів, свідками яких є і я, і учень.
Під час вступної частини уроку намагаюсь актуалізувати наявні знання учнів, уявлення, уміння, пов’язані з темою уроку, провести «інвентаризацію» цих знань і уявлень, виявити прогалини, зосередити увагу на новій темі, створити контекст для сприйняття нових ідей, сформувати позитивне ставлення, зацікавленість у процесі навчання.
Намагаюсь якомога менше говорити сама, надаю слово учням, уважно  вислуховую їхні міркування. Втілюючи скрайбінг-техніку, тобто ілюстрацію на льоту, я часто переводжу слова учнів у символи і малюнки, унаочнюючи їх. Така техніка стимулює процес мислення, інформація постає у вигляді образів, символи легко читаються і запам'ятовуються, а потім і відтворюються. Результатом моєї роботи  є раціональне використання часу, ефективна робота з різними джерелами географічної інформації, у тому числі картографічної, підвищення якості знань учнів та створення ситуації успіху.
Належну увагу на уроках приділяю рефлексії та вправам на засвоєння. До прикладу, «зворотній перегляд» за щойно створеним у техніці скрайбінг-плакатом допомагає відтворити знання від складного до простого і навпаки, а «синкан» – систематизувати їх. Географія повинна бути прикладною – розв’язування задач, пов’язаних із життям, підвищує інтерес учнів до предмета. Вони мотивують пізнавальну діяльність школярів та реалізують компетентнісний підхід.
Практикую проведення уроків у «зеленому класі» або безпосередньо на місцевості. Під час таких занять учні удосконалюють навички орієнтування у просторі, визначення сторін горизонту, вимірювання відстаней та площ тощо. На основі власних досліджень разом з учнями складаємо плани місцевості, удосконалюємо практичні навички перенесення навколишньої дійсності на карту. Виконання таких вправ і завдань забезпечує тісний зв’язок теорії з практикою.
З метою попередження втомлюваності учнів використовую активні географічні фізкультхвилинки, які формують здоров’язбережувальну компетентність і забезпечують зміну видів діяльності на уроках. Крім того, це допомагає урізноманітнити завдання, поєднати навчання з рухом, зосередитись перед сприйняттям важких вправ і психологічно розвантажитись.
Прагну оволодіти різноманітними сучасними методиками і технологіями, удосконалити навички вдалого поєднання теоретичних та прикладних географічних знань, будувати партнерські стосунки з вихованцями.
Переконана, що кожна людина має розвиватись і бути гармонійною. Тому я також маю широкий спектр інтересів і захоплень: подорожую сама і з вихованцями, займаюсь спортом, туризмом, читаю художню літературу, захоплююсь танцями, залюбки відвідую заняття з фітнесу, спілкуюсь з колегами на освітніх сайтах. Естетичне задоволення і психологічний комфорт приносить вирощування троянд у власному розарію, адже кожна квіточка по-своєму особлива і неповторна, як, власне, і мої учні.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux