• A-
    A+

Первишева Наталія Леонідівна

Посада, місце роботи
Учитель географії Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 123 Харківської міської ради Харківської області
Освіта
Харківський державний університет ім. О. М. Горького (нині Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна), 1993 рік
Самоосвіта
Участь у XXVII Міжнародній науковій конференції «Проблеми безперервної географічної освіти і картографії» та авторському семінарі О. Г. Стадника «Компетентнісно орієнтоване навчання. Шляхи ефективного впровадження» (2018)
Педагогічний стаж
25 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Учитель-методист
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://school123.edu.kh.ua/storinki_vchiteliv/pervisheva_nataliya_leonidivna/
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/KxgD6bE9fnc
Педагогічне кредо
«Учителю, навчи учня, щоб було в кого навчатись»

Педагогічний портрет

Сьогодення вимагає від досвідченого вчителя змін: у ставленні до учнів, у прийомах викладання, у спілкуванні з батьками, у ставленні до свої роботи та до освіти в цілому.
Сучасний учень відрізняється від того, яким він був на початку моєї педагогічної діяльності, сучасний учень – це зовсім нова людина, яка повинна володіти знаннями з багатьох дисциплін, бути готовою до самоосвіти, орієнтуватися в глобальних інформаційних потоках. Саме він, сучасний учень, ставить переді мною нові педагогічні цілі та завдання.
Працюючи вчителем, часто замислююся над питанням: як зробити процес навчання для дитини цікавим? Упроваджуючи особистісно орієнтований і компетентнісний підходи в повсякденну практику, дійшла до висновку, що навчання стає цікавим тоді, коли дитина усвідомлює, що набуті знання вона зможе використати для вирішення реальних життєвих ситуацій.
Саме тому вже декілька років працюю над педагогічним дослідженням «Особистісно орієнтоване навчання на уроках географії та економіки засобами інтеграції знань як умова формування ключових компетентностей сучасної людини». Тему реалізую за допомогою бінарних, інтегрованих уроків із забезпеченням міжпредметних зв’язків, позакласних заходів, під час підготовки учнів до конкурсів, олімпіад, турнірів, змагань.
Упевнена, що якість навчання майже на сто відсотків залежить від фахової майстерності вчителя. Усе своє життя навчаюсь: у наставників,  колег, а головне – у своїх учнів. Завдяки участі разом із учнями в турнірах, олімпіадах, інших творчих конкурсах відкриваю для себе не тільки нові факти, а й способи активізації та соціалізації дітей.
Працюючи в умовах семестрово – блочно – залікової системи, що впроваджена в нашій школі з 2007 року, у мене є можливість використовувати весь арсенал методів і форм навчання, накопичених шкільною практикою, маю вже певний досвід у проведенні інтегрованих бінарних уроків:
географія та англійська мова: «Проблеми освіти у країнах світу та в Україні», 11 клас;
географія та англійська мова: «Розвиток туризму в країнах світу», 10 клас;
географія та українська література: «Природа Українських Карпат», 8 клас;
географія та «Захист Вітчизни»: «Топографічні карти. Орієнтування на місцевості», 10 клас.
Переконана, що тільки завдяки впровадженню сучасних технологій можна досягти якості в навчанні школярів, тому використовую у своїй діяльності освітні тренди: «хмарне» навчання, кейс-метод, гейміфікацію, подієву освіту та перевернутий клас. В освітньому процесі головним вбачаю реалізацію Soft Skills проекту.
Вагомим стимулом для мене є успішність в житті моїх учнів, спілкування з ними не обмежується для мене шкільними роками. Багато з них стають моїми колегами, друзями.
Головним моїм захопленням є пізнання світу. Реалізую це через спілкування з друзями, рідними, колегами. У вільний час читаю. Люблю кінематограф. Але найщиріше захоплення – це мої мандрівки, враження від яких дають мені наснагу та нові поштовхи до педагогічної творчості.
Які завдання ставлю перед собою? Мені здається, що життя настільки мудре, що саме дає нам зрозуміти, чого ми потребуємо в різні його моменти. Однак, виклики сучасного світу змушують мене навчатися толерантності, відкритості до нових думок і моделей.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux