• A-
    A+

Паладій Марія Георгіївна

Посада, місце роботи
Учитель географії Комунального закладу «Дмитрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Татарбунарської районної ради Одеської області
Освіта
Одеський державний університет імені І. І. Мечникова (нині Одеський національний університет імені І. І. Мечникова), 1995 рік
Самоосвіта
Курси «Використання ІКТ в діяльності заступника директора школи», MCFR (2017), «Використання Інтернету та хмарних сервісів для дистанційного та перевернутого навчання. Віртуальна школа Moodle» та «Сервіси WEB2.0 – інструмент для творчості» (2017),  «WEBSTEM-школа-2017», школа «Сервіси Googleв професійній діяльності заступника директора» (2016);
Майстер-клас Володимира Співаковського «7 – зіркові школи та система освіти майбутнього 7W», м. Одеса (2016)
Педагогічний стаж
25 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Старший учитель
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://geoekonomika.blogspot.com/
https://www.facebook.com/paladymg
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/nNgwwMZ0Z8g
Педагогічне кредо
«Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому» (К. Д. Ушинський)

Педагогічний портрет

Я працюю вчителем географії впродовж 24 років. Погоджуюсь із думкою, що вчитель завжди учень, бо щодня щось нове відкриваєш для себе. Недаремно моє педагогічне кредо «Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому». Особливо цікавлять мене інформаційні та мультимедійні технології в освіті, які удосконалюються майже щодня, які стали моїм захопленням. Тому я постійно проходжу дистанційні курси: «Сервіси Google в професійної діяльності заступника директора», «Використання Інтернету та хмарних технологій  для дистанційного та перевернутого навчання», «Сервіси WEB 2.0-інструмент для творчості», «WEBSTEM школа – 2017».
Нові знання я намагаюсь упроваджувати в своїй роботі. Зрозуміло, що не все можна використати. Але вже є улюблені і мною, і учнями сервіси. Так з молодшими школярами (5-7 класи) для зворотнього зв’язку використовую на уроках Plickers, для роботи з мультимедійною дошкою найбільш популярними є завдання LearningApps.
З учнями 8-11 класів на уроках працюємо зі смартфонами. Використання смартфонів дозволяє економити час, ефективно здійснювати контроль знань, результати стають об’єктивнішими. Зв'язок підтримуємо через Classroom. Тут набагато більше можливостей. Формувальне оцінювання проводжу сервісами Quizizz, Kaxoot. Останій сервіс надає можливість проведення групових форм діяльності учнів. Для контрольних робіт використовую GoogleForm з Flubaroo.
Використовуючи Інтернет-ресурси, учні на уроці одержують  повнiшу й актуальнiшу інформацію, мають можливість отримувати реальні статистичні матеріали з різних тем, відстежувати динаміку економічних і соціальних процесів. Використання комп’ютерних презентацій Prezi та Emaze у викладанні курсу географії в середній школі робить урок наочним і виразним, допомагає кращому засвоєнню нового матеріалу. За допомогою GoogleEarth ми з учнями здійснюємо віртуальні подорожі світом, які збагачують їх як у пізнавальному, так і емоційному сенсі, підвищують їхню мотивацію, стимулюють до пізнання оточуючого світу. Мрію про те, щоб система освіти стала більш індивідуальною. Кожен учень має свій темп та певні проблеми з засвоєнням навчального матеріалу. Сучасні технології дозволяють побудувати особистісну модель освіти для кожної дитини. На мою думку, мені поступово вдалося досягти суб'єкт-суб’єктної взаємодії і співтворчості з учнями.
Я люблю різних учнів: слухняних і непокірних, тихих і говірких, допитливих і замкнених, бо вони – діти. Намагаюся знаходити в кожній дитині щось позитивне і розвивати його, тому намагаюсь отримувати більше знань з психології.
Змінюється світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити дитину жити і бути людиною, прагнути до саморозвитку й самовдосконалення. І це є моїм основним вектором педагогічної діяльності.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux