Мозіль Олена Володимирівна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії Верхньосиньовидненської загальноосвітньоїї школи І-ІІІ ступенів Сколівської районної ради Львівської області
|
Освіта
|
Львівський національний університет імені Івана Франка, 1998 рiк
|
Самоосвіта
|
Курси віртуальної школи ІКТ (від Ольги Гергель), на платформі «Уміти вчити» (від Івана Іванова); лабораторії інноваційних педагогічних технологій
|
Педагогічний стаж
|
20 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсан представлений
|
https://geografiamozil2.jimdo.com/
http://kolosok.org.ua/wp-content/uploads/2016/05/kolosok_6_2016_2-20-22.pdf |
Посилання на відеорезюме
|
https://drive.google.com/file/d/1VoqOubQ5enqylLb_3B63H0N914XAfE4P/view
|
Педагогічне кредо
|
«Неможливо – це не вирок! Це виклик! Неможливо – це шанс проявити себе. Неможливо – це не назавжди.
НЕМАЄ НІЧОГО НЕМОЖЛИВОГО!» |
Педагогічний портрет Пригадую маленьку дівчинку, яка захоплювалась телепрограмами «Довкола світу», «Світ тварин» та чекала з нетерпінням «Підводний світ Кусто». Географія мене захоплювала з дитинства, у сільській бібліотеці я пам’ятала, де стояла кожна книжка, на якій полиці, і саме там, біля вікна були найцікавіші для мене книжки природничої тематики. Сьогодні, в часи суцільної інформатизації, у лічені хвилини можна знайти масу цікавих ілюстрацій, анімацій і просто захоплюючих фактів до кожного уроку географії.Почавши свій педагогічний шлях у 1998 році, я замислилась над тим, чому учні, батьки, вчителі іншого фаху вважають предмет географію другорядним предметом, що потрібно зробити, щоб мої учні зацікавилися предметом, посідали призові місця на конкурсах, олімпіадах? Шукаючи відповіді на ці запитання, я опрацювала безліч літератури, опанувала Інтернет, радилась з колегами, батьками, учнями. Безумовно, це все дуже важливо, але з роками зрозуміла найважливіше – головна таємниця криється в серці вчителя, його душі. Кожен обирає ту стежину роботи, яка найближча до його світосприйняття. Моє захоплення предметом, який викладаю, мабуть, передається і моїм учням. Я виховала не одного географа, вже десятки моїх синевідчан закінчили мій Франковий університет, є навіть такі, що вже захистили дисертацію і навчають юних географів. Тішуся, що мої учні активно мандрують світом і хочу вірити в те, що любов до пізнання світу привила їм я зі шкільної парти із цікавого уроку географії. Хочу поділитися своєю розробкою сайтом для навчання географії Готуйся серйоЗНО до географії, над яким я працюю вже третій рік. Моя ідея полягає в тому, щоб у доступній формі представити навчальний матеріал із географії, який допоможе вчителю у проведенні уроку, учневі у підготовці до уроку, олімпіади чи у підготовці до ЗНО. Працюючи не один рік в школі, кожен вчитель має багато цікавих розробок, надбань, але дуже часто вони в нас губляться серед чисельних паперових роздруківок чи навіть десь на власному комп’ютері. А маючи таку платформу – де можна все це розмістити, зробити посилання і, що важливо, в будь-який момент можна щось поправити, відредагувати. На уроці вчитель має під руками цілий інструментарій – теоретичний матеріал, відео, анімації, завдання розроблені на різних платформах Learning Apps, Miksike, Purposegame, Wizer.me та ін. Особливо хотілося б поділитися використанням Google Forms в освітньому процесі. Це можливість зробити доступний тест з будь-якої теми, використавши і звичайні запитання з однією відповіддю, і багатовибіркові, і на поєднання, і на хронологію, а також можливість використання у запитаннях ілюстративного матеріалу та відео. Такі тести в мене розроблені практично до кожної теми і розміщені на сайті. Крім того, я окремо проаналізувала тести ЗНО і відібрала запитання по темах. Це також гарний мотиваційний момент для учнів, коли вони відповідають на запитання ЗНО і відчувають, що вони володіють матеріалом і що в майбутньому успішно здадуть ЗНО. Сьогодні, як ніколи, інструментарій вчителя є надзвичайно великий. Дуже люблю, використовувати стіну Padlet, вона є чудовим місцем для спільної роботи учнів та вчителя. Пробую з учнями складати ментальні схеми у MindMeister чи в Mindomo. Вже кілька років я використовую соціальні мережі не тільки для спілкування, а й для навчання. Кожен клас, який навчаю має свою навчальну групу у Фейсбуці. В групі я записую домашнє завдання і роблю посилання на презентацію, відеоурок та тест до теми. В групі обговорюються запитання, які незрозумілі і вирішуються якісь «виробничі» проблеми. Маючи сайт, в якому зібрано достатньо матеріалу, використовую таку форму навчання, як «перевернутий клас». Цей вид роботи є досить новий і, як мені здається, доцільнiший у старших класах. Діти активно опрацьовують матеріал і тоді на уроці можна зробити багато цікавої роботи на закріплення матеріалу і застосування вивченого. Чи змінила я б щось в організації освітнього процесу? Так, безумовно. Наша система освіти потребує багато змін і хочеться, щоб ці зміни таки прийшли до школи. Зокрема, я б змінила обсяг матеріалу, що вивчається, а сам навчальний процес я вже змінила. Чого прагну навчитися? Участь в конкурсі передбачає зустріч із цікавими людьми, черпання нових ідей і пошук нового незвіданого. Я більш ніж переконана, що вчитель, це не той, який вчить, а той, який сам увесь час вчиться. Я люблю повторювати слова Елвіна Пюффлера: «Неписьменними XXI століття будуть не ті, хто не вміє читати й писати, а ті хто не може вчитися й переучуватися». Живучи в прекрасній місцевості – у передгір’ї Карпат, як можна не привити учням любов до природи, до рідного краю, відчути себе частинкою цілого світу? Ми активно подорожуємо з учнями, проводимо уроки на природі, ми разом пізнаємо світ. Я, як справжній географ, люблю подорожувати як в Україні, так і за кордоном. Шукаю найменшу можливість побувати в новому місці, почути щось нове, побачити щось неймовірне. Знаєте чому? Щоб потім про це розповісти своїм учням. |