• A-
    A+

Маріонда Галина Павлівна

 

Посада, місце роботи
Учитель географії Рахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Рахівської районної ради Закарпатської області
Освіта
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2010 рік
Самоосвіта
Онлайн-вебінари «Науковий квест: коли гра стає навчанням» (2019), «Критичне мислення для вчителів: навчання через досвід», «STEAM-школа – новітня форма організації навчального процесу» (2018)
Конкурс навчальних розробок «Вчительська десятка» освітній проект «На Урок» (2019, 2018)
Курси підвищення кваліфікації вчителів географії при ЗІППО (2018)
Педагогічний стаж
9 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https: //naurok.com.ua/profile/27139
geography-ych.blogspot.com
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/kCNRb0rr_-E
Педагогічне кредо
«Не навчайте дітей так, як навчали вас – вони народились в інші часи…»
 

Педагогічний портрет

 
Учитель… Це слово відоме усім
Гідне пошани, визнання усіх.
Учитель… Порадник і вмілий митець
Світ відкриває для юних сердець.
Ці слова лягли на папір у формі вірша, ще у моєму дитинстві. Згодом, уже будучи студенткою, я використала їх під час захисту курсової роботи з педагогіки. І тепер, працюючи вчителем десятий рік поспіль, часто згадую ці слова. Звичайно, з того часу багато чого змінилося, але головне завдання вчителя – відкрити нове, невідоме, загадкове для своїх вихованців, допомогти їм зрозуміти світ – залишається незмінним. Напевно тому у своїй роботі керуюсь педагогічним кредом: «Не навчайте дітей так, як навчали вас, – вони народились в інші часи…»
ХХІ століття кидає виклик усьому, що нас оточує. Стрімко змінюється техніка і технології, щоб встигнути за запаморочливими новинками та не відчути себе викинутими за борт сучасного життя, треба постійно вчитися. На сучасному етапі розвитку суспільства вчитель має шукати і застосовувати такі форми і методи роботи, які б допомагали досягти поставленої мети.
Для мене кожен урок – це творчий акт, в якому я разом з учнями поринаю на пошуки істини. Вважаю, що основна мета географічної освіти – це всебічний розвиток особистості школяра з урахуванням його природних задатків, здібностей, інтересів та потреб. Зважаючи на це, завдання сучасного вчителя – трансформувати навчальний процес так, щоб учні не тільки здобували знання, але вміли застосовувати набуті вміння у власному житті. Як це зробити? Шляхом впровадження інновацій на уроці географії. Переконана, такий підхід сприяє розвитку мислення, розумових, творчих здібностей учнів, сприяє формуванню цілеспрямованої, наполегливої та принципової життєвої позиції.
Сучасний учень став іншим – він багато знає: це він бачив, це він чув, про це він читав… Перед вчителем стоїть завдання: зробити так, щоб навчання було не примусовим, а диктувалось внутрішніми потребами та бажанням вчитися.
У своїй педагогічній діяльності вдало застосовую та поєдную ігрові та групові, мультимедійні та мережеві технології навчання.
Технології індивідуального та групового ігрового навчання
Це нагода для учнів пережити певну ситуацію, моделювати географічні  явища, знаходити вірне рішення, робити правильний вибір, відчувати особисту відповідальність. Для мене така форма роботи створює нагоду завжди бути серед дітей: радити, контролювати, підбадьорювати.
Мультимедійні та мережеві технології 
Це можливість показати учню, що комп’ютер (планшет, сучасні ґаджети) та Інтернет могутній засіб навчання та пізнання нового, цікавого, невідомого. Використовуючи такі технології навчання, ставлю перед собою мету: перетворити сучасні ґаджети на союзників та друзів. Звісно, це потребує певних знань, навичок, здібностей, а це знову навчання. Для мене навчання – це постійний процес, який супроводжує мене протягом мого життя у всіх сферах діяльності. Люблю пробувати щось нове, цікавлюсь невідомим та незрозумілим, вчу цього своїх учнів.
Не менш цікавим для учнів є використання мережі Інтернет для пошуку додаткової інформації щодо певного географічного об’єкта, явища. Ставши дослідником, учень має нагоду використати свої здібності, щоб згодом стати тим, хто розуміє невідоме чи складне. В такий спосіб формується особистість, що має почуття власної гідності та відповідальність.
Що б змінила в організації освітнього процесу я? Відповісти важко. Не тому, що не маю власних ідей, а напевно, тому, що перш ніж щось змінювати, варто все добре обдумати, визначити позитивні та негативні сторони і спробувати як воно працює…
Навчання – постійний процес, який допомагає мені ставати вчителем, який потрібний та цікавий сучасному учню. Готова вчитись всьому, що є чи буде потрібне моїм учням. Це і є одним із найголовніших інтересів моєї педагогічної діяльності.
Захоплююсь туристичними мандрівками рідним краєм, містами України, походами в гори. Невід’ємною справою мого щоденного життя є читання улюблених книг.

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux