Максимова Ольга Григорівна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії та економіки, заступник директора з навчально-виховної роботи Баштанського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Баштанської міської ради Миколаївської області
|
Освіта
|
Одеський державний університет імені І. І. Мечникова (нині Одеський національний університет імені І. І. Мечникова), 1989 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки зі спецкурсом «Фінансова грамотність» на при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2019)
Навчальний тренінг щодо використання навчально-методичного комплексу «Зелений пакет» (2019) Тренінг із методики використання топографічної карти (2019) Навчальний інтенсив «Фінансова грамотність» з вивчення основ управління особистим бюджетом, роботи з банківськими картками, кредитами (2018) Вебінари: освітнього проекту «На урок» «Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів» (2018); ТОВ «Всеосвіта» «Використання сучасної статистичної інформації у дослідницькій діяльності на уроках географії» (2018) |
Педагогічний стаж
|
35 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Учитель-методист
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://www.olgamaximova.com.ua
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/90cF3MvBvYk
|
Педагогічне кредо
|
«Нинішній урок – демократичний, який проводиться не для учнів, а з учнями» (І. Підласий)
|
Педагогічний портрет Протягом всієї моєї педагогічної діяльності не втрачає актуальності питання, як розкрити свої здібності, як знайти себе в цій, одній з найцікавіших, найскладніших та найгуманніших професій – професії вчителя. Для цього у своїй роботі я дотримуюсь принципу варіативності, який із широкого спектра сучасних інноваційних технологій, ідей дає змогу вибрати те, що найкраще підходить в даний час для певної групи, конкретного класу дітей залежно від їх вікового, розумового й морального рівнів розвитку.Аби сформувати в учнів необхідні компетенції, ґрунтовні географічні знання, проводжу як традиційні, так і нестандартні уроки з використанням ІКТ, реалізую міжпредметні зв’язки, використовую цікаві додаткові матеріали, статистичні дані, матеріали ЗМІ, Інтернету, краєзнавчий матеріал. Нині сучасним дітям більш до вподоби уроки-проекти, проблемно-пошукові уроки, на яких мета виноситься як розвиток уміння самостійно навчатися (навчити вчитися). Тож на уроках практикую роботу в малих групах, парах, проводжу дослідження, захист проектів, що розвиває у школярів ділову активність, критичне мислення, навички колективного спілкування, самостійні оригінальні судження. Постійно працюю над підвищенням власного педагогічного, методичного та інтелектуального рівня. Намагаюся бути прогресивною, йти в ногу з часом, бути в курсі усіх суспільних новин, фахових новинок та останніх відкриттів. Все, що здається мені неймовірно цікавим та потрібним для кругозору, обов’язково намагаюся повідомити своїм учням. І завжди щаслива бачити ту мить, коли їхні очі запалюються зацікавленим вогником і на їхніх устах виникає питання «чому?». Дійсно, я – щаслива людина, яка з плином часу не розчарувалася в обраній колись професії, коли їй не приїдається обраний фах, а навпаки, розгоряється прагнення до самовдосконалення, потреба поділитися професійними надбаннями, щедро віддати те, що відшліфовувалося протягом років праці. Серед захоплень зовсім не жіноче хобі – рибалка, яка надає можливість гарно провести час; спокій, який дарує ставок; азарт, який відчуваю під час рибної ловлі. Окрім того, у якості винагороди за витрачений під час рибалки час, я отримую рибку, яку можна засмажити, зварити юшку або приготувати інші смачні страви. Насолода, яку отримуєш від страви з риби, яку ти сама зловила, не зрівняти ні з чим. |