• A-
    A+

Максимова Ольга Григорівна

 

Посада, місце роботи
Учитель географії та економіки, заступник директора з навчально-виховної роботи Баштанського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Баштанської міської ради Миколаївської області
Освіта
Одеський державний університет імені І. І. Мечникова (нині Одеський національний університет імені І. І. Мечникова), 1989 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки зі спецкурсом «Фінансова грамотність» на при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2019)
Навчальний тренінг щодо використання навчально-методичного комплексу «Зелений пакет» (2019)
Тренінг із методики використання топографічної карти (2019)
Навчальний інтенсив «Фінансова грамотність» з вивчення основ управління особистим бюджетом, роботи з банківськими картками, кредитами (2018)
Вебінари:
освітнього проекту «На урок» «Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів» (2018);
ТОВ «Всеосвіта» «Використання сучасної статистичної інформації у дослідницькій діяльності на уроках географії» (2018)
Педагогічний стаж
35 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Учитель-методист
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://www.olgamaximova.com.ua
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/90cF3MvBvYk
Педагогічне кредо
«Нинішній урок – демократичний, який проводиться не для учнів, а з учнями» (І. Підласий)

Педагогічний портрет

Протягом всієї моєї педагогічної діяльності не втрачає актуальності питання, як розкрити свої здібності, як знайти себе в цій, одній з найцікавіших, найскладніших та найгуманніших професій – професії вчителя. Для цього у своїй роботі я дотримуюсь принципу варіативності, який із широкого спектра сучасних інноваційних технологій, ідей дає змогу вибрати те, що найкраще підходить в даний час для певної групи, конкретного класу дітей залежно від їх вікового, розумового й морального рівнів розвитку.
Аби сформувати в учнів необхідні компетенції, ґрунтовні географічні знання, проводжу як традиційні, так і нестандартні уроки з використанням ІКТ, реалізую міжпредметні зв’язки, використовую цікаві додаткові матеріали, статистичні дані, матеріали ЗМІ, Інтернету, краєзнавчий матеріал. Нині сучасним дітям більш до вподоби уроки-проекти, проблемно-пошукові уроки, на яких мета виноситься як розвиток уміння самостійно навчатися (навчити вчитися). Тож на уроках практикую роботу в малих групах, парах, проводжу дослідження, захист проектів, що розвиває у школярів ділову активність, критичне мислення, навички колективного спілкування, самостійні оригінальні судження.
Постійно працюю над підвищенням власного педагогічного, методичного та інтелектуального рівня. Намагаюся бути прогресивною, йти в ногу з часом, бути в курсі усіх суспільних новин, фахових новинок та останніх відкриттів. Все, що здається мені неймовірно цікавим та потрібним для кругозору, обов’язково намагаюся повідомити своїм учням. І завжди щаслива бачити ту мить, коли їхні очі запалюються зацікавленим вогником і на їхніх устах виникає питання «чому?».
Дійсно, я – щаслива людина, яка з плином часу не розчарувалася в обраній колись професії, коли їй не приїдається обраний фах, а навпаки, розгоряється прагнення до самовдосконалення, потреба поділитися професійними надбаннями, щедро віддати те, що відшліфовувалося протягом років праці.
Серед захоплень зовсім не жіноче хобі – рибалка, яка надає можливість гарно провести час; спокій, який дарує ставок; азарт, який  відчуваю під час рибної ловлі. Окрім того, у якості винагороди за витрачений під час рибалки час, я отримую рибку, яку можна засмажити, зварити юшку або приготувати інші смачні страви. Насолода, яку отримуєш від страви з риби, яку ти сама зловила, не зрівняти ні з чим.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux