Коробкова Яна Сергіївна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії Хоньковецької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Могилів-Подільського району Вінницької області
|
Освіта
|
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2011 рік
|
Самоосвіта
|
Очолюю районне методичне об’єднання педагогів-організаторів, беру участь в обласних та районних тренінгах, форумах, семінарах
|
Педагогічний стаж
|
7 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://metodportal.com/node/60071
https://www.schoollife.org.ua/1246-2017
http://geokorobkova.blogspot.com
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=FngPoVgmQJ4
|
Педагогічне кредо
|
«Дозволь світу змінити тебе – і ти зміниш світ...»
|
Педагогічний портрет Бажання іти на мій урок – це велике досягнення для мене. За 7 років роботи в школі я провела 23 відкриті уроки та позакласні заходи з географії для колег своєї школи, освітнього округу та району. Вони стали для мене по-справжньому рідними, бо це – перші кроки на шляху до мого саморозвитку.Я не з тих людей, які все вміють. Та й не з тих, що все знають. Я не маю педагогічних звань і наукових ступенів. Єдине, що я найкраще вмію – вчитися. Бо навчання впродовж життя є однією із ключових компетентностей, які має формувати Нова українська школа. Це корисне вміння для педагога, який хоче стати не лише успішним, а й конкурентноздатним у сучасному освітньому просторі. Тому сучасну дидактику, як географ, порівнюю зі Світовим океаном: незважаючи на численні відкриття та дослідження, педагогам ще не вдалося осягнути безмежних її глибин. Міністр освіти і науки наголошує: «До роботи в школі будуть залучатися найкращі». Ці слова мотивують і спонукають до постійного руху в руслі самоосвіти та саморозвитку. Працюючи у школі восьмий рік, часто аналізую свої напрацювання, досягнення, а також і помилки. Підсумком моїх спостережень та цілей, які хотілося б досягти, стало створення моделі власної педагогічної стратегії: Проведення нестандартних уроків → Мотивація учнів до співпраці → Дієве продуктивне навчання → Досягення цілей, обмін досвідом. Ось уже четвертий рік я втілюю її у життя. За цей час проведено десятки нестандартних уроків з використанням методів компетентнісно-орієнтованого навчання, інноваційних технологій, хмарних сервісів та освітніх платформ, інтегровані уроки у контексті вимог Нової української школи. Результати не забарились: високий рівень мотивації на моїх уроках, використання інтерактивних прийомів та значна частка самостійної роботи учнів мають позитивний дидактичний ефект – географія є предметом № 1 у виборі предметів для ЗНО серед випускників. Звісно, як кожен сучасний педагог, маю власний блог «Geograf», але, чесно кажучи, я більш схильна ділитися своїми напрацюваннями з колегами на популярних та відвідуваних освітніх платформах та порталах. Зокрема, «Шкільне життя», «Методпортал». Це ті сайти, де я сама неодноразово знаходжу цікаві ідеї та вивчаю досвід географів з усієї України. Вивчення ідей колег, передового педагогічного досвіду є невід’ємною частиною самоосвітньої діяльності. Тема, над якою я зараз працюю – «Педагогічна інноватика у формуванні ключових компетентностей на уроках географії: BYOD - технології». У постійній інформаційній круговерті сучасного світу важливо пам’ятати не лише про професійне зростання, а й про особистісний розвиток. На щастя, у моїй школі для мене відкрилися численні можливості для саморозвитку та самовиховання. На сьогодні я є районним координатором Всеукраїнської інформаційно-профілактичної акції «Відповідальність починається з мене», районним координатором школи лідерів, аудитором доступності в Могилів-Подільському районі. У 2015 році стала лауреатом обласного конкурсу «Молода людина року» в номінації «Учитель». Концепція НУШ стверджує: «Діти сьогодні хочуть сучасних, діти сьогодні хочуть креативних, діти сьогодні хочуть учителів, які розуміють їх, в першу чергу». Над цим я сьогодні посилено працюю. А конкурс «Учитель року» – чудова платформа для моїх зусиль та розвитку.
|