Іщенко Людмила Володимирівна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії та економіки Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Рівненської міської ради Рівненської області
|
Освіта
|
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2001 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2016-2017)
Сертифікований тренінг «Розвиток критичного мислення» (2017) Міжнародний семінар з громадянської освіти, Республіка Польща (2018) Голова шкільного методичного об’єднання вчителів історії, правознавства, географії, економіки та біології Член журі: ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з економіки, ІІІ етапу Всеукраїнського турніру «Юних економістів», І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, Всеукраїнського конкурсу «Моя Батьківщина Україна» |
Педагогічний стаж
|
16 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Учитель-методист
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
lmdmur.blogspot.com
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/JXOywIOv5zQ
|
Педагогічне кредо
|
«Вся гордість учителя – в учнях, в зростанні посіяних ним зерен» (Дмитро Менделеєв)
|
Педагогічний портрет Справжнім учителем може стати далеко не кожний дипломований спеціаліст. Адже роль вчителя в житті будь-якої людини справді неоціненна. Навчити, порадити, спрямувати, любити – все це та багато іншого повинен вміти педагог. А для цього душа його має бути щирою та відкритою, серце – великим і люблячим, розум – ясним та безмежним. А ще вчитель повинен вміти пропустити через себе кожну проблему дитини, зрозуміти її душу. Саме такою людиною себе вважаю: справжнім вчителем, колегою-професіоналом, прекрасним класним керівником та і просто гарною жінкою. Народилася я в сім’ї фермерів. Успішно закінчила школу, в якій активна, імпульсивна, повна ідей та задумів, дівчина була справжнім ватажком та лідером. Глибоке знання предметів шкільного курсу, вміння працювати з людьми й визначило мій подальший життєвий шлях. Прагну ідеальних уроків, де панує ділова, творча атмосфера, де бажання учнів міркувати б’є ключем, де вони охоче вступають в діалог з учителем, один з одним, авторами тих чи інших теоретичних концепцій і положень. Адже хороший урок, як правило, завжди вирізняється тим, що він насичений різноманітними навчальними ситуаціями і кожна з них викликає в учнів велику кількість запитань, сумнівів, здивування, а часом і настороженість. Так народжуються в діяльності здобувачів освіти дорогоцінні моменти, які підводять їх до пошуків, здогадок, до самостійної творчості. Проблемна тема, над якою працюю, – «Формування ключових компетентностей школяра засобами інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії». Я усвідомлюю, що сучасні роботодавці зацікавлені в такому працівникові, який уміє думати самостійно, вирішувати різноманітні проблеми і застосовувати отримані знання в практичній діяльності; має критичне і творче мислення; володіє багатим словниковим запасом є комунікабельним, контактним серед різних соціальних груп; уміє запобігати конфліктним ситуаціям, уміло виходити з них. Саме тому на своїх уроках впроваджую творчі завдання з використанням ІКТ, які дають змогу розкритися юному обдаруванню. Оскільки ІКТ має на увазі інтерактивні, інноваційні методи, форми та принципи навчання, то у своїй роботі на різних етапах уроку використовую мультимедійні технології, створені за допомогою добре відомого програмного засобу Microsoft PowerPoint. Зокрема, застосовую аудіовізуальні засоби, стимулюю учнів до створення власних комп’ютерних продуктів. Підготовлені слайдові презентації, карти, таблиці, схеми, фото, завдання, шаблони виконання завдань – це найкращий вид унаочнення, який дозволяє підійти мені до процесу навчання творчо, урізноманітнити способи подачі матеріалу, поєднувати різні організаційні форми проведення занять з метою отримання високого результату. Своїм педагогічним кредо вибрала філософську істину: «Вся гордість учителя – в учнях, в зростанні посіяних ним зерен». Намагаюсь допомогти прозріти юним шукачам, самовпевненим підліткам. А ще з великим натхненням зі своїми вихованцями подорожую, створюю неймовірні картини з бісеру, опановую майстер-класи із приготування страв української та світової кухні, захоплююся тихим полюванням. |