Гришельова Тетяна Іванівна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії, заступник директора з виховної роботи Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області
|
Освіта
|
Сімферопольський державний університет ім. М. В. Фрунзе (нині Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського),1980 рік
|
Самоосвіта
|
Навчання за програмою Intel «Навчання для майбутнього» з використанням ІКТ при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України (2017)
Підготовка керівників шкільних клубів підприємництва «Шкільна академія підприємництва» (2017) Курси підвищення кваліфікації «Вчителі географії та природознавства» (2016) Навчання за програмою Intel «Навчання для майбутнього», версія 10.1, (2016) |
Педагогічний стаж
|
38 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Учитель-методист
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://grisheleva.blogspot.com
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=UvRZtul_oD0&list=PLWNVOh8QJzY3pKct07_4UjPw7TJFkOUHD&index=35&t=11s
|
Педагогічне кредо
|
«Ми навчаємо не для школи, а для життя»
(Сенека Молодший) |
Педагогічний портрет Щодня, поспішаючи на роботу, з хвилюванням очікую зустрічі зі своїми учнями, поспішаю відкрити їм двері у світ знань. Я завжди намагаюся урізноманітнити діяльність дітей у класі і перетворити звичайний урок у цікаву і дивовижну подорож.Я глибоко переконана, що вчитель на уроці має зробити три речі: здивувати, зацікавити, навчити. Це я і намагаюсь робити, застосовуючи сучасні методи, технології, форми і прийоми. Сьогодні вже не виникає сумнівів із приводу того, що перед освітньою системою стоїть проблема підготовки молоді до життя і діяльності за умов інформатизації суспільства. Саме цей напрямок реформування чітко окреслений у рамках Концепції Нової української школи. Тому я працюю над темою «Впровадження інформаційних технологій на уроках географії, як необхідна умова соціалізації учнів». Вважаю, що використання комп’ютерних технологій, особливо актуальне для шкільної географії. Адже саме в ній ми знаходимо безліч творчих завдань, які вимагають залучення інтегрованого глобального мислення, дослідницького пошуку для їх вирішення. Ян Амос Коменський сформулював принцип наочності у формі «золотого правила» дидактики: «Чим більше органів чуття бере участь у сприйнятті об’єкта, тим краще цей предмет сприймається, довше утримується в пам’яті і швидше при необхідності відтворюється». На своїх уроках використовую розвиваючі ігри й дослідницькі завдання, які допомагають школяреві віртуально перевтілитися в менеджера туристичної агенції, фоторепортера, журналіста, вченого. Такі підходи мобілізують творчі ресурси, приховані в кожній без винятку дитині. Учні можуть самостійно підготуватися за допомогою комп'ютера до уроку з будь-якої теми, розповісти про ті або інші географічні новинки, кожен зможе відчути смак наукового відкриття. Я звертаюсь до інформаційних технологій тому, що вони дають можливість формувати життєві компетентності, творчу особистість, пробуджують і розвивають дитячі таланти, дають можливості застосовувати набуті знання, реалізують їхні соціальні потреби, формують мотивацію до навчання. Проводячи дослідження, школярі вчаться критично мислити, вирішувати складні проблеми, зважувати альтернативні думки, самостійно ухвалювати продумані рішення, реалізовувати їх. В ході підготовки і проведення уроку учні активно використовують різноманітні інформаційні ресурси. В ході дослідницької роботи, учні отримують ґрунтовні знання з теми, що вивчається, отримують навички практичної діяльності, які стануть в нагоді в подальшому житті. Працюючи 38 років у школі, я розумію, щоб бути сучасним вчителем, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку, спонукати учнів до того, щоб вони відчували себе значущими учасниками уроку. Володіння сучасними освітніми технологіями допомагає мені уникнути стереотипності і монотонності в процесі навчання, що сприяє розвитку в учнів допитливості, самостійності, активності, творчості і, відповідно, продуктивному засвоєнню матеріалу того уроку, на якому використовуються презентації, дослідницькі проекти. Працюючи з дітьми, я можу з впевненістю сказати, що вони вчать мене знаходити нові методи і підходи, будувати плани і вносити зміни. Навчаючи їх, я вчуся сама. Вчуся все своє життя. |