• A-
    A+

Горовий Олег Володимирович


Посада, місце роботи
Учитель географії та природознавства Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   № 12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради Київської області
Освіта
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013 рік
Самоосвіта
Форум «Кліматична освіта» (2016, 2017, 2018)
Тренінги: «Дій за озон» (2018), «Від мультимедійного до інтерактивного уроку» (2017), «Зупинимо зміну клімату, навчаючи молодь» (2017)
Весняна школа НАЕК «Енергоатом» (2017)
Інформаційно-методичний семінар «НУШ: на шляху до здійснення» (2017)
Інтенсив-курс «Фінансовий сектор ЄС як рушій сталого розвитку» (2017)
Програма для педагогів «Liberal Arts» (2017)
Педагогічний стаж
5 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://naurok.com.ua/profile/27024
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=9oM2V8QJMMY&t=1s
Педагогічне кредо
«Великий той учитель, який переймається справою, якої навчає» (Катон Старший)

Педагогічний портрет

Коли народився перший учитель на землі, до його колиски спустилися три феї. І сказала перша фея: «Ти будеш вічно молодий, тому що поруч із тобою завжди будуть діти». І сказала друга фея: «Ти будеш гарний думками і душею, тому що немає шляхетнішого покликання, ніж дарувати своє серце дітям». І сказала третя фея: «Ти будеш безсмертний, бо ти продовжиш своє життя у своїх учнях».
У цій притчі напрочуд правильно розкрита роль наставника в житті дітей. Учитель – митець, бо він творить людину. Якою буде ця людина, що залишить після себе – такий і результат професійного шляху педагога.
Сучасний учитель – це людина, яка йде в ногу з часом. Уміння і готовність постійно вчитися – ось якості, які найбільше необхідні в нашій професії. Ми живемо в столітті інформаційних і комунікативних технологій, тому педагог повинен активно впроваджувати їх у навчальний процес. Я вважаю, що застосування на уроках ІКТ підвищує інтерес дітей до досліджуваного предмета. Основна вимога сучасних стандартів – навчити дитину вчитися. Для цього створюю на своїх уроках проблемні ситуації з метою залучення учнів до пошуку рішення навчального завдання. Використовуючи нестандартні форми навчання (проектну та ігрову діяльність), я вважаю, не слід забувати й про стандартні методи: словесний, наочний, практичний, пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемне викладання, частково-пошуковий та дослідницький, адже не секрет, що вчитель не спроможний так детально підготуватися до кожного уроку, як це вимагають інтерактивні методи.
Високопродуктивні технології сьогодні дають можливість змінювати та вдосконалювати освіту загалом. Тому є актуальним питання, які сучасні технології варто використовувати у навчанні. Зараз в Україні з’явилася перспективна технологія STEM – освіта, яка спрямована на посилений розвиток компетентностей учнів у науково-технічному напрямі, у природничих науках і технологіях, у тому числі і з географії та економіки.
Звичайно, не менш актуальними є порівняно знайомі нам особистісно орієнтовані методи навчання, такі, як дискусія, «мозковий штурм», «мікрофон», робота в групах, «акваріум» та інші. Їх, якщо можна, використовую в педагогічній діяльності. Наприклад, вивчаючи якусь нову тему на уроках географії, у кінці заняття майже завжди застосовую метод «мікрофон», він дає змогу вислухати всіх учнів і зрозуміти, що діти запам’ятали з даної теми. У старших класах використовую метод дискусії чи ставлю проблемне питання.
Сучасні діти з головою поглинуті ґаджетами, Інтернетом, які не є ворогами, якщо їх правильно використовувати на уроці. Зараз є безліч додатків з географічної тематики, які дозволяють дітям тримати себе в «географічному тонусі». Як учитель знаходжу ці додатки, показую дітям, інколи змагаюсь з ними у всіляких онлайн-вікторинах. Наприклад, додаток Solar Walk дає можливість вивчати нашу Сонячну систему з усіма планетами, супутниками, кометами, астероїдами. Використання цього додатка розширює їх кругозір з використанням цікавої наочної форми. Інший додаток Star Walk дає можливість бачити сузір’я на зоряному небі за допомогою смартфону, компасу і GPS. Серед дітей він дуже популярний, адже надзвичайно швидко поширився серед усіх учнів школи.
Основні ключові компетентності концепції «Нової української школи»: спілкування державною та іноземними мовами, математична грамотність, компетентності в природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова грамотність, уміння навчатися впродовж життя, соціальні й громадянські компетентності, підприємливість, загальнокультурна, екологічна грамотність і здорове життя – гармонійно входять у систему STEM-освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина. Ця система привернула і мою увагу, сподобалась своєю інноваційністю та гармонійністю, що є важливим у сучасному світі.
Географія є комплексною та інтегративною наукою, яка складається з фізико- та соціально-географічної складової. Вона пропонує особливі наукові інструменти для моделювання і прогнозування розвитку як окремих територій, так і всієї географічної оболонки. Саме тому шкільна географія є базовим світоглядним навчальним предметом у закладі загальної середньої освіти. Я намагаюсь фокусувати увагу на формуванні компетентностей, спиратися на підтримку в онлайн-середовищі: науково-популярні канали на Youtube, WEB-2,0 (онлайн-карти, схеми, діаграми, інструменти ведення проектів та співробітництва).
Усі ми люди з різними інтересами й захопленнями. Мудрий вчитель, який має великий багаж знань, повинен подати ці знання таким чином, щоб учень їх зрозумів, а не просто почув чи завчив. За свій порівняно невеликий педагогічний досвід я зрозумів одну важливу істину: учні набагато краще запам’ятовують новий матеріал, якщо його поєднати з їхнім життям і пояснити, як набуті знання можна використати в майбутньому. Звичайно, є певні труднощі в розробці та використанні всіх необхідних для уроку матеріалів, але прагну їх подолати та зробити навчальний процес якомога цікавішим та пізнавальним.
У вільний час намагаюся освоювати нові комп’ютерні технології, графічні редактори, онлайн-сервіси, продумати доцільність їх використання у своїй педагогічній діяльності. Моїм не менш цікавим захопленням є спостереження та фотографування природи, що теж є частиною науки про ойкумену. Я вважаю, що маю певні успіхи в цьому виді діяльності, адже деякі учні теж зацікавилися такою творчістю. Діти стали більше помічати природу навколо себе.
Отже, даруючи частинку серця дітям, учитель завжди буде молодим і безсмертним.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux