Гончарова Вікторія Анатоліївна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії та біології Златопільської гімназії м. Новомиргорода Новомиргородської районної ради Кіровоградської області
|
Освіта
|
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (нині Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка), 2006 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів при КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» (2018)
Дистанційні тренінги: «Основи створення комп’ютерних презентацій», «Особливості використання ментальних карт» (2018 ) Дистанційний курс «Основи соціальної та здоров’язбережної компетентності» (2018) Міжвузівська науково-практична конференція керівників методичних об’єднань вчителів географії «Актуальні питання географічної освіти: досвід, потенціал, перспективи» (2016, 2017, 2018) Інтернет-вебінари: «Сучасні технології навчання учнів на основі розвитку життєвих навичок», «Євразія 7 клас. Особливості викладання географії», «Географія 8 клас. Формування ключових компетенцій на уроках географії», «Географія 7 клас. Загальні відомості про Антарктиду» (Інтерактивна школа творчого вчителя, 2016, 2017) Обласні науково-практичні конференції: «Технологія фахової майстерності: сучасний інструментарій вчителя» (2016), «Технологія фахової майстерності: актуальні питання організації навчання» (2017), «Технологія фахової майстерності: організація дистанційного навчання» (2018); Обласний науково-практичний семінар «Використання сучасних технологій навчання в процесі викладання природничих дисциплін» (2016) Інтернет-конференція «Реалізація компетентнісного підходу на уроці» (2016) |
Педагогічний стаж
|
12 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=5X0Unsvcp_U
|
Педагогічне кредо
|
«Єдиний шлях, який веде до знання – це діяльність»
|
|
|
Педагогічний портрет Підсумовуючи досягнення, здобуті за роки педагогічної діяльності, з упевненістю можу стверджувати, що я – успішна людина. Секрет мого успіху полягає в тому, що професію обрала за покликом серця.Моє покликання – надихати учнів вчитися, допомагати їм осягати істини, розвивати здібності, самореалізовуватися. З дітьми завжди чесна в будь-яких обставинах. Для мене моральність, справедливість, порядність, патріотизм є головними критеріями людських цінностей, тому я намагаюсь формувати у своїх учнів саме такі риси характеру. Сучасний учитель – носій ідей і креативний лідер, що спонукає учнів діяти, неординарно мислити, приймати виважені рішення, бути відповідальними за свої вчинки. Лише учитель, який є творчою особистістю, може стимулювати учнів до творчості. Пошук нових методів, форм, прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів спонукає мене до постійного розвитку фахової майстерності шляхом участі у методичних заходах різного рівня. Працюю над методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей здобувачів освіти шляхом використання інноваційних технологій». Оскільки для мене використання інноваційних технологій – це спосіб створення в класі атмосфери, яка сприяє співпраці, порозумінню та доброзичливості, дає змогу ефективно реалізувати принципи особистісно орієнтованого навчання. Для досягнення високих результатів навчання використовую онлайн-вправи, програму Kahoot, Plickers, Quizizz, які розвивають в учнів не тільки пізнавальну активність, а й практичну. Упроваджую сучасні освітні ідеї Нової української школи, що дають можливість творити цілісний освітній простір, сприяють інтеграції знань через спостереження, навчання дією, експеременти, пошуково-дослідницьку діяльність. Переконана, портрет сучасного вчителя визначається сумою таких складових, як професіоналізм, фахова майстерність, педагогічний досвід, прагнення до самовдосконалення, ентузіазм, творчість, любов до дітей і любов до своєї справи. Я – учитель-лідер, завжди готова до інновацій, здатна бути прикладом для наслідування, організована, енергійна, креативна, сучасна, прагну постійно вдосконалювати свій професійний рівень. |