Дрозд Катерина Сергіївна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії Кременецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Кременецької міської ради Тернопільської області
|
Освіта
|
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2010 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації на базі ТОКІППО (2018)
Участь у майстер-класах досвідчених учителів; міських і обласних семінарах, засіданнях методичної та педагогічної рад |
Педагогічний стаж
|
8 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://naurok.com.ua/urok-himichne-virobnictvo-v-ukra-ni-31647.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-himichne-virobnictvo-v-ukra-ni-76284.html https://abetkaland.in.ua/lisostepova-pryrodna-zona-ukrayiny/ https://www.schoollife.org.ua/566-2016/ https://www.schoollife.org.ua/663-2016/ https://www.schoollife.org.ua/632-2017/ |
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/ix-_4_sF0fQ
|
Педагогічне кредо
|
«Бути вчителем – це відчувати свою відповідальність. Пишатися кожною перемогою, здобутою учнями. Усвідомлювати, що, кладучи свою цеглину, ти допомагаєш будувати світ» (Антуан де Сент-Екзюпері)
|
Педагогічний портрет Головне завдання, яке стоїть перед суспільством XXI століття, – навчити як навчатися і як мислити, як застосовувати знання для розв’язання будь-якої життєвої проблеми.Сучасний вчитель – це професіонал, який знаходиться у постійному творчому пошуку. Йому необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності, наявності розвинених професійних здібностей. Сьогоднішній вчитель – це тьютор, модератор, фасилітатор, який є одночасно й учителем-психологом, учителем-дослідником, який творчо і на високому рівні розв’язує складні професійні проблеми. Учитель більше не є провідником знань від книги до учня, він показує учням шляхи набуття знань і методи засвоєння необхідних в подальшому життєвих компетентностей. Я постійно працюю над собою, аби відповідати цим сучасним вимогам. Cучасний урок мусить не лише нести учням максимум інформації, але навчати вчитись, використовувати діалог, моделювати ситуації, вільного обміну думками, авансуванні успіху. Такі зміни можливі при застосуванні активних та інтерактивних технологій. Намагаючись зацікавити дітей географією, максимально наближаю їх до навчального процесу. Сучасні учні одержують ззовні масу інформації. Тому одноманітні уроки знижують їхню активність. Інтерактивні вправи допомагають вивчити проблемний матеріал, позбутися пасивності учнів, що звикли одержувати готові знання. На своїх уроках намагаюся залучити дітей до уявних подорожей та експедицій, під час яких діти стають мандрівниками і геологами, метеорологами та гідрологами. Знання, здобуті самостійно і передані товаришеві, є міцними і переконливими. Учні вчаться бути демократичними, спілкуватись, приймати виважені рішення. Уроки з використанням інтерактивних технологій подобаються учням. З часом вони захоплюються, в них пробуджується інтерес та мотивація навчатися самостійному мисленню. Використовую на своїх уроках, крім інтерактивних технологій, ще методи та прийоми кооперативного та колективно-групового навчання, ситуативного моделювання. Це дозволяє підвищити рівень засвоєння учнями нового матеріалу, вчитися логічно мислити, розв’язувати складні проблемні ситуації, брати участь у дискусіях, спілкуватися з іншими людьми. Намагаюся навчити дітей образно та критично мислити, створювати, кластери, «хмари слів». Апробовую методику створення «інфомап», які учні будують самостійно під час вивчення країн та регіонів у 10 класі. Важливою особливістю навчання на сьогоднішньому етапі є використання ІКТ, які допомагають розвинути в учнів: медіаграмотність, здатність до рішення творчих завдань, уміння мислити глобально, готовність працювати в команді, громадянську свідомість. На своїх уроках використовую сучасні засоби навчання. Хочу зазначити, що мій досвід ґрунтується на «Золотій заповіді» педагогів Академії вільного творчого розвитку: «Якщо я хочу і знаю, як подати дитині образну картину світу, Якщо я буду з любов’ю і захопленням йти до неї, Якщо я буду дбайливо і не поспішаючи будити її свідомість, Вчити відчувати і пропускати крізь себе всі відкриття науки, Дам волю її уявленням і її прагненням, Якщо я буду старатися зберегти свіжим і здоровим все те, Що вона придбала у дитинстві, І якщо я через любов свою навчу її жити в любові і в співчутті, То тоді вона повірить мені і взнає, що вона – Зірка, І навколо неї – Всесвіт, а вона в ньому – центр. І якщо я все це зможу, і вона повірить мені, тоді я – вчитель». |