• A-
    A+

Якоб Оксана Михайлівна

Якоб Оксана Михайлівна

 

Посада, місце роботи
Учитель французької мови Сокирницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області
Освіта
Ужгородський національний університет, 2008 рік
Самоосвіта
Сертифікація PRO FLE
Педагогічний стаж
10 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=N1HT9OUGfko&feature=share&fbclid=IwAR1H_e4dA8D0Hgw6RXplS1QFSuNpzQ9Uuzj54TsZWR5fngLYsBpMHFZrL4I
Педагогічне кредо
«Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися, не зупиняючись»

 

Педагогічний портрет

Успіх приходить                                     

до того, хто робить те,

що найбільше любить.

М. Форбс

Я, Якоб Оксана Михайлівна, працюю у Сокирницькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови з 2008 року. У 2008 році закінчила факультет романо-германської філології Ужгородського національного університету, за спеціальністю «викладач французької мови та зарубіжної літератури». Отже, за фахом я іноземний філолог, а вчитель – за покликанням серця. В університеті я отримала глибокі знання щодо навчання та виховання учнів, але теорія і практика – це зовсім різні речі…
Завдання справжнього вчителя, на мій погляд, полягає не в керуючій, контролюючій функції, а в тому, щоб подібно режисеру, ненав’язливо підказувати, доброзичливо, іноді з почуттям гумору, відшліфовувати зроблене чи проведене, давати оцінюючу характеристику діяльності учнів.
Я, як сучасний вчитель, не доміную, а співпрацюю з учнями. Довіряю їм  і поважаю їхні думки, почуття і це наштовхує моїх вихованців на творчість, і ми з ними співавтори будь-якого заходу. Набуваючи досвіду самостійного вирішення завдань, мої учні поступово приходять і до самоосвіти – оволодіння теоретичним матеріалом і практичним вмінням, що створює можливості для самопізнання і самореалізації особистості. Саме тому намагаюсь працювати в атмосфері доброзичливості і взаємної підтримки, що сприяє розвитку співробітництва.
Усе людське пізнання є безперервним процесом постановки та вирішення нових завдань. Тому процес навчання намагаюсь організувати таким чином, щоб учень був змушений постійно тренувати здатність розв’язувати творчі завдання.
Отже, формула успіху учнів у кожного вчителя різна. На мою думку, це залежить не лише від форм і методів, які ми застосовуємо у своїй роботі. Напевно, не останню роль у цьому відіграє і сама особистість педагога. Для того, щоб мої учні досягли успіху, я ніколи не зупиняюся на досягнутому, постійно перебуваю у творчому пошуку.
Прагну бути особистістю, яка приваблює дітей, зазвичай веселою і жартівливою, доброзичливою. У своїй практиці обов’язково враховую вікові та індивідуальні особливості кожного вихованця, вибираю раціональне зерно, тобто найцінніше, найвагоміше, найрезультативніше, що принесе свої плоди.
У процесі моєї роботи створився певний стиль відносин з дітьми:
- не забороняти, а рекомендувати;
- не керувати, а направляти;
- не змушувати, а переконувати;
-  не віддавати накази, а організовувати;
- не обмежувати, а надавати свободу вибору.
У роботі з вихованцями застосовую активні та інтерактивні методи навчання, технологію педагогічної підтримки та партнерства, що дає позитивні результати, дискусії, тренінги, тестування, вікторини, усні журнали, ділові ігри, метод проектів. При цьому враховую психічні та фізіологічні особливості своїх учнів. Тренінгові заняття, проектні технології створюють унікальні передумови для розвитку ключових компетентностей і самостійності вихованців, стимулюють їхню природну допитливість й творчий розвиток.
Хоч досвід і приходить з роками, є чимало способів оволодіти деякими педагогічними премудростями вже на початку професійного шляху. За визнанням самих учителів, одного тільки стажу недостатньо, щоб налагодити необхідний контакт з учнем. Кожне нове покоління хоч трохи, але відрізняється від попереднього. І вчитель, навіть найдосвідченіший і заслужений, може відчувати труднощі у відносинах з дітьми. Напевно, це теж місія педагога – бути «своїм» у світі дитини, і мені здається, що я вміло інтерпретую цю роль.  

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux