Подоляка Вікторія Іллівна
Подоляка Вікторія Іллівна
Посада, місце роботи
|
Учитель французької мови Середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 м. Сєвєродонецька Луганської області
|
Освіта
|
Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов імені Н. К. Крупської, 1990 рік
|
Самоосвіта
|
Навчання за проектом професійного розвитку «Формування навичок критичного мислення на уроках іноземної мови» (2017-2018 н. р.)
|
Педагогічний стаж
|
28 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://www.facebook.com/profile.php?id=100013344397316
|
Посилання на відеорезюме
|
https://drive.google.com/file/d/1O693OP0MU-nZiDCkWJ2ylXZaIcsRadhB/view?usp=sharing
|
Педагогічне кредо
|
«Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!»
|
Педагогічний портрет Ознайомлюючись з традиціями, культурою, звичаями Франції і других франкомовних країн, я намагаюсь прививати своїм учням любов і інтерес до французької мови, щоб вони опановували другу іноземну мову, спираючись на знання з англійської мови, яку вони вивчають з першого класу.У роботі я намагаюсь допомагати учням використовувати свої інтелектуальні особливості та можливості, розвивати інтерес до вивчення другої іноземної мови, систематизувати граматичний, лексичний та фонетичний матеріал. Метою навчання французькій мові є формування в учнів комунікативної компетенції, що означає опанування мови як засобу міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати її як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу. При навчанні другій іноземній мові я використовую знання першої мови, порівнюючи граматику, лексику, фонетику, тобто спираюся на знання і досвід, отриманні при вивченні англійської мови, а також враховую знання рідної мови. |