Лисаник Марія Михайлівна
Лисаник Марія Михайлівна
Посада, місце роботи
|
Учитель французької мови Калуського ліцею № 2 Калуської міської ради Івано-Франківської області
|
Освіта
|
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2015 рік
|
Самоосвіта
|
Семінари:
4 hours Mini-Camp «New Ukrainian School: Be Ready», Cambridge Tour «Developing Life skills in the English language classroom», «The power of play: developing language through play», «Spice up your lessons», «Dispelling the shadows of the new curriculum», «What is competency-based language teaching all about?», «Успішне формування іншомовної аудитивної компетенції учнів старших класів» Вебінари: «La maîtrise du vocabulaire», «New standards, new ideas, new opportunities», «Favoriser le pratique de l’oral avec les adolescents», «Listening and note-taking», «Story-telling – not only for little kids», «Young learners’ classroom management» |
Педагогічний стаж
|
5 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://www.facebook.com/mariia.lysanyk
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/EUBxGMo0cf8
|
Педагогічне кредо
|
«Спочатку треба пробудити душу в дитини, а потім шліфувати розум. Надто багато в світі людей, яким ніхто не допоміг пробуджуватися» (А. Сент-Екзюпері)
|
Педагогічний портрет Я знаю, «учителями не стають, ними народжуються». Звичайно, що це не тільки Божий дар, але й дуже відповідальна та наполеглива праця, і серце, віддане дітям. Але я впевнена, що учитель – це не тільки той, хто має навчати, але й той, хто все життя вчиться. Намагаюся діяти як учитель-фасилітатор, створюючи сприятливі умови для ефективного учіння, стимулюючи діяльність учнів та сприяючи процесу самостійного пошуку інформації.П’ять років навчаю дітей та щоразу навчаюсь від них чомусь новому сама. Моїм педагогічним кредом є слова А. Сент-Екзюпері: «Спочатку треба пробудити душу в дитини, а потім шліфувати розум. Надто багато в світі людей, яким ніхто не допоміг пробуджуватися». Тому для мене надзвичайно важливо спочатку зрозуміти особистість дитини, розгледіти її індивідуальні особливості та дати їй якісну освіту, не викликавши при цьому відрази до навчання. Намагаюся знаходити у кожній особистості «родзинку» та допомагаю розвивати її. Я вірю в них, в їхні можливості, а вони вірять мені. Я навчаю їх тому, що знання – це сонце, яке осяює шлях у напрямку до успіху. Працюю над проблемним питанням «Проектна діяльність як спосіб розвитку креативності та підвищення зацікавленості учнів до вивчення французької мови». Проектна робота – це спосіб організувати продуктивну співпрацю класу, творчо застосувати вивчені знання на практиці, підвищити мотивацію до вивчення навчального предмета. Даний вид діяльності є прекрасним шляхом до відкриття прихованих здібностей, талантів та обдарувань учнів, розвитку їхньої креативності. Завдяки проектам я маю можливість залучати до роботи дітей з різним рівнем навченості, вчити їх працювати як в команді, так й індивідуально, що сприяє кращій соціалізації особистості, яка відповідає потребам динамічного світу необхідних для компетентного та конкурентоспроможного громадянина, оскільки розвиває такі навички, як співробітництво, комунікативність, творчість, та допомагає створити інноваційну модель розвитку учня Нової української школи. Саме проекти допомагають скеровувати учнів у пошуку та використанні навчальних ресурсів, які й сприяють учінню як на уроках, так і в позаурочний час. На уроках використовую метод інтелект-карт, що дає можливість у чітко структурованій формі відтворити вивчений матеріал та узагальнити його. Даний метод допомагає створити мотивацію до оволодіння французькою мовою як засобом спілкування, а також організувати індивідуальну, парну, групову та колективну діяльність, здійснювати диференційований підхід. Організовуючи проектну діяльність школярів, дію як дискриптор, тобто вчу їх дотримуватись інструкцій виконання завдань, досягати очікуваних результатів шляхом рефлексії, що й забезпечує процес самопізнання, самооцінки, самоінтеграції, самоаналізу та поглибленню власних знань, поведінки та переживань у контексті проектної діяльності. У практичній діяльності використовую такі технології, як «Створення ситуації успіху», «Розвиток творчої особистості» та технологію інтегральної освіти. Слідкую за новими методиками викладання іноземної мови і намагаюся практикувати їх. Постійно відвідую семінари та вебінари іноземних та українських колег такі, як «The power of play: developing language through play», «Spice up your lessons», «dispelling the shadows of the new curriculum», «New standards, new ideas, new opportunities», «Favoriser le pratique de l’oral avec les adolescents», «Успішне формування іншомовної аудитивної компетенції учнів старших класів». Із задоволенням беру участь в методичних декадах, тижнях іноземних мов, семінарах. Неодноразово виступала з педагогічними роздумами на засіданнях шкільних та міських методичних об’єднань, ділилася досвідом на заняттях Школи молодого вчителя. Приділяю багато уваги позакласній роботі з обдарованими дітьми. Вміло знаходжу контакт зі своїми вихованцями, а вони вбачають у мені порадника та наставника. Керуюся моделлю дитиноцентризму, що і є забезпеченням процесу виховання і навчання кожної дитина на основі розвитку її природних здібностей, адже дитиноцентризм це – не що інше, як педагогіка серця, толерантності, навчання та виховання, розвитку індивідуальних, творчих можливостей та самореалізації особистості. Захоплююся білінгвізмом, бо це не може не приваблювати. Моя мрія, щоб усі українці розмовляли хоча б однією іноземною мовою. У своїй педагогічній діяльності керуюся правилом: «Учитель живе до тих пір, поки він вчиться, як тільки він перестає вчитися, у ньому помирає учитель». Учитель – це важливе й хвилююче слово у житті кожної дитини, бо він є наставником, помічником, другом, творчим партнером, який допомагає пізнавати багатогранний світ, вкладаючи до її серця частинку своєї душу, і збагачує її життя власним досвідом. Тому, розуміючи виклики, які кидає нам сьогодення, намагаюся опановувати нові технології навчання, шукати й підбирати оптимальні форми й методи для реалізації основних цілей вивчення французької мови у сучасному суспільстві. «Посередній учитель розповідає. Хороший вчитель пояснює. Чудовий вчитель показує. Геніальний вчитель надихає», – саме цей вислів яскраво ілюструє, яким вчителем прагну стати, адже так хочеться надихати своїх учнів та бути для них взірцем і порадником. |