• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Гладкий Віталій Станіславович

Гладкий Віталій Станіславович

 

Посада, місце роботи
Учитель французької та англійської мови Корсунь-Шевченківської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов ім. Героя Радянського Союзу М. С. Дяченка Корсунь-Шевченківської районної ради Черкаської області
Освіта
Київський національний лінгвістичний університет, 2009 рік
Самоосвіта  
Навчання за програмою PRO FLE на платформі CNED (2019, 2018, 2017)
Курси підвищення кваліфікації вчителів французької та англійської мови на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» (2018)
Педагогічний стаж
10 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://sites.google.com/prod/view/v-hladkiy
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/Bzk6M-Cv_hI
Педагогічне кредо
«Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України» (О. А. Захаренко)

 

Педагогічний портрет

Як відомо, успіх навчання залежить від багатьох факторів: від знання учителем предмета і його загальної ерудиції, ідейної переконаності і, навіть, людської привабливості, іншими словами – від особистості вчителя. Але цього замало – потрібна ще методична майстерність, що особливо необхідне для вчителя іноземної мови. Як вчитель іноземної мови прагну надати кожному зі своїх вихованців можливість пережити радість досягнення, зрозуміти свої здібності, повірити в себе. Адже весь зміст співробітництва вчителя з учнем криється в радощах, які воно дає. Безперечно, головною метою навчання іноземної мови є розвиток у школярів здатності використовувати іноземну мову як інструмент спілкування між людьми. Сучасні учні розуміють, що знати іноземну мову необхідно, корисно, престижно та перспективно!
Підтримка постійного інтересу учнів до вивчення іноземної мови, як одного з найголовніших стимуляторів їхньої мовної діяльності на уроці, є одним із завдань моєї педагогічної діяльності. Враховуючи вікові психологічні особливості учнів молодших, середніх та старших класів, я використовую різноманітні методично раціональні прийоми, форми та засоби навчання. Готуючись до уроків, добираю такий матеріал, який би зацікавив учнів та відповідав їхньому віку, інтересам, був їхньою життєвою реалією.
Я глибоко переконаний, що велике значення в організації освітнього процесу відіграє насамперед особистість вчителя і мотивація навчання. Найсильнішим мотивуючим фактором є новизна і різноманітність матеріалу, що вивчається. Під час уроків ефективно розвиваю рецептивні, продуктивні та інтеракційні вміння учнів, організовую роботу учнів в парах, групах, командах. Застосовуючи особистісно орієнтований підхід до вивчення французької мови на уроках обираю статус партнера, радника і коуча учнів. Опанування країнознавчого матеріалу організовую за допомогою технології «діалог культур», що дає змогу більш якісно розвивати пізнавальні інтереси учнів, удосконалювати їхню вимову, збагачувати лексику.
Використання малюнків, схем, таблиць, роздаткового матеріалу у вигляді карток, фонограм значно активізує роботу учнів на уроці. Беручи до уваги нестійку увагу, особливості мислення, пам’яті, різні канали сприймання інформації, індивідуальні особливості кожного учня, планую роботу на уроках так, щоб види і форми пізнавальної діяльності постійно змінювалися, щоб на кожному уроці учні бачили і чули нову інформацію.
Розвиваю ключові компетентності учнів шляхом використання форм роботи, які відображають комунікативно-діяльнісний підхід до освітнього процесу: інтерактивні методики та інформаційно-комунікаційні технології, кооперативне навчання, рольові та ділові ігри, проектні технології, технологію критичного мислення, звернення до досвіду учнів. Це гарантує перетворення кожного школяра на справжнього учасника навчальної діяльності, співтворця й конструктора нових знань.
Досвід власної педагогічної діяльності дає підстави стверджувати, що широкі можливості для активізації освітнього процесу надає використання рольових ігор. Почуття рівності, атмосфера захоплення і радості, відчуття посильності завдань – все це дає моїм учням можливість подолати власну скутість і впливає на результати навчання. Новий матеріал засвоюється непомітно, разом з тим виникає почуття задоволення. Гра розвиває пам’ять, увагу, логічне мислення, сприяє ефективності освітнього процесу. Для старшокласників гра – це можливість реалізувати свої акторські здібності та удосконалити мовну діяльність, розширити свій словниковий запас. Ігрові моменти використовую і під час проведення нестандартних уроків, а також у ході конкурсних змагань на кращого «перекладача», «поета», «гіда» тощо.
Враховуючи вікові психологічні особливості учнів старшої школи,  приділяю велику увагу розвитку спонтанного мовлення, самостійній домашній роботі. Враховуючи той факт, що у старшокласників з особливою силою проявляється прагнення до самоствердження, самовираження, створюю на уроках у старших класах умови для комунікативної спрямованості навчання, сприятливий психологічний клімат для спілкування, добираю для уроків матеріал, що носить проблемний характер, стимулює обмін думками, спонукає до роздумів. Велику увагу приділяю усному мовленню, систематизації граматичного матеріалу, навчанню письма.
Отже, знання психології дітей різного віку і творчий підхід до організації навчальної діяльності учнів на уроках і в позакласній роботі допомагають мені розкрити резерви особистості дитини і підвищити ефективність навчання французької мови на всіх етапах навчання.
         Заохочення учнів до активної пізнавальної діяльності, висока культура спілкування з дітьми, доброзичливість, постійна увага до освітніх потреб кожного, бажання прийти на допомогу – все це сприяє якісній іншомовній освіті, робить навчання цікавим і бажаним, а знання учнів – міцними й глибокими. Це підтверджують навчальні досягнення учнів: перемоги в олімпіадах з французької мови різного рівня, у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.
Систематично працюю над саморозвитком і професійним самовдосконаленням, беру участь у роботі шкільного та районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов, розміщую методичні матеріали на власному сайті та на сайті КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», готую методичні та навчальні посібники, беру участь у виставках перспективного педагогічного досвіду «Освіта Черкащини».
Протягом двох останніх років підвищую свій професійний рівень, беручи участь у спільному проекті Міністерства освіти і науки України та Посольства Франції в Україні – програмі дистанційного підвищення кваліфікації вчителів французької мови PRO FLE та PRO FLE+.
На мою думку, доцільним в організації іншомовної освіти був би перегляд робочих навчальних планів закладів освіти в аспекті скорочення обов’язкового (інваріантного) компоненту та розширення варіативного компоненту, який би надавав батькам і учням право вибору предметів відповідно до творчих потреб дітей.
Позитивно сприймаю надане новим Законом України «Про освіту» право вибору освітніх програм, навчальних планів, підручників тощо, яких, на мою думку, має бути декілька варіантів з урахуванням освітніх потреб та запитів учнів і вчителів.
Глибоко переконаний, що вчитель Нової української школи повинен йти в ногу з часом, бути носієм суспільних й освітніх змін, активним учасником і провайдером реформ в освіти.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux