Андрійчук Мар'яна Володимирівна
Андрійчук Мар’яна Володимирівна
Посада, місце роботи
|
Учитель французької мови Опорного загальноосвітнього навчального закладу «Бібрська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Уляни Кравченко» Перемишлянської районної ради Львівської області
|
Освіта
|
Дрогобицький педагогічний університет імені Івана Франка, 2001 рік
|
Педагогічний стаж
|
11 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст другої категорії
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/bkMPbyp6ZIo
|
Педагогічне кредо
|
«Вчитель – це той, хто не затискує, а визволяє; не пригнічує, а підносить; не мне, а формує; не диктує, а вчить; не вимагає, а запитує; той хто переживає разом з дитиною багато натхненних хвилин» (Януш Корчак)
|
Педагогічний портрет Французька мова – це мова культури, романтики, пісень та мова закоханих. В умовах сучасної школи вивчення іноземної мови не повинно бути звичайним та буденним. Головне – викликати у дітей зацікавленість з першого уроку і намагатися підтримувати її протягом усього курсу навчання, перетворюючи звичайні уроки в рольові ігри, подорожі, маленькі шоу чи бесіди за круглим столом, контрольні роботи – у конкурси та змагання з духом здорової конкуренції, практичні роботи – у відпрацювання вивченого та застосування всього набутого у змодельованих ситуаціях, наближених до реального життя. Як відомо, діти починають вивчати іноземну мову з першого класу і продовжують поглиблювати свої знання аж до закінчення школи. Тому нам, вчителям іноземної мови, доводиться варіювати зі своїми методами роботи, змінювати свій стиль викладання відповідно до кожної вікової категорії. Зараз для мене незмінним правилом залишається робота над вирішенням методичної проблеми «Засоби підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови». Щоб активізувати пізнавальну діяльність учнів у процесі оволодіння знаннями, я шукала більш ефективні та доцільні форми, методи і засоби навчання. Я, як молодий учитель, постійно перебуваю у творчому пошуку, а тому мої пріоритети у викладанні час від часу змінюються. За словами американського педагога Джона Дьюї, сучасні учні отримують знання у школі, які вони не можуть використати у реальному житті, і навпаки – досвід, здобутий у процесі життя, ніяк не можна використати під час навчання у школі. Мабуть, саме тому наші учні з такою радістю ідуть до першого класу, успішно починають опановувати нові знання та навички, але через декілька років розчаровуються, втрачають мотивацію до навчання. Тож я намагаюся спрямувати викладання на:
Я впроваджую різні технології навчання: «Навчання у команді», «Дослідницька робота», «Метод проектів», «Проблемна ситуація». Учні вживають мову в таких видах діяльності: ігри, рольові ігри та завдання з вирішуванням створених проблем. Робота часто проходить у маленьких групах, де кожен має певний час для переговорів. Широко використовую автентичні матеріали. Для зацікавлення вивчення іноземних мов намагаюся залучати додаткові цікаві країнознавчі матеріали, у своєму арсеналі маю велику добірку роздаткового матеріалу, граматичних таблиць. Сьогодення вимагає від нас докорінних змін у режисурі уроку. Важливо, щоб на ньому учні не тільки слухали розповідь вчителя, а й співпрацювали з ним, висловлювали свої думки, ділилися інформацією. Зацікавленість, викликана вчителем на уроці, за певних умов може перерости в стійкий інтерес до знань. Тому, щоб зацікавити школярів до вивчення будь-якої теми я використовую інтерактивну дошку. Для активізації пізнавальної діяльності я використовую широкий спектр різних форм і методів роботи, які виховують особистість і готують її до реального життя. Так, наприклад, на уроках французької мови з теми «Висока мода» я використала відеосюжети та навела приклади щодо французьких основоположників моди. Цікавими для учнів були уроки-проекти, присвячені Коко Шанель, на яких були представлені її фото, її роботи, її новинки в історії високої моди. Під час вивчення теми «Французька – це супер!» я використала пошуковий метод, метод дослідження, метод презентації. Прагну активніше залучати учнів до участі в конкурсах «Галлус», «Формідабль», «Франкофонія», де мої учні демонструють гарні результати. Я намагаюся крокувати в ногу з часом, з вимогами сучасної освіти, постійно навчаюся новому, підвищую свій фаховий рівень. У своїй роботі я дотримуюсь таких цінностей: незалежність, повага, дружність, розвиток, вважаю, що будь-які відносини, і сімейні, і професійні, можуть розвиватися лише на їх основі. |