Жук Лілія Романівна - лауреат конкурсу
Жук Лілія Романівна
Номінація
|
«Французька мова»
|
Місце роботи
|
Рівненська українська гімназія Рівненської міської ради
|
Посада
|
Вчитель французької мови
|
Освіта
|
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2000 рік
|
Педагогічний стаж
|
17 років
|
Педагогічне кредо
|
«Навчати – це формувати Людину»
|
Лілія Жук переконана, що зуміла прищепити любов до французької мови та культури своїм вихованцям. Її власне захоплення стало її професією та невід’ємною частинкою життя. Мета кожного уроку Лілії Романівни – пробудити цікавість та радість пізнання, що мотивують до вивчення мови, до відкриття іншої культури й усвідомлення власної самобутності.
Вміє дібрати серед величезного арсеналу той матеріал, який буде близьким для учнів, зачепить у їхніх душах струни емпатії, змусить замислитись та дозволить сміливо ділитися своїми думками.
У своїй педагогічній діяльності використовує сучасні педагогічні технології: навчання в співробітництві, проектну методику, проблемне навчання, технологію критичного мислення, ІКТ, метод перевернутого навчання, кооперативне навчання, групову роботу, рольову гру, мозковий штурм, BYOD-технологію. Реалізує їх за допомогою таких інтерактивних модулів, як Quizlet, LearningApps, Kahoot, Framapad, Stprybird, Thinglink, Framindmap.
Активно працює з обдарованими дітьми. Має переможців III та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з французької мови. Також заохочує учнів до участі в різноманітних конкурсах, що організовуються за сприяння Французького інституту в м. Київ, мережі Громадської організації «Альянс Франсез».
Результативність своєї діяльності тісно пов’язує з особистою неперервною самоосвітою, адже є активним учасником різноманітних семінарів та тренінгів, що проводяться як українськими, так і французькими фахівцями.
Участь у конкурсі, за переконанням Лілії Жук, надає учителеві неоціненні можливості обміну досвідом з активними та творчими колегами і спонукає до впорядкування власної педагогічної діяльності, а також надихає на подальшу самовіддану працю.
Відеорезюме
Конкурсне випробування «Практична робота»