• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Островська Катерина Миколаївна

Місце роботи
Рівненська гуманітарна гімназія Рівненської міської ради
Посада
Вчитель української мови та літератури
Освіта
Рівненський державний гуманітарний університет, 2008 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, курси підвищення кваліфікації для вчителів української мови та літератури (2017)
Тренінг Intel «Проектна діяльність у навчанні» (2017)
Тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати» (2017)
Курс «Критичне мислення для освітян» (онлайн платформа «Prometheus», 2017)
Участь у конкурсі «Інтерактивна презентація» на порталі «Учительський журнал онлайн» (2016)
Участь у Х Всеукраїнському конкурсі «Вчитель-Новатор» (2014)
Регіональний тренінг Intel у рамках НП «Відкритий Світ» (2013)
Тренінг, присвячений новаторській концепції Apple у процесі навчання (2013)
Рівненський ОІППО, курси підвищення кваліфікації для вчителів української мови та літератури (2013)
Львівський РЦОЯО (навчання екзаменаторів ЗНО: перевірка відкритої частини тесту з української мови та літератури), щороку з 2008 р.
Загальний стаж роботи
9 років
Педагогічний стаж
9 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
9 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Педагогічне кредо
«Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів...» (В. Сухомлинський)
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=JTSz3
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://www.youtube.com/channel/UCB1PTAy6XG2SZMOtGpnK6EQ?view_as=subscriber

Я – педагог і особистість 

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

На мою думку, сучасний учитель – це:
людина, яка може швидко зорієнтуватися і знайти вихід із будь-якої ситуації;
психолог, який здатен зрозуміти і старших, і молодших за себе;
спеціаліст, який прагне до постійного розвитку та самовдосконалення.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Намагаюся безперервно працювати над собою, шукати «точки перетину» з інтересами учнів, формую знання і навички, потрібні в сучасному світі.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

На мою думку, для розвитку освіти в Україні потрібно здійснювати такі кроки:
знищити стереотип «нещасний учитель» не лише у свідомості суспільства, а й у свідомості самого вчителя;
заохочувати педагогів до самоосвіти й саморозвитку;
не обтяжувати вчителя-практика паперовою роботою;
перетворити урок на діалог, у процесі якого учень здатен повністю засвоїти певну тему;
звільнити навчальні кабінети від стендів, папок, шаф.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Соціалізація особистості школяра через формування інформаційно-цифрової компетентності на уроках української мови та літератури.
Формування основ медіаграмотності учнів на уроках української мови та літератури.

Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі?

Особистісно зорієнтоване навчання, технологія навчання як дослідження, педагогічна технологія «створення ситуації успіху», інформаційні технології; метод коментування; робота з різними джерелами інформації: схемами, таблицями; спостереження, дискусія, використання компетентнісно зорієнтованих завдань тощо; індивідуальні, парні, фронтальні, групові, колективні форми роботи.

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Як можна використовувати соціальні мережі в навчальних цілях.

Кроки до майстерності

 

Які Ваші основні досягнення?

Публікації:
2017 р. – book-server, navigator.rv.ua
урок української літератури в 10 класі «Новела «Камінний хрест»  – психологічне розкриття теми еміграції»;
2016 р. – book-server, navigator.rv.ua
урок української літератури в 9 класі «Поема Т. Шевченка «Кавказ» –відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику»;
вистава, присвячена 145-річчю від дня народження Лесі Українки, «На шлях я вийшла ранньою весною».
2014 р. – Microsoft educator community
урок української літератури в 6 класі «Емма Андієвська – українська письменниця, яка живе в Німеччині, її казки-притчі. «Казка про яян»;
урок української літератури в 7 класі «Осуд зради громаді заради власного збагачення (образ Тугара Вовка із повісті Івана Франка «Захар Беркут»)».
У 2016-2018 роках розроблювала завдання з української мови для Міжнародної дистанційної олімпіади «Наланда» (м. Вільнюс, Литва).

 

Чим Ви пишаєтеся?

Пишаюся досягненнями моїх учнів та їхніми перемогами у творчих та інтелектуальних конкурсах: ІІ етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури, Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, Всеукраїнський конкурс з української мови «Альбус», Всеукраїнський конкурс «Творчість Уласа Самчука у вимірі українського сьогодення» у номінації «Найкраща наукова робота», Всеукраїнський конкурс з українознавства «Патріот», Всеукраїнський конкурс з української мови «Альбус», обласний літературний конкурс «Перло многоцінне», міський літературно-краєзнавчий конкурс для дітей та юнацтва «Рівне – місто моє», конкурс читців-декламаторів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській». Щорічна участь школярів у Міжнародних громадських учнівських читаннях «Я голосую за мир!» (МЕГУ).
Випускники 2016 року стали першими в області та увійшли в сотню кращих за результатами ЗНО в Україні.
 

Чого прагнете навчитися?

Хочу навчитися програмувати, щоб мати можливість самостійно створювати ресурси для навчання.
 

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Запорукою успіху, на мою думку, є реалізація власних нестандартних творчих планів та задумів, ініціативність, сміливість, креативність.

Які Ваші очікування від конкурсу?

Мої очікування від конкурсу: збагатити досвід, спробувати свої сили, отримати стимул для подальшої роботи та самовдосконалення.

За лаштунками

 

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Родина, друзі, учні, колеги, адміністрація, методисти.

 

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? 

Бажання розвиватися, змінювати своє життя, шукати шляхи вирішення проблем.

 

Які Ваші захоплення (хобі)?

Участь в іграх «QuizКОТЕка» та «Encounter».

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux