• A-
    A+

Кецмур Ольга Василівна

 

Місце роботи
Калуський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10-ліцей» Калуської міської ради Івано-Франківської області
Посада
Вчитель української мови та літератури
Освіта
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2005 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників при Івано-Франківському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2017)
Загальний стаж роботи
12 років
Педагогічний стаж
12 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
12 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Педагогічне кредо
«Хто осягає нове, плекаючи старе, той може бути вчителем» (Конфуцій)
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=Xuk9P
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://www.facebook.com/kecmur
http://narodua.com/schastja/olja-ketsmur-lev-schastja-tse-zijty-na-stsenu-zhyttja-i-hraty-same-svoju-rol.html
http://bukvoid.com.ua/reviews/books/2016/05/19/084813.html
http://bukvoid.com.ua/reviews/books/2016/03/08/200639.html

Я – педагог і особистість 

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Сучасний учитель – творчий, незалежний, конкурентоспроможний, різнобічний, культурний, морально і духовно розвинений, тактовний, інтелектуал із почуттям гумору.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Як педагог усвідомлюю свою місію – допомогти новому поколінню підготуватися до самостійного життя. Тому сама в достатній мірі володію знаннями про цей новий світ, приймаю все нове і здатна змінюватися, розумію своїх учнів і цікава їм. Є помічником і порадником.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Освіта в Україні розвиватиметься успішно, якщо реформи орієнтуватимуться на європейські зразки з урахуванням національної специфіки. Перші кроки у цьому напрямку вже зроблені. Концепція НУШ містить дуже багато ознак сталого освітнього розвитку: оновлення програм, компетентнісний підхід до навчання, підняття соціального престижу педагогів, збільшення рівня державного фінансування  освітніх закладів тощо. Однак для успішної реалізації цих змін дуже важливими є  ідейність та вмотивованість педагогів, їхня  віра в те, що вони роблять.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі?

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

У процесі реалізації завдань компетентнісного підходу мною вироблено певний алгоритм дій, який допомагає створювати такі умови, за яких кожен учень може успішно навчатися, розвивати свій логічний та емоційний інтелект, є готовий до творчої самореалізації. Окрім впровадження елементів проектних технологій та критичного мислення, інтерактивного та особистісно зорієнтованого навчання, перевернутого та змішаного навчання, застосовую  прийоми афірмацій, сторітелінгу, яскраві мнемонічні прийоми, виконані технікою скрайбінгу, залучення учнів до активних мовознавчих рольових ігор та експериментів, фіксування здобутих знань у вигляді ментальних карт, розробляю комплексні вправи за принципом текстоцентризму. Саме цим досвідом готова поділитися з колегами.

Кроки до майстерності:

 

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?

Мої досягнення – це перемоги у різноманітних конкурсах. Та найбільше пишаюсь успіхами учнів щодо самореалізації у житті. Радію з того, що, користуючись сковородинською філософією, можу направляти дітей на путь їхнього самоутвердження, що, виконуючи своє земне призначення, вони стають щасливими.

 

Чого прагнете навчитися?

Прагну дізнаватися про новітні навчальні методики й прийоми, вчитися їх впроваджувати в освітній процес, а також завжди залишатися учителем, що здатний торкатися дитячих сердець.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? 

Які Ваші очікування від конкурсу?

 

Перемогу здатен здобути той учитель, який володіє високою педагогічною майстерністю і водночас усвідомлює вищу мету участі у конкурсі: самовдосконалення під час випробувань стане досвідом, що допоможе йому вдосконалювати цей світ, співпрацюючи з учнями.
Від конкурсу очікую професійного зростання, позитивних вражень, натхнення та знайомства з цікавими людьми, що здатні змінювати світ.

За лаштунками:

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Віра в мене моїх рідних, колег та друзів, а також їх допомога є потужною підтримкою у конкурсі.

 

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Любов до того, що я роблю, відкритість до нового, оптимізм, цілеспрямованість, наполегливість, прагнення особистісного розвою, стресостійкість і нестандартне мислення – це ті якості, що рухають мене вперед.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Багаторічне комплектування власної бібліотеки й читання книг дарує мені незмінну радість, а завдяки письменництву відчуваю божественну велич і щастя від процесу творення. Під час мандрівок горами самозаглиблююсь та умиротворююсь, а займаючись йогою, треную тіло і дух.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux