• A-
    A+

Кайнара Світлана Іванівна

Кайнара Світлана Іванівна 

 

Місце роботи
Роменська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради Сумської області
Посада
Учитель української мови та літератури
Освіта
Херсонський державний університет, 2010 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Курси підвищення кваліфікації та перепідготовки при Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти за спеціальністю вчитель української мови та літератури (2018)
Вебінар, присвячений Дню безпечного Інтернету
2018 року, організований Cisco Networking Academy, ERC та Cyberpolice Ukraine (2018)
Тренінгове навчання «Основи критичного мислення» (2018)
Вебінар від видавничої групи «Основа» «Інфографіка на уроках зарубіжної літератури» (2017)
Вебінари від видавництва «Ранок»: «Ефективна підготовка до ЗНО з української мови», «Українська література 8 клас», «ЯКлас – ефективний допоміжний інструмент для шкільної освіти», «Українська мова 8 клас. Реалізація авторської концепції», «Українська мова. Актуальні питання вивчення української мови у 8-9 класах», «Інтегрований курс «Література» (2017)
ІІ Міжнародний освітній форум-практикум (2017)
Курс від EdEra «Лайфхаки з української мови»,  «Лайфхаки з української літератури» (2017)
Дистанційний курс «Цифрові інструменти для формування освітнього простору уроку» (2017)
Навчальний курс літньої сесії «WEBSTEM-школа – 2017» (2017)
Майстер-клас «Презентаційні та освітні онлайн сервіси як інструмент роботи з поколінням У та Z», «Лайфхаки для вчителів: підвищення кваліфікації за кордоном без витрат» (2017)
Всеукраїнський інтернет-марафон «Інноваційні технології та методики освіти» (2017)
Практичний тренінг «Організація навчального процесу за допомогою хмарних сервісів Microsoft Office 365» (2016)
Курси підвищення кваліфікації при Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2015)
Загальний стаж роботи
13 років
Педагогічний стаж
7 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
6 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Педагогічне кредо
Не даруй людині картину – подаруй їй фарби і полотно. Не даруй людині книгу – подаруй блокнот і ручку. Не даруй того, що ти вважаєш щастям – подаруй їй свободу вибирати своє щастя
Посилання на профіль в освітній мережі для вчителів Майкрософт
https://education.microsoft.com/Status/Content/Public?token=JzJGGAWK
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=LTgrO
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://svitlanakaynara.blogspot.com/

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Земля помережана стежками людських доль, що тягнуться до обрію, зливаються з небом. Створюється взаємодія плинного й вічного, насущного й позачасового. Кожен іде своєю стежкою пізнання світу. моя дорога – це дорога Вчителя.
Колись у мене запитали, ким я хочу бути. Жартуючи, відповіла: «Учителем». Так і трапилося. Після закінчення школи стала студенткою Херсонського державного університету інституту філології та журналістики. Найцікавіші в житті студентські роки минули швидко. І ось я знову на шкільному порозі, але вже в іншій ролі…
Іноді дивуюся, звідки беруться сили, натхнення на кожний урок? Буденність шкільного життя, «паперова» робота: плани, оцінки, журнали – усе це хіба залишає час на перепочинок? Але намагаюся залишати все за порогом у клас і заходити до учнів з усмішкою й окриленою душею. Це, безперечно, заслуговує на любов, повагу й глибоку вдячність з боку учнів. Тільки та людина, яка вчить серцем, а не чітко за підручником, може нести високе звання Вчителя. Справді, знайти особливий підхід, розкрити творчий потенціал кожного учня, опрацювати запланований матеріал, підтримувати дисципліну, справедливо оцінити та ще й зробити урок цікавим і захоплюючим – це, якщо замислитися, не проста справа! Це завдання сучасного вчителя.
Щоденно прагну допомогти дітям здолати труднощі, розвивати таланти, учити добру, повазі до себе й до інших. Є такий афоризм: «Не даруй людині картину – подаруй їй фарби і полотно. Не даруй людині книгу – подаруй блокнот і ручку. Не даруй того, що ти вважаєш щастям – подаруй їй свободу вибирати своє щастя». Це і є мій зміст роботи. Не обрати за своїх учнів їх майбутню долю, а допомогти їм пізнати цей світ і себе в ньому, знайти своє призначення. Не втручатися постійно в процес їх самопізнання, а чекати, коли учень звернеться з питанням, за порадою або з цікавою пропозицією.
Вірю, що все ще попереду: професійні злети, досягнення учнів, щира вдячність випускників. Проте декілька років викладання в школі дали можливість зрозуміти головну істину: призначення вчителя – навчити людину бути Людиною.
Упевнена, що розвиток сучасної освіти на правильному шляху змін. Компетентнісний підхід до навчання відкриє нові можливості для учнів.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? 

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Використовую інформаційно-комунікаційні, особистісно зорієнтовані, ігрові технології, елементи проектного навчання, технології розвитку критичного та асоціативного мислення.
Методи та прийоми: сенкан, кубування, діаманта, «Ромашка Блума», «Діаграма Вена», «Шість капелюхів мислення», «Мікрофон», «Мозковий штурм», взаємонавчання («Навчаючи – учусь», Два – чотири – усі разом), «Займи позицію», гронування, «Коло думок», «Спринт», «Снігова куля», робота з хмаринкою слів, таблиця Дони Огл, «Намисто», «Скринька Ерудита», «Клоуз-тест», малюнки-асоціації (асоціативний кущ), вікторина «Оголошення з казки», ігрові завдання «Детективи», «Суд Феміди», «Відгадай героя», «Лінгвістичний волейбол», «Вірю – не вірю», кросворд, вікторина, аукціон, мовний конкурс, лінгвістична загадка, лінгвістична задача, «Сходи», ребус, «Ти – редактор», «Зайвина», «Спіймай помилку», «Визбирувач», «Пазли», «Хто швидше», «Лінгвоестафета», «Ти – учитель», «Ти – мені, я – тобі».
Інтерактивні вправи та комплексні завдання на розвиток креативного мислення: «Розподіли», «Етюд-ланцюжок», «Ювеліри», «Я так думаю», творче конструювання та реконструювання речень, дослідження-спостереження, пунктуаційні практикуми (самоперевірка).
Використовую інтерактивні онлайн-презентації Prezi, мережеву електронну дошка Padlet, інтерактивні плакати ThingLink, хмаринки слів WordArt, ментальні картки, інтерактивні завдання LearningApps, вікторини Quizizz, тестування в інтернет-ресурсі Рlickers. Учні створюють інформаційні картки, скрапбукінги, казки, комікси, книги, зокрема, електронні в сервері StoryJumper, буктрейлери, соціальні ролики щодо популяризації української мови та культури.
Практикую індивідуальну, групову, колективну форми роботи.
Проводжу нестандартні уроки: уроки-дослідження, уроки-ділові ігри, уроки-подорожі, уроки-практикуми; уроки-лінгвістичні проекти, кейс-уроки.

Кроки до майстерності:

 

Які Ваші основні досягнення?

Грамота Виконавчого комітету Роменської міської ради за високе досягнення в навчанні та вихованні підростаючого покоління та з нагоди Міжнародного дня прав жінок та миру (2018)
Грамота Виконавчого комітету Роменської міської ради за сумлінну працю, впровадження сучасних методів навчання і виховання, формування культурного, морального розвитку особистості та з нагоди Дня молоді (2017)
Занесена на Дошку пошани відділу освіти виконавчого комітету Роменської міської ради (2015)
Грамота Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації за сумлінну працю на педагогічній ниві, особистий внесок у розвиток освітянської галузі Сумщини, творчий підхід до вирішення питань навчання і виховання молодого покоління (2015)

 

Чим Ви пишаєтеся?

Пишаюся перемогами учнів у міських, обласних, всеукраїнських мовних, декламаторських конкурсах, міських та обласних олімпіадах з української мови та літератури.

 

Чого прагнете навчитися?

Прагну навчитися за будь-яких обставин залишатися цікавою людиною, залишатися собою. Різні сучасні технології, фахова майстерність, артистизм, гаджети не зможуть приховати фальш, яка порушує інтимність стосунків між учителем і учнем. Мрію створити «ШКОЛУ ДОБРА» на засадах партнерства, де б панували моральні цінності, довіра, турбота, незалежність мислення.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? 

Які Ваші очікування від конкурсу?

 

Ніколи не втратять актуальності слова І. Багряного: «Сміливі завжди мають щастя». Тому переможцями стають упевнені в собі, у власних здібностях люди.
Кожний етап конкурсу – це сходинки до саморозвитку, удосконалення, відкриття нового, а коли ти прагнеш ідеалу – це і є успіх! Конкурс подарує все це мені, разом з цим незабутні враження та емоції, спілкування з однодумцями.

За лаштунками

 

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Мене підтримує вся педагогічна Сумщина, КОЛЕГИ, які прагнуть змінити освіту на краще. Надихають творити щось нове УЧНІ. Надає сили РОДИНА.

 

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Досягти поставлених цілей допомагають бажання вчитися, самовдосконалюватися.

 

Які Ваші захоплення (хобі)?

Мій світ захоплень неосяжний. Розум розвивають книги, інтернет-ресурси. Душа відпочиває, коли роблю ляльки-мотанки, прикраси за допомогою техніки валяння. Допомагає абстрагуватися від буденності мандрівка Україною.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux