Бугайова Наталія Анатоліївна
Місце роботи
|
Новопразький навчально-виховний комплекс Олександрійської районної ради Кіровоградської області
|
Посада
|
Вчитель української мови і літератури
|
Освіта
|
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2001 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Робота в творчих групах учителів української мови та літератури «Проблеми унормування сучасної української мови» (2017), «Microsoft та Google в роботі вчителя української мови і літератури» (2016 – 2017), «Компаративний аналіз художнього твору» (2015 – 2016), «Використання фразеологізмів у творчості письменників Кіровоградщини» (2015 – 2016), «Шляхи аналізу літературного твору в шкільній практиці. Сучасні технології роботи з текстом художнього твору» (2014)
Третя національна (не)конференція для шкільних педагогів EdCamp Ukrainе (2017) Обласна науково-практична конференція, присвячена пам’яті Олександра Хмури (2014-2017) Освітній форум «b612» (2016) Регіональна (не) конференція міні-EdCamp м. Львів (2016) Творча майстерня 21st Century Lеarning Design (2016) Обласна науково-методична конференція «Модернізація та технологізація сучасного уроку: інноваційний потенціал» (2016) Обласний семінар учителів української мови та літератури «Упровадження елементів сучасних педагогічних технологій навчання як умова досягнення нової якості мовно-літературної освіти» (2015) Обласна інтернет-конференція «Шляхи ефективного впровадження освітніх технологій у навчальних закладах Кіровоградської області» (2015) Вебінари «Технології Web 2.0 та інтернет-сервіси для педагога, їх місце в сучасному уроці», «Навчання мови та мовлення з радістю та задоволенням. Авторські перлинки», «Мінлива мова буремного сьогодення», «Розвиток читацьких компетенцій засобами навчального діалогу. Основні науково-теоретичні підходи й техніки методики навчального діалогу», «Як легко запам’ятовувати будь-яку інформацію і як у цьому допоможе ейдетика», «Ідеї для відкритого уроку» (2017); «Розвиток критичного мислення як актуальна проблема сучасної школи» (2016); «Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні мови і літератури», «Урок в одному малюнку. Інфографіка на уроці» (2015); «Хмарні технології в навчальному процесі», «Креативне мислення в системі розвитку творчих здібностей учня» (2014) Навчальний курс літньої сесії «WEB-STEM-школа – 2017» (2017) Навчання за освітніми програмами «Про.Навички» (2016); Intel «Навчання для майбутнього» (2015) Дистанційні курси «Як спланувати навчальний проект» (2018); «Використання Інтернету та хмарних сервісів для дистанційного та перевернутого навчання. Віртуальна школа Moodle», «Teacher Academi: Office 365» (2017); «Медіакомпетентність як актуальна компетентність сучасного вчителя української мови» (2016); «Прийом «Багато мишей» у професійній діяльності педагога», «Використання Prezi в діяльності педагога», «Як встигнути все, або тайм менеджмент для вчителів», «Візуалізація: зробимо урок яскравішим, цікавішим та доступнішим», «Основи створення освітнього блогу», «Створення інтерактивних презентацій засобами онлайнового сервісу Prezi» (2015) Дистанційний тренінг «Використання карт знань у практичній діяльності педагога» (2018) Тренінги «Формування психологічної та комунікативної готовності учнів МАН до захисту науково-дослідницької роботи» (2017); «Формування і оцінювання навичок безпечного й відповідального використання Інтернету» (2016) |
Загальний стаж роботи
|
18 років
|
Педагогічний стаж
|
18 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
2 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Нам довірені діти, щоб ми пораділи висоті їх підйому…» (Антуан де Сент-Екзюпері)
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=5MtIpfKXwtc&t=2s
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Сучасний учитель – носій ідей і креативний лідер, що надихає учнів діяти, неординарно мислити, отримувати результати – і бути успішними.Учитель уже не головне джерело знань, але саме він, маючи якісну підготовку, повинен надихнути вчитися та навчити вчитися. Не забезпечити дітей готовими формулами, а вчити прийомам і способам, які допомагають осягати істини, розвивати здібності, у певній ситуації використовувати свої знання, вміння та досвід, самореалізуватися. Вважаю себе агентом змін, бо здатна постійно самовдосконалюватися, вчитися впродовж життя. Підтримую сучасні освітні ідеї нової української школи, що дають можливість творити цілісний освітній простір, сприяють інтеграції знань через спостереження, навчання дією, експерименти, пошуково-дослідницьку роботу. Адже сучасна школа покликана формувати різнобічну особистість, її громадянську позицію та професійні якості. І щоб навчання надихало дітей на творчість, критичне й креативне мислення, варто враховувати очікування та потреби молоді. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Динаміка розвитку світу, нові освітні ідеї диктують і нові технології та підходи, змінюють зміст поняття «освітній процес». Я є автором низки статей щодо використання електронних освітніх ресурсів в освітньому просторі та шляхів впровадження STEM-освіти. Вважаю, що актуальним у наш час є авторський методичний посібник «Дослідницька робота учнів на уроках української мови і літератури та у позаурочний час». Можу поділитися досвідом використання учительського блогу для впровадження електронного навчання, змішаного навчання. Як засіб координування активної освіти, використовую проектну технологію. Є співавтором методичного посібника «Квести і проекти з використанням Інтернету на уроках української мови і літератури». |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Чого прагнете навчитися? Учитель-експерт Microsoft Проект «Чому я можу бути вчителем-новатором» (2017-2018). Переможець обласного огляду освітніх блогів «Педагогічна блогосфера» (2017). Лауреат обласної педагогічної премії імені Василя Сухомлинського (2016). Лауреат обласного огляду освітніх блогів «Педагогічна блогосфера» (2016). Випускниця освітньої програми для вчителів «Про.Навички» (2016). Лауреат обласного фестивалю веб-квестів (2015). Лауреат районної педагогічної премії імені Ф. Оксанича (2015). Переможець обласного методичного огляду – конкурсу «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» (2014-2015). Прагну надихати учнів на дії та отримання результату. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? Запорукою успіху в конкурсі «Учитель року» є постійна самоосвіта, наполеглива праця, віра у свої сили й оптимізм. Від участі у конкурсі очікую нових знайомств, професійного зростання і перемоги. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Які Ваші захоплення (хобі)? Підтримують ті, що вірять у мою перемогу, – родина, учні, колеги, методисти, друзі.Думаю, що особисті якості – цілеспрямованість, комунікативність, оптимізм, допомагають досягати якісних результатів. Я захоплююсь життям у всіх його проявах: білих і чорних, жовтих і синіх, червоних і зелених... різнокольорових. Люблю аромат щойно змеленої кави, який підсилює неймовірний запах новесенької книги. Люблю подорожувати і відкривати неповторний світ України. А ще люблю квіти, вони захоплюють і надихають. |